دفتر مشق

روزهای زندگی

روزهای زندگی

دفتر مشق

* بسم الله الرحمن الرحیم
* دفتر مشق روزهای زندگـی
* نویسنده: مهندس سید ابوالفضل هاشمی
* شروع بلاگری از 18 آبان 1391 پنج شنبه

آخرین نظرات

یادداشت یک منتظر نوجوان امام زمان(عج) به خدا

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ
نوشته زیر توسط خواهر کوچکم که هم اکنون 14 سال سن دارد نوشته شده است. حیفم آمد آن را حذف کنم. فکر می کنم با توجه به سن کمش و مطالعه اندکش، نوشته زیر بسیار سطح بالا باشد. من که در ابتدا باور نمی کردم این نوشته را او نوشته باشد.
Image

بسمه تعالی
وقتی به بزرگترین دریای جهان آسمان، به پاکترین زمین خدا آسمان، به بلندترین سقف دنیا آسمان، می نگرم. وقتی می بینم آنقدر بزرگی که آسمان به این پهناوری تنها قطعه ای از دریای نعمت های توست، قطرات اشک از چشمانم سرازیر می شود و قلبم نور تو را می گیرد، زبانم لال، چشمم کور، گوشهایم کر، ولی قلبم لهجه تو را می گیرد و دلم بینای نعمتهایت می شود و سینه ام شنوای صدای نعمت هایت.
آن لحظه دوست دارم با تمام وجود فریاد بزنم: پروردگارا هان کودکانی در خون مادران و پدران خود در حال غرق شدن هستند، پروردگارا حال جوانی به دلیل داشتن غیرت و دفاع از وطن خویش جان داد.
پروردگارا زمانی که وعده داده بودی رسیده، گفتی دیگر در قلب زنان و مردان و دختران و پسران جایی برایت نیست. گفته بودی مردان غیرت و زنان حیایشان را از دست می دهند. گفته بودی مقام و منزلت دنیا بسیار می شود. گفتی که زورگیری زیاد و جنگ سرازیر می شود. گفتی که عدالت نابود می شود.گفتی حق معنای خود را از دست می دهد. گفتی اختلاف در بین افراد فراوان می شود. گفتی که پیمانه ظلم و ستم پر می شود. گفتی که زمین در مشت زورمندان و ستمگران قرار می گیرد.
یا رب العالمین تو در میان این وعده ها وعده دیگری نیز داده بودی. گفتی که اباصالح المهدی(عج) می آید...
و دوره ظلم و فساد به پایان می رسد. می آید و عدالت سرازیر می شود. می آید و ریشه حق در این دنیا معنا می گیرد. می آید گرگ های ظالم و خون آشام و کثیف زمانه نابود می شوند. فطرت بشر، فطرت عدالت می شود. می آید و ناامنی از بین می رود. می آید زمین تمام برکات خویش را نشان می دهد. می آید و فقر نابود می شود. می آید و دنیا غرق در توحید می شود. می آید و ...
مطمئنا که هیچ یک از وعده هایت را از یاد نبرده ای، زمانی که در کودکی حضرت مهدی(عج) را برای چند سالی از نرجس(س) قرض کردی وعده دادی زود او را بر می گردانی و به وعده ات عمل کردی.
پس من اطمینان دارم به وعده ای که به ما داده ای عمل می کنیم و غروب جمعه ای دلگیر و غم انگیز و پر از آه آن نور جلی را برمی گردانی.
در غروب جمعه ای زیباترین طلوع جهان را جهانیان را مشاهده می کنند، طلوع دوازدهمین خورشید تابان آسمان امامت و ولایت صاحب الزمان(عج).
پس ما شیعیان چشم انتظاریم، چشم انتظار خورشیدی که با نور و گرمایش به ما زندگی دوباره ببخشد و انسان ها را از خواب هزارساله بیدار نماید. یا قاضی الحاجات به اماممان از طرف ما بگو:
ای امید دل ها! روزی که قدم به این جهان نهادی چه کسانی می دانست چنین غیبت طاقت فرسایی در پیش داری. ای کاش روزگار فراق به سر آید و وجود مبارکت را زیارت کنیم و بر گرد چراغ هدایت خود در طواف آییم و در حضور تو فراگیر شدن عدالت و حقیقت را جشن بگیریم.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۶
سید ابوالفضل هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی