دفتر مشق

روزهای زندگی

روزهای زندگی

دفتر مشق

* بسم الله الرحمن الرحیم
* دفتر مشق روزهای زندگـی
* نویسنده: مهندس سید ابوالفضل هاشمی
* شروع بلاگری از 18 آبان 1391 پنج شنبه

آخرین نظرات
 شرکت سامسونگ از تولیدکنندگان بزرگ کوشی همراه، تبلت، نوتبوک، قطعات کامپیوتر و ... می باشد. تعهدات این شرکت در زمینه حفظ اطلاعات کاربران قابل توجه است! این شرکت هیچ تعهدی مبنی بر حفظ اسرار کاربران نمی دهد و صریحا می گوید که از اطلاعات کاربران برای توسعه فناری اطلاعات استفاده می کند و در صورت درخواست نهادهای قضایی و اطلاعاتی، اسرار کاربران را در اختیار آنها قرار خواهد داد! 
از جمله نکات جالب توجه این مفاد، جمع آوری اطلاعات از افراد بالای 13 سال (علارغم ادعای حقوق بشری برای معاف کردن افراد زیر 18 سال از مجازات جرایم)، عدم حذف سوابق کاربران در سرورهای سامسونگ، جمع آوری هر گونه اطلاعات اعم از بازدید، جستجو، متون ارسالی و ... می باشد. نکته حائز اهمیت اشاره تلویحی سامسونگ به فعال بودن سرویس های ضبط صدا و دوربین های تشخیصی است که در همه حال فعال هستند و با استفاده از قابلیتی همچون تشخیص صدا و تبدیل هوشمند صدا به متن، به کلمات حساس بوده و بسته به جملات بیان شده از سوی کاربر، صدای وی را ذخیره می کند و در سوابق وی نگهداری می کند.
متن کامل تعهدنامه سامسونگ که هنگام نصب نرم افزارهای ویژه از کاربر گرفته می شود به شرح زیر است.
Image
سیاست جهانی حریم خصوصی سامسونگ
تاریخ لازم الاجرا شدن: 21 بهمن 1393 (10 فوریه 2015)

شرکت سامسونگ الترونیک و شرکت های وابسته ما [ ("سامسونگ"، "ما") می دانیم که حریم خصوصی از نظر مشتریانمان از چه اهمیتی برخوردار است و تلاش می کنیم تا در مورد نحوه جمع آوری اطلاعات شما، استفاده از آنها، فاش کردن، انتقال و ذخیره آنها به صورت شفاف عمل کنیم. این سیاست حریم خصوصی نمایی کلی از اقدامات ما در خصوص اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد. سیاست حریم خصوصی در مورد دستگاههای سامسونگ، وب سایت ها یا برنامه های آنلاینی که به سیاست حریم خصوصی مرتبط یا ارجاع می شوند (که در کل "سرویس ها" ی ما نامیده می شوند) اعمال می شود.
در حالیکه این سیاست حریم خصوصی در مورد تمام سرویس های ما اعمال می شود، ضمیمه های حریم خصوصی خاصی نیز ارائه می کنیم که شامل اطلاعات تکمیلی درباره اقدامات ما در خصوص سرویس های خاص هستند. این ضمیمه ها به استفاده شما از سرویس های تحت پوشش آنها مربوط می شود. برای فعالیتهای مربوط به فرایندهای بخصوصی از پردازش اطلاعات، مجدداً رضایت شما را درخواست خواهیم کرد.
لطفاً به خاطر داشته باشید که سیاست حریم خصوصی در مورد استفاده شما از دستگاه های سامسونگ (که از بین آنها می توان به سرویس های تحت پوشش این سیاست حریم خصوصی به همراه وب سایت و برنامه های آنلاین نام برد) اعمال می شود. این سیاست حریم خصوصی همچنین در مورد هر دستگاهی که برای دسترسی به سرویس های ما استفاده می کنید، خواه رایانه شخصی، تلفن همراه، تبلت، تلویزیون باشد یا هر دستگاه دیگری اعمال می شود. باید سیاست حریم خصوصی را مطالعه کنید، زیرا هر بار که از سرویس های ما استفاده می کنید، با اقداماتی که ما در سیاست حریم خصوصی و ضمیمه ها شرح می دهیم موافقت می کنید. اگر با اقدامات شرح داده شده در سیاست حریم خصوصی موافق نیستید، نباید از سرویس های ما استفاده کنید.    
همچنین این نکته حائز اهمیت است که هر از گاهی روزرسانی های سیاست حریم خصوصی را بررسی نمایید. اگر ما سیاست حریم خصوصی را به روزرسانی کنیم و شما بعد از به روزرسانی از سرویس هایمان استفاده کنید، به این معنا است که با اقدام (اقدامات) جدید تعیین شده در به روزرسانی موافق هستید، اگرچه ممکن است با قرار دادن یک اطلاعیه در سرویس های مرتبط، شما را از تغییرات مورد نظرمان مطلع کنیم. جدیدترین نسخه سیاست حریم خصوصی همیشه در اینجا [https://account.samsung.com/membership/pp] موجود است. می توانید برای مشاهده زمان آخرین به روزرسانی سیاست حریم خصوصی، "تاریخ قابل اجرا" را بررسی کنید.
چه اطلاعاتی را جمع آوری می کنیم؟
اطلاعاتی که شما مستقیماً ارائه می کنید
برخی سرویس ها به شما امکان می دهند اطلاعاتی را به طور مستقیم به ما ارائه کنید. به عنوان مثال:
• تعدادی از سرویس ها به کاربران امکان می دهند حساب ها یا نمایه ها را ایجاد کنند. در ارتباط با این سرویس ها، ممکن است از شما درخواست کنیم جهت تنظیم حساب یا نمایه، اطلاعات خاصی را درباره خودتان ارائه کنید. به عنوان مثال، هنگام ایجاد یک حساب کاربری سامسونگ (Samsung Account)، می توانید اطلاعات خاصی را درباره خودتان مانند نام و آدرس ایمیلتان ارائه کنید.
• اگر محصول یا سرویس غیررایگانی را سفارش دهید، ممکن است به منظور انجام سفارشتان، نام، اطلاعات تماس، آدرس (آدرس های) صورتحساب و حمل و نقل و اطلاعات کارت اعتباری را از شما درخواست کنیم.
• برخی از سرویس ها به شما امکان می دهند با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید. این ارتباطات از طریق سیستم های ما منتقل و در آنها ذخیره می شود.
اطلاعاتی درباره استفاده از سرویس ها
علاوه بر اطلاعاتی که ارائه می کنید، ممکن است از طریق نرم افزار موجود در دستگاه تان یا روش های دیگر اطلاعاتی را در مورد استفاده شما از سرویس ها جمع آوری کنیم. به عنوان مثال، ممکن است این اطلاعات را جمع آوری کنیم:
• اطلاعات دستگاه—مانند مدل سخت افزارتان، شمارهIMEI و سایر شناسه های منحصر به فرد دستگاه، آدرسMAC ، آدرس IP، نسخه سیستم عامل و تنظیمات دستگاهی که برای دسترسی به سرویس ها استفاده می کنید.
• اطلاعات ورود به سیستم—مانند زمان و طول مدت استفاده از سرویس، عبارات جستجویی که از طریق سرویس ها وارد می کنید و هر گونه اطلاعات ذخیره شده در کوکی هایی که ما در دستگاه تان تنظیم کرده ایم.
• اطلاعات مکان—مانند سیگنال GPS دستگاه تان یا اطلاعاتی درباره نقاط نزدیک جهت دسترسی به WiFiو برج های مخابراتی تلفن همراهی که ممکن است هنگامی که به برخی از سرویس ها دسترسی پیدا می کنید به ما ارسال شوند.
• اطلاعات صدا—مانند صدایی که هنگام استفاده شما از فرمان های صوتی برای کنترل یک سرویس ضبط می کنیم (و ممکن است در سرورهایمان ذخیره شود). (به خاطر داشته باشید ما با ارائه دهنده سرویس ثالثی کار می کنیم که سرویس های مکالمه گفتار به متن را از طرف ما ارائه می کند. این ارائه دهنده ممکن است فرمان های صوتی خاصی را دریافت و ذخیره کند.)
• سایر اطلاعات درباره استفاده شما از سرویس هایی مانند برنامه هایی که استفاده می کنید، وب سایت هایی که بازدید می کنید و نحوه تعامل شما با محتوایی که از طریق یک سرویس ارائه می شود.
اطلاعاتی از منابع ثالث
ممکن است اطلاعاتی درباره شما از منابع موجود عمومی و تجاری (تا جایی که قانون اجازه می دهد) دریافت کنیم که ممکن است این اطلاعات را با سایر اطلاعاتی که از شما یا درباره شما دریافت می کنیم ترکیب نماییم. همچنین ممکن است اطلاعاتی درباره شما از سرویس های شبکه اجتماعی شخص ثالث، هنگامی که می خواهید به این سرویس ها متصل شوید، دریافت کنیم.
سایر اطلاعاتی که جمع آوری می کنیم
همچنین ممکن است اطلاعات دیگری درباره شما، دستگاه تان یا استفاده شما از سرویس ها به روش هایی که در محل جمع آوری برای شما شرح می دهیم یا با رضایت شما، جمع آوری کنیم.
می توانید هیچ نوع اطلاعات خاصی را به ما ارائه نکنید (مثلاً اطلاعاتی که ما در طول ثبت نام حساب کاربری سامسونگ (Samsung Account) درخواست می کنیم)، اما این امر ممکن است در امکان استفاده شما از برخی از سرویس ها تاثیر بگذارد.
چگونه از اطلاعات تان استفاده می کنیم؟
ممکن است از اطلاعات جمع آوری شده برای اهداف زیر استفاده کنیم:
• برای ثبت نام شما یا دستگاه تان برای یک سرویس؛
• برای ارائه یک سرویس یا ویژگی که درخواست می کنید؛
• برای ارائه محتوای سفارشی شده و توصیه هایی بر اساس فعالیت های قبلی تان در سرویس های ما؛
• برای تبلیغ مانند ارائه تبلیغات سفارشی شده و محتوای دارای پشتیبانی مالی (از جمله از طریق سرویس تبلیغاتی ما، AdHub که می توانید از نحوه ی کارکرد آن در اینجا مطلع شوید) و ارسال مکاتبات تبلیغاتی به شما؛
• برای ارزیابی و تجزیه و تحلیل بازار، مشتریان، محصولات و سرویس هایمان (از جمله نظرخواهی از شما درباره محصولات و سرویس هایمان و نظرخواهی از مشتریان)؛
• برای آگاهی از نحوی ی استفاده ی افراد از سرویس هایمان به منظور ارتقای آنها و طراحی محصولات و سرویس های جدید؛
• جهت ارائه سرویس های نگهداری برای دستگاه شما؛
• برای انجام قرعه کشی های با جایزه آزاد، تبلیغات و رقابت های با جایزه تا جایی که قانون اجازه دهد؛ و
• ضمن جلب رضایت شما به طرقی دیگر.
ما اطلاعاتی را که از شما جمع آوری نمودیم را ترکیب می کنیم و به شرطی که رضایت داشته باشید از آن برای اهداف سازگار با سیاست حریم خصوصی استفاده می کنیم. بعد از اینکه موافقت خود را به ترکیب چنین اطلاعاتی اعلام نمودید، به شما فرصت داده می شود تا از طریق منوی تنظیمات دستگاه های در حال استفاده اخیر یا با بازید از اینجا [https://account.samsung.com/membership/service/dataCombination.do]، آن را غیر فعال کنید.
اطلاعات شما را برای چه افرادی فاش می کنیم؟
ما بدون رضایت شما، اطلاعات تان را به منظور تأمین اهداف مستقل بازاریابی یا تجاری اشخاص ثالث، در اختیار آنها قرار نمی دهیم. با این وجود، ممکن است اطلاعتتان را در اختیار نهادهای زیر قرار دهیم:
• شرکت های وابسته. اطلاعاتتان را ممکن است در اختیار شرکت های وابسته سامسونگ قرار دهیم.
• شرکای تجاری. همچنین ممکن است اطلاعتتان را در اختیار شرکای تجاری مورد اطمینان از جمله شرکت های مخابراتی بی سیم قرار دهیم. این نهادها ممکن است از اطلاعاتتان برای ارائه سرویس های درخواستی شما (از جمله محتوای ویدیویی که توسط Netflix از طریق تلویزیون هوشمند (SmartTV) ارائه می شود)، پیش بینی هایی درباره علائق شما و احتمالاً ارائه محتوای تبلیغاتی، تبلیغات و سایر محتواها به شما استفاده کنند.
• ارائه دهندگان سرویس. همچنین ممکن است اطلاعاتتان را در اختیار شرکت هایی قرار دهیم که سرویس هایی را برای ما یا از طرف ما ارائه می کنند مانند شرکت هایی که به ما در صدور صورتحساب کمک می کنند یا از طرف ما ایمیل ارسال می کنند. این اشخاص نمی توانند از اطلاعات شما برای اهداف دیگری غیر از ارائه سرویس ها برای ما استفاده کنند.
• سایر اشخاص به مقتضای قانون یا ضرورت حافظت از سرویس های ما. ممکن است در مواردی اطلاعات شما را در اختیار سایر اشخاص قرار دهیم:
• مطابق با قانون یا در پاسخ به فرآیندهای قانونی الزامی (مانند اجازه تفتیش یا سایر حکم های دادگاه)؛
• برای تأیید یا بررسی تبعیت از سیاست های حاکم بر سرویس ها؛ و
• برای حمایت از حقوق، اموال یا امنیّت سامسونگ یا هر یک از شرکت های وابسته مربوطه، شرکای تجاری و مشتریان ما.
• سایر اشخاص و در ارتباط با معاملات شرکتی ممکن است اطلاعاتتان را به عنوان قسمتی از یک فرآیند ادغام یا انتقال یا در صورت ورشکستگی در اختیار شخص ثالثی قرار دهیم.
• سایر اشخاص ثالث با رضایت یا صلاحدید شما. علاوه بر موارد اشتراک گذاری اطلاعات شرح داده شده در این سیاست حریم خصوصی، ممکن است با رضایت شما یا بنا به درخواست شما برای اشتراک گذاری اطلاعات، آنها را در اختیار اشخاص ثالث قرار دهیم.
انتخاب های شما
در مورد چگونگی استفاده از اطلاعاتتان، گزینه های مختلفی را به شما پیشنهاد می کنیم. می توانید از طریق دستور العمل لغو عضویّت که در مکاتبه گنجانده شده، در مورد دریافت یا عدم دریافت پیام های تبلیغاتی ای که از جانب ما ارسال می شود، تصمیم گیری کنید. به علاوه، می توانید با تغییر در تنظیمات یا از طریق مراجعه به وب سایت هایی که در ادامه خواهد آمد، دست به انتخاب بزنید:
• در ارتباط با تبلیغاتی که ممکن است به آن علاقمند باشید، به طور مثال از طریق Adhub [
• https://account.samsung.com/membership/service/adsCombination.do]
• به منظور تحقق اهداف مندرج در این خط مشی، در ارتباط با انتخاب ترکیب اطلاعاتتان در استفاده از سرویس ها و دستگاه ها [https://account.samsung.com/membership/service/dataCombination.do]
همچنین می¬توانید در هنگام استفاده از سرویس هایی خاص و یا زمانی که به شما اطلاع داده می¬شود، شیوه ی استفاده از اطلاعاتتان را انتخاب کنید.
برای حفظ امنیت اطلاعات شما چه کاری انجام می دهیم؟
برای حفاظت از اطلاعاتی که در ارتباط با سرویس ها جمع آوری می کنیم، تدابیر فیزیکی و فنی قابل قبولی را اتخاذ کرده ایم. با این وجود، لطفاً به خاطر داشته باشید علی رغم اتخاذ تدابیری معقول در این خصوص، هیچ وب سایت، انتقال اینترنتی، سیستم رایانه یا اتصال بی سیمی کاملاً امن نیست.
رضایت به انتقال بین المللی اطلاعات
با استفاده از سرویس ها یا شرکت در آنها و/یا ارائه اطلاعات خود به ما، شما با جمع آوری، انتقال، ذخیره سازی و پردازش اطلاعاتتان در خارج از کشور محل اقامتتان (بجز کره جنوبی) مطابق با این سیاست حریم خصوصی موافقت می کنید. لطفاً به خاطر داشته باشید که قوانین ناظر بر محافظت از داده ها و سایر قوانین کشورهایی که ممکن است اطلاعات شما به آنها منتقل شود شاید به جامعیت قوانین کشورتان نباشد.
دسترسی به اطلاعات شما
به موجب قوانین برخی از حوزه های قضایی، ممکن است این حق را داشته باشید که جزئیات مربوط به اطلاعاتی را که ما جمع آوری می کنیم درخواست کنید و اطلاعات نادرست را اصلاح کنید. در اینصورت هیچیک از سایر حقوق قانونی کاربر تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت. در صورتی که از سوی قانون مجاز باشد، ممکن است برای ارائه چنین امکانی به شما، هزینه اندکی از شما دریافت کنیم. ممکن است از درخواست هایی که به صورت غیر موجهی تکراری باشند، تلاش فنی نامناسبی را ایجاب کنند، حریم خصوصی دیگران را به خطر اندازند، بسیار غیرعملی باشند یا دسترسی به آنها تنها به موجب قانون محلی ضروری باشد، صرفنظر کنیم. اگر مایلید برای دسترسی به اطلاعاتتان درخواست کنید، لطفاً با بخش خدمات مشتری ما در [http://help.content.samsung.com] تماس بگیرید.
نگهداری اطلاعات
ما تدابیرمعقولی اتخاذ می کنیم که به شما اطمینان دهیم اطلاعات مربوط به شما فقط به مدت لازم و در راستای هدفی که به خاطر آن جمع آوری شده و یا به موجب قانون حاکم یا تحت هر نوع قراردادی که ضرورت دارد، نگهداری می گردد.

پیوندها و محصولات شخص ثالث در سرویس های ما
سرویس های ما ممکن است به وب سایت ها و سرویس های ثالثی مرتبط شوند که خارج از کنترل ما هستند. ما مسئول امنیت یا حریم خصوصی هیچ یک از اطلاعاتی که توسط وب سایت ها یا سرویس های دیگر جمع آوری می شود نیستیم. باید احتیاط کنید و بیانیه های حریم خصوصی قابل اجرا در مورد وب سایت ها و سرویس های شخصی ثالثی را که استفاده می کنید مرور کنید.
همچنین ممکن است محصولات و سرویس های خاصی را در اختیار شما قرار دهیم که توسط اشخاص ثالث طراحی شده اند (مانند برنامه هایی که از طریق Samsung Apps قابل دسترسی هستند). ساسونگ مسئول این محصولات یا سرویس های شخص ثالث نیست.
اشخاص ثالثی که محتوا، تبلیغات یا قابلیتی را در سرویس های ما ارائه می کنند
برخی از محتواها، تبلیغات و قابلیت ها در سرویس های ما ممکن است توسط اشخاص ثالثی ارائه شوند که در زمره شرکتهای وابسته ما تلقی نمی گردند. به عنوان مثال:
• ما به شما امکان می دهیم محتوای ویدیویی ارائه شده توسط شرکت هایی مانندNetflix را از طریق تلویزیون هوشمند (SmartTV) تماشا کنید؛
• اشخاص ثالث برنامه های کاربردی ای را ارائه می کنند که ما از طریق فروشگاهSamsung App در اختیار شما قرار می دهیم؛
• برخی از اشخاص ثالث ممکن است تبلیغاتی را ارائه کنند یا تبلیغاتی را که کاربران مشاهده می کنند، تعداد دفعاتی که این تبلیغات را مشاهده می کنند و کارهایی را که در پاسخ به این تبلیغات انجام می دهند، پیگیری کنند؛ و
• ما به شما امکان می دهیم مطالب خاصی را از طریق شبکه های اجتماعی ای مانند Facebook، Twitter، Google + و LinkedIn در سرویس ها با سایرین به اشتراک بگذارید.
این اشخاص ثالث ممکن است از طرقی مانند کوکی ها، دیده بان ها و فناوری های مشابه اطلاعات خاصی را درباره استفاده شما از سرویس ها جمع آوری یا دریافت کنند، این اطلاعات ممکن است به تدریج جمع آوری شود و با اطلاعات جمع آوری شده در وب سایت ها و سرویس های دیگر ترکیب شود. برخی از این شرکت ها در برنامه های توسعه صنعتی شرکت می کنند که به منظور ارائه حق انتخاب به مشتریان درباره دریافت تبلیغات هدفمند طراحی شدند. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت های ارائه شده توسط Network Advertising Initiative (شرکت تبلیغات شبکه) [http://networkadvertising.org] و Digital Advertising Alliance (شرکت تبلیغات دیجیتال) [http://www.aboutads.info/] دیدن کنید.
در صورتی که با یک سرویس شبکه اجتماعی ارتباط برقرار می کنید، ممکن است اطلاعات تأیید اعتبار را از آن سرویس دریافت و ذخیره کنیم تا به شما امکان دهیم به سیستم وارد شوید یا همچنین اطلاعات دیگری را دریافت یا ذخیره کنیم که خودتان به ما اجازه دادید هنگام ارتباط با این سرویس دریافت کنیم.
همچنین لطفاً توجه داشته باشید اگر می خواهید در دستگاهی به یک سرویس شبکه اجتماعی متصل شوید که توسط افراد دیگری نیز استفاده می شود، ممکن است این افراد بتوانند اطلاعات ذخیره شده یا نمایش داده شده مربوط به حسابتان را در سرویس(سرویس های) شبکه اجتماعی که به آن مرتبط هستید، مشاهده کنند.

کوکی ها، دیده بان ها و فناوری های مشابه
ما و همچنین برخی از اشخاص ثالث که محتوا، تبلیغات و سایر قابلیت ها را در سرویس های ما ارائه می کنند ممکن است از کوکی ها، دیده بان ها و سایر فناوری ها در برخی از قسمت های سرویس هایمان استفاده کنیم.
کوکی ها
کوکی ها فایل های کوچکی هستند که اطلاعات را در رایانه، تلویزیون، تلفن همراه یا سایر دستگاه های شما ذخیره می کنند. این فایل های کوچک به نهاد مربوطه امکان می دهد کوکی را در دستگاه شما قرار دهد تا بتواند شما را در وب سایت ها، سرویس ها، دستگاه ها و/یا بازدیدهای اینترنتی شناسایی کند. کوکی ها اهداف مفیدی دیگری را نیز بر عهده دارند. به عنوان مثال:
• کوکی ها می توانند اطلاعات کاربری ورود به سیستم شما را به خاطر بسپارند تا دیگر مجبور نباشید در هر بار ورود به سیستم این اطلاعات را وارد کنید.
• کوکی ها به ما و اشخاص ثالث کمک می کنند محبوب ترین قسمت های سرویس هایمان را بشناسیم زیرا به ما کمک می کنند صفحات و ویژگی هایی را که بازدیدکنندگان به آنها دسترسی پیدا می کنند و مدت زمانی را که به مشاهده صفحات می گذرانند مشاهده کنیم. با مطالعه این نوع اطلاعات، بهتر می توانیم به اصلاح سرویس هایمان بپردازیم و تجربه بهتری را در اختیار شما قرار دهیم.
• کوکی ها به ما و اشخاص ثالث کمک می کنند بدانیم کدام تبلیغات را مشاهده کرده اید، بنابراین بار دیگر که به یک سرویس دسترسی پیدا می کنید این تبلیغات را دریافت نمی کنید.
• کوکی ها با جمع آوری اطلاعاتی درباره استفاده شما از سرویس های ما و سایر وب سایت ها و برنامه ها به ما و اشخاص ثالث کمک می کنند محتوا و تبلیغات مرتبطی را به شما ارائه کنیم.
وقتی از یک مرورگر وب برای دسترسی به سرویس ها استفاده می کنید، می توانید مرورگرتان را به نحوی پیکربندی کنید که تمام کوکی ها را بپذیرد یا رد کند یا وقتی کوکی ارسال می شود به شما اطلاع دهد. مرورگرها با هم تفاوت دارند بنابراین منوی "راهنمایی" مرورگرتان را برای اطلاع از نحوه تغییر تنظیمات برگزیده کوکی تان بررسی کنید. سیستم عامل دستگاه تان ممکن است دارای کنترل های اضافی برای کوکی ها باشد.
با این وجود لطفاً توجه داشته باشید که برخی از سرویس ها ممکن است به نحوی طراحی شده باشد که با استفاده از کوکی ها کار کنند و غیرفعال سازی کوکی ها ممکن است در امکان استفاده شما از این گونه سرویس ها یا قسمت های خاصی از آنها تاثیر بگذارد..
سایر ذخیره سازی های محلی
ما به همراه برخی از اشخاص ثالث ممکن است از انواع دیگر فناوری های ذخیره سازی محلی مانند اشیا به اشتراک گذاشته شده محلی (که کوکی های فلشFlash نیز نامیده می شوند) و ذخیره سازی های محلیHTML5 در ارتباط با سرویس هایمان استفاده کنیم. این فناوری ها شبیه به کوکی هایی هستند که در بالا شرح داده شدند، کوکی هایی که در دستگاه تان ذخیره می شوند و ممکن است از آنها برای ذخیره اطلاعات خاصی درباره فعالیت ها و موارد دلخواهتان استفاده شود. با این وجود، این فناوری ها ممکن است در قسمت های مختلف دستگاه تان از کوکی های استاندارد استفاده کنند، بنابراین ممکن است نتوانید با استفاده از تنظیمات و ابزارهای مرورگر استاندارد آنها را کنترل کنید. برای کسب اطلاعات درباره غیرفعال سازی یا حذف اطلاعات موجود در کوکی هایFlash ، لطفاً روی اینجا کلیک کنید.
دیده بان ها
ما به همراه اشخاص ثالث خاصی همچنین ممکن است از فناوری هایی به نام دیده بان ها (یا "پیکسل ها") استفاده کنیم که اطلاعاتی را از دستگاهتان به سرور منتقل می کنند. دیده بان ها را می توان در محتوای آنلاین، ویدیوها و ایمیل ها جاسازی کرد، این دیده بان ها به سرور امکان می دهند اطلاعاتی از دستگاه تان را بخواند، از محتوا یا پیام ایمیل خاصی که مشاهده کرده اید مطلع شود، زمان و تاریخی که در آن از دیده بان بازدید کردید و آدرس IP دستگاه تان را تشخیص دهد. ما و برخی از اشخاص ثالث از دیده بان ها برای اهداف مختلفی از جمله تجزیه و تحلیل استفاده از سرویس ها و (به همراه کوکی ها) برای ارائه محتوا و تبلیغاتی که ارتباط بیشتری با شما دارند استفاده می کنیم.
با دسترسی به سرویس ها و استفاده از آنها، شما به ذخیره سازی کوکی ها، سایر فناوری های ذخیره سازی، دیده بان ها و سایر اطلاعات موجود در دستگاه تان رضایت می دهید. همچنین به دسترسی به چنین کوکی هایی، فناوری های ذخیره سازی محلی، دیده بان ها و اطلاعات توسط ما و سایر اشخاص ثالث فوق الذکر رضایت می دهید.

اطلاعات تکمیلی
اگر سؤال خاصی دارید، لطفاً با ما به این آدرس تماس بگیرید.
Samsung Electronics Co., Ltd.
129 Samsung-Ro, Maetan-3dong, Yeongtong-gu, Suwon-si, Gyeonggi-do, Korea


ایمیل: از طریق قسمت "تماس با ما" در http://help.content.samsung.com.
AdHub

SmartTV

* * *
[عبارات کلیدی مهم ]
[ارائه محتوای سفارشی شده و توصیه ها]: ممکن است از اطلاعاتی که جمع آوری می کنیم برای ارائه محتوای سفارشی شده و توصیه هایی به شما استفاده کنیم که تا حدی بر اساس فعالیت های گذشته شما در سرویس هایمان ارائه می شوند. به عنوان مثال، Samsung Hub توصیه هایی را درباره ویدیو، موسیقی، برنامه ها و محتوای شخص ثالث به شما ارائه می کند که فکر می کنیم مورد علاقه شما است. همچنین، تلویزیون هوشمند (SmartTV) توصیه هایی درباره محتوای ویدیویی که ممکن است دوست داشته باشید ارائه می کند. لطفاً برای کسب اطلاعات درباره گزینه های حفظ حریم خصوصی که در ارتباط با این سرویس ها ممکن است در اختیار داشته باشید از [settings menu on your device or service] دیدن کنید.
[آنها را بهبود بخشیم و محصولات و سرویس های جدیدی طراحی کنیم]: ممکن است از اطلاعاتی که جمع آوری می کنیم برای اطلاع از روش استفاده شما از محصولات و سرویس هایی که ارائه می کنیم استفاده کنیم تا بتوانیم آنها را بهبود بخشیم و محصولات و سرویس های جدیدی طراحی کنیم. به عنوان مثال، ممکن است از این اطلاعات برای اتخاذ تصمیماتی آگاهانه تر درباره طراحی دستگاه ها و انتخاب محتوا و شخص ثالثی که از طریق دستگاه ها و سرویس هایمان قابل دسترسی است، استفاده کنیم.
[شرکت های وابسته]: واژه "شرکت های وابسته" به شرکت هایی اطلاق می شود که از طریق مالکیت یا کنترل مشترک به Samsung Electronics Co. Ltd. مرتبط هستند. شرکت های وابسته شامل شرکت های با نام Samsung Electronics می شوند، مانند Samsung Electronics (UK) Limited. همچنین شرکت های وابسته ممکن است شامل شرکت های دیگری شوند که از طریق مالکیت یا کنترل مشترک به ما ارتباط دارند، مانند Samsung Information Systems America.
* * *

سیاست جهانی حریم خصوصی سامسونگ - ضمیمه AdHub

سرویسAdHub سامسونگ به تبلیغ کنندگان امکان می دهد از طریق پلتفورم های مختلف شخص ثالث و سامسونگ به کاربران سامسونگ دسترسی پیدا کنند، از جمله وب، دستگاه های همراه، تبلت ها و تلویزیون ها . AdHub علاوه بر کارهای دیگر به تبلیغ کنندگان امکان می دهد تبلیغاتی به شما ارسال کنند که بر اساس اطلاعاتی که سامسونگ درباره شما دریافت می کند، انتخاب شما و فعالیت های آنلاین شما سفارشی شده است.
ما اطلاعاتی را که از طریقAdHub دریافت می کنیم به روش های شرح داده شده در سیاست حریم خصوصی سامسونگ جمع آوری کرده، استفاده می کنیم و به اشتراک می گذاریم. سیاست حریم خصوصی در مورد AdHub اعمال می شود، اما این ضمیمه جزئیات بیشتری را درباره اقدامات حریم خصوصی AdHub ارائه می کند و انتخاب های شما را با توجه به این اقدامات تشریح می کند.
اطلاعاتی که AdHub جمع آوری می کند
اطلاعات دستگاه
وقتی از سرویس سامسونگ استفاده می کنید که شامل تبلیغاتی می شود که توسط AdHub ارائه می شود، AdHub اطلاعات خاصی را درباره دستگاه تان دریافت می کند. این اطلاعات ممکن است شامل مدل سخت افزار دستگاه، شماره IMEI و سایر شناسه های منحصر به فرد دستگاه، آدرسMAC و آدرس IP، نسخه سیستم عامل و تنظیمات شود.
علاوه بر این، اولین باری که از سرویسی دیدن می کنید که تبلیغات پشتیبانی شده توسط AdHub را ارائه می کند، AdHub یک شماره شناسه تصادفی به دستگاه تان اختصاص می دهد که هر بار دستگاه تان یک تبلیغ جدید از AdHub دریافت می کند، این شناسه به AdHub دوباره ارسال می شود. این به AdHub اجازه می دهد دستگاه تان را در وب سایت ها یا برنامه های مختلف شناسایی کند و تبلیغات مرتبط با علائق و نیازهایتان را به شما نشان دهد.
AdHub ممکن است برخی از این اطلاعات را با استفاده از کوکی ها، دیده بان ها و فناوری های مشابه جمع آوری کند. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه عملکرد این موارد و نحوه کنترل استفاده آنها از سیاست حریم خصوصی سامسونگ دیدن کنید.
اطلاعات تبلیغات
وقتی AdHub تبلیغی را به شما نشان می دهد، AdHub گزارش دریافت تبلیغ توسط دستگاهتان و همچنین صفحه وب یا مکان دیگری که آن تبلیغ را مشاهده کردید ثبت می کند.
اطلاعاتی که با شرکای ثالث به اشتراک گذاشته می شود
AdHub ممکن است اطلاعاتی درباره تعداد کاربرانی که تبلیغات (یا کمپین های تبلیغاتی) خاصی را مشاهده می کنند با شرکای ثالث ما به اشتراک بگذارد. این اطلاعات فقط به طور کلی به اشتراک گذاشته می شوند بدین معنا که اطلاعات هیچ دستگاهی با تبلیغ کننده به اشتراک گذاشته نمی شود.
اطلاعاتی که توسط سایر شرکت ها جمع آوری شده است
تبلیغ کنندگان ثالث ممکن است به منظور جمع آوری اطلاعات درباره کاربرانی که از تبلیغاتشان دیدن می کنند، از دیده بان های وب در تبلیغات شان استفاده کنند، که شامل کوکی ها، دیده بان ها و فناوری های مشابه می شود. سامسونگ جمع آوری اطلاعات و نحوه استفاده از این اطلاعات توسط شرکت های مزبور را کنترل نمی کند. برخی از این شرکت ها در برنامه های توسعه صنعتی ای شرکت می کنند که به منظور ارائه حق انتخاب به مشتریان درباره دریافت تبلیغات هدفمند طراحی شدند. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت های ارائه شده توسط Network Advertising Initiative (شرکت تبلیغات شبکه) [http://networkadvertising.org] و Digital Advertising Alliance (شرکت تبلیغات دیجیتال) [http://www.aboutads.info/] دیدن کنید.
انتخاب های شما
می توانید از دریافت تبلیغات هدفمند ازAdHub در اینجا [
https://account.samsung.com/membership/service/adsCombination.do] انصراف دهید. لطفاً توجه داشته باشید در صورت انصراف، تبلیغات را همچنان مشاهده می کنید اما ممکن است دیگر ارتباط کمتری با علاقه شما داشته باشند زیرا بر اساس علائق شما نمایش داده نمی شوند.
* * *

سیاست حریم خصوصی جهانی سامسونگ - ضمیمه تلویزیون هوشمند

سامسونگ تلویزیون های قابل انصال به اینترنت، نمایش دهنده های Blue Ray و سایر تکنولوژی هایی را ارائه می دهد که به دستگاه تلویزیون شما وصل شده و در مجموع «سرویس های تلویزیون هوشمند» یا «تلویزیون هوشمند» نامیده می شوند. سرویس تلویزیون هوشمند سامسونگ مجموعه ای از ویژگی ها را به شما ارائه می کند که محتوای ویدیویی بهبود یافته، تلویزیون سفارشی شده، فیلم و سایر توصیه های محتوا، ارتباط با سرویس های شبکه اجتماعی را برای شما امکان پذیر می کند و همچنین به شما امکان می دهد از طریق حرکات اشاره و فرمان های صوتی تلویزیون هوشمند خود را کنترل کنید و با آن تعامل داشته باشید. ما اطلاعاتی را که از طریق تلویزیون هوشمند دریافت می کنیم به روش های شرح داده شده در سیاست حریم خصوصی سامسونگ، جمع آوری کرده، استفاده می کنیم، به اشتراک گذاشته و ذخیره می کنیم. این ضمیمه جزئیات بیشتری را درباره اقدامات حریم خصوصی برخی از ویژگی های تلویزیون هوشمند ارائه می کند.
توصیه ها و محتوای سفارشی
تلویزیون هوشمند طراحی شده است تا به شما امکان دهد به سهولت برنامه ویدیویی و سایر محتواها را بیابید و به آنها دسترسی پیدا کنید. به طور مثال می توانید به اطلاعاتی در مورد برنامه هایی دست یابید که از طریق اپراتور کابلی یا ماهواره پخش شده و از طریق راهنمای جستجویی که در تلویزیون هوشمندتان نمایش داده می شود، به پیشنهاداتی در مورد درخواست ویدئوها که توسط ارائه کنندگان ثالث توزیع می شوند، دست یابید.
در مورد برنامه های تلویزیونی زنده، تا حدی بر اساس کدپستی تان تعیین می کنیم چه محتوایی در دسترس شما قرار دارد. علاوه بر این، تلویزیون هوشمند با مشخص کردن برنامه و محتوایی که احتمالاً موردعلاقه شماست مانند اپیزودهای برنامه هایی که ممکن است از دست داده باشید و برنامه ها، برنامه های کاربردی جدید و سایر محتواهایی که فکر می کنیم مورد علاقه شماست، راهنماهای جستجو و سایر محتواهایی را به شما نشان می دهد که با سلیقه و علائق شما هماهنگ تر است. ما توصیه های خود را بر اساس موارد ذیل ارائه می دهیم:
• اطلاعاتی درباره محتوایی که از طریق برنامه های کاربردی سامسونگ در تلویزیون هوشمند خود یا سایر دستگاه ها، تماشا، خریداری یا دانلود کرده و یا به جریان انداخته اید؛
• اطلاعاتی درباره برنامه هایی که از طریق پانل های تلویزیون هوشمند به آنها دسترسی پیدا کرده اید؛
• اطلاعاتی درباره کلیک هایی که روی دکمه "دوست داشتن"، "دوست نداشتن"، "اکنون تماشا" و سایر دکمه های موجود در تلویزیون هوشمند انجام داده اید؛
• عبارات جستجویی که در بخش مربوط به جستجوی تلویزیون هوشمند وارد کردید، مثلاً وقتی محتوای ویدیویی خاصی را جستجو می کنید؛ و
• سایر کاربردهای تلویزیون هوشمند و اطلاعات دستگاه از جمله آدرس IP، اطلاعات ذخیره شده در کوکی ها و فناوری های مشابه، اطلاعاتی که پیکربندی نرم افزار یا سخت افزار شما را شناسایی می کند، اطلاعات مرورگر و صفحه (صفحاتی) که درخواست می کنید.
علاوه بر این، اگر جمع آوری اطلاعات درباره جریان های ویدیویی مشاهده شده در تلویزیون هوشمند خود را فعال کنید، ممکن است این اطلاعات و اطلاعات دیگری را درباره شبکه، کانال و برنامه هایی که از طریق تلویزیون خود تماشا می کنید جمع آوری کنیم. ما از چنین اطلاعاتی برای بهبود پیشنهاداتی استفاده می کنیم که به شما در تلویزیون هوشمند ارائه می کنیم.
در صورت عدم تمایل به دریافت توصیه های شخصی شده در تلویزیون هوشمند، برای اطلاع از گزینه هایی که ممکن است در اختیار شما قرار داده شود از گزینه های قابل دسترس تان، لطفاً به منوی "تنظیمات" تلویزیون خود مراجعه کنید. اگر توصیه های شخصی شده را غیرفعال کنید، ممکن است اطلاعات و محتوای نمایش داده شده به شما درتلویزیون هوشمند دیگر به سلیقه و علائق شما مرتبط نباشد. با این حال، ممکن است سامسونگ برای هدف های شرح داده شده در این سیاست حریم خصوصی ، همچنان اطلاعاتی درباره استفاده شما از تلویزیون هوشمند جمع آوری کند.

تشخیص صوتی
از طریق فرمان های صوتی می توانید تلویزیون هوشمند خود را کنترل کرده و بسیاری از ویژگی های آن را مورد استفاده قرار دهید.
اگر تشخیص صوتی را فعال کنید می توانید با تلویزیون هوشمند خود از طریق صدایتان تعامل برقرار کنید. برای ارائه ویژگی تشخیص صوتی، ممکن است برخی از فرمان های تعاملی صوتی شما (به همراه اطلاعات دستگاه تان، از جمله شناسه های دستگاه)، به یک سرویس دهنده ثالث مخابره شود (در حال حاضر، Nuance Communications, Inc) که فرمانهای تعاملی صوتی شما را به اندازه ای که برای ارائه ویژگی های تشخیص صوتی به شما لازم باشد، به متن تبدیل می کند. علاوه بر این، ممکن است سامسونگ و دستگاه شما فرمانهای صوتی و متنهای مرتبط با آن را جمع آوری و ثبت کند تا بتوانیم قابلیتهای تشخیص صوتی را ارائه داده و آنها را ارزیابی و بهبود بخشیم. فرمانهای تعاملی صوتی شما، صرفاً در صورتی جمع آوری می شود که شما با کلیک کردن دکمه فعالسازی از طریق دستگاه کنترل از راه دور یا صفحه تلویزیون خود و صحبت از طریق میکروفون بر روی دستگاه کنترل از راه دور، جستجوی ویژه ای را از تلویزیون هوشمند خود درخواست کنید.
اگر تشخیص صوتی را فعال نکنید، نمی توانید از ویژگی های تشخیص صوتی تعاملی استفاده کنید، هرچند که می توانید تلویزیونتان را با استفاده از برخی فرمان های صوتی از قبل تعیین شده خاصی کنترل کنید.
هر زمان که تمایل داشته باشید با مراجعه به منوی "تنظیمات" می توانید جمع آوری اطلاعات تشخیص صوتی را غیرفعال کنید. هرچند، این کار ممکن است باعث شود دیگر نتوانید از بعضی ویژگی های تشخیص صوتی استفاده کنید.


کنترل با حرکات اشاره و تشخیص چهره
تلویزیون هوشمند شما مجهز به دوربینی است که بهره مندی از برخی ویژگی های پیشرفته را امکان پذیر می سازد، از جمله امکان کنترل تلویزیون و تعامل با آن از طریق حرکات اشاره و استفاده از فناوری تشخیص چهره برای تأیید اعتبار حساب کاربری تان (Samsung Account) در تلویزیون. در هر زمانی که بخواهید می توانید دوربین را در محفظه ی خود قرار داده و غیرفعال کنید اما توجه داشته باشید که در صورت غیرفعال سازی دوربین، این سرویس های پیشرفته قابل استفاده نخواهند بود.
کنترل با اشاره: برای اینکه بتوانید تلویزیون هوشمند خود را با استفاده از حرکات اشاره کنترل کنید، دوربین نصب شده در بالای تلویزیون می تواند حرکاتتان را تشخیص دهد. این به شما امکان می دهد به عنوان مثال بین پانل ها حرکت کرده و بزرگ نمایی یا کوچک نمایی کنید. ما اطلاعات موجود در مورد این که کاربران کی و چگونه با حرکات اشاره تلویزیون خود را کنترل می کنند ضبط می کنیم تا بتوانیم عملکرد این کنترل ها را ارزیابی و آنها را بهبود بخشیم.
تشخیص چهره: علاوه بر آنچه که گفته شد، دوربین نصب شده در تلویزیون هوشمند به شما امکان می دهد با استفاده از فناوری تشخیص چهره، اعتبار حساب کاربری (Samsung Account) خود را تأیید کرده یا به سیستم برخی از سرویس ها وارد شوید. می توانید به جای وارد کردن رمز عبورتان به صورتی دستی از شناسایی چهره استفاده کنید یا از آن به عنوان یک اقدام امنیتی مکمل علاوه بر وارد کردن دستی رمز عبور استفاده کنید. پس از تکمیل مراحل لازم برای تنظیم تشخیص چهره، تصویری از چهره تان صرفاً در تلویزیونتان ذخیره می شود، اما به سامسونگ ارسال نمی شود. اگر می خواهید حساب کاربری خود را لغو کنید یا دیگر تمایلی به استفاده از تشخیص چهره نداشته باشید، لطفاً به منوی تنظیمات برای حذف تصویر ذخیره شده مراجعه نمایید. در حالیکه تصویرتان صرفاً در تلویزیون ذخیره می شود، سامسونگ ممکن است تنظیم این ویژگی توسط شما را ثبت کند و اطلاعاتی درباره زمان و نحوه استفاده از این ویژگی را جمع آوری کند تا ما بتوانیم عملکرد این ویژگی را ارزیابی کرده و آن را بهبود بخشیم.

سرویس های تناسب اندام
سرویس های تلویزیون هوشمند برای ارائه توصیه های تناسب اندام شخصی به شما امکان می دهد نمایه ای را ایجاد کنید که حاوی اطلاعات اولیه درباره خودتان شامل قد، وزن و تاریخ تولدتان است. هر زمان که بخواهید می توانید با دنبال کردن دستورالعمل های موجود در صفحه تنظیمات برگزیده سرویس یا [تنظیمات]، چنین نمایه ای را حذف کنید.


سرویس هایی مربوط به کودکان
تلویزیون هوشمند می تواند ویدئوهایی آموزشی یا سایر برنامه های مناسب برای کودکان را ارائه دهد، با این حال ما عامدانه از جمع آوری اطلاعات مربوط به کودکان زیر 13 سال (بدون اجازه ی والدین شان) خودداری می کنیم، مگر در مواردی که به موجب قانون مجاز شمرده شده باشند. در صورتی که دریابیم یک کودک زیر 13 سال، اطلاعاتی شخصی به ما ارائه داده است، به موجب قانون لازم الاجرا آن را حذف خواهیم نمود.

اشخاص ثالث
لطفاً توجه داشته باشید که وقتی ویدیویی را تماشا می کنید یا به برنامه ها یا محتواهای ارائه شده توسط شخص ثالث دسترسی پیدا می کنید، این ارائه دهنده ممکن است اطلاعاتی درباره تلویزیون هوشمند شما (به عنوان مثال، آدرس IP و شناسه های دستگاه)، تراکنش درخواستی (مثلاً درخواست خرید یا اجاره ویدیو) و استفاده از برنامه یا سرویس جمع آوری یا دریافت کند. سامسونگ مسئول اقدامات امنیتی و حریم خصوصی این ارائه دهندگان نیست. باید احتیاط کنید و بیانیه های حریم خصوصی قابل اجرا در مورد وب سایت ها و سرویس های شخصی ثالثی را که استفاده می کنید مرور کنید.

ویژگیهای منحصر به فرد هر کشور
لطفا در خاطر داشته باشد که ممکن است یک یا چند مورد از ویژگی های مطروحه در این ضمیمه، بر مبنای محل سکونتتان، برای شما قابل دسترس نباشد

منبع:
http://static.bada.com/contents/legal/432/all/pp.txt

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Image
شرایط و ضوابط خدمات سامسونگ    
شرایط و ضوابط مندرج در این سند ("موافقتنامه") به توصیف مقررات حاکم بر روابط حقوقی فیمابین شرکت با مسئولیت محدود سامسونگ الکترونیک ("سامسونگ") و یا شرکتهای فرعی آن به عنوان عرضه کنندگان خدمات سامسونگ از یکطرف و شما به عنوان کاربر خدمات ("شما" یا "کاربر") از طرف دیگر می پردازد.
شما می بایست شرایط و ضوابط را به دقت ملاحظه کرده و آن را قبول نکرده یا به ثبت نام، دسترسی و استفاده از خدمات (مجموعا تحت عنوان "بهره برداری" از خدمات) مبادرت ننمایید مگر زمانی که با کلیه مفاد آن موافقت دارید. سامسونگ، رونوشت جداگانه ای از موافقتنامه منعقد شده با شما نگه داری نمی نماید لذا ما به شما توصیه می کنیم که یک رونوشت از این موافقتنامه برای سوابق خود، ضبط نمایید.
شما نمی توانید به بهره برداری از خدمات بپردازید اگر الف) برای انعقاد موافقتنامه الزام آور با سامسونگ از نظر سنی، فاقد اهلیت قانونی باشید. ب) تحت قوانین کشوری که در آن ساکن هستید یا از طریق آن از خدمات بهره برداری می نمایید، محروم از دریافت خدمات باشید.
در این موافقتنامه:
"خدمات" یا "خدمت" به معنی تمامی خدماتی است که به تفصیل در آدرس http://account.samsung.com توصیف شده و هرازگاهی به روز می گردد و شامل خدماتی که تحت قرارداد جداگانه به شما ارائه می گردد، نمی شود؛ و
"شرکتهای فرعی سامسونگ" به معنای تمامی شخصیتهای حقوقی، شرکتها، موسسات و نهادهایی است که توسط سامسونگ کنترل شده یا تحت کنترل عمومی آن می باشند. واژه "کنترل شده" به معنای توانایی راهبری مدیریت آن نهاد مربوطه است.
چگونگی قبول شرایط و ضوابط
چگونگی اعمال تغییرات در شرایط و ضوابط توسط سامسونگ؛ و
چگونگی فسخ موافقتنامه شرایط و ضوابط توسط شما یا سامسونگ


1- قبول شرایط و ضوابط
1-1- برای اینکه شما مجاز به بهره برداری از خدمات باشید، می بایست این شرایط و ضوابط یا هر شروط ویژه دیگری را حسب مورد، قبول نمایید. نوعا قبول شرایط و ضوابط با کلیک کردن دکمه قبول “accept” و در صورتی که چنین عملکردی از طریق رابط کاربر خدمات مربوطه، قابل دسترسی بوده و نمایش داده شود، تحقق می یابد.
1-2- همچنین قبول شرایط و ضوابط یا هر شروط ویژه دیگری، زمانی تحقق می یابد که شما عملا شروع به بهره برداری از خدمات نمایید. در اینصورت شما باید آگاه باشید که از لحظه شروع به بهره برداری از خدمات، نسبت به مفاد موافقتنامه ملزم تلقی شده و سامسونگ موافقتنامه را نسبت به شما الزام آور در نظر می گیرد.
2- اعمال تغییرات در شرایط و ضوابط
2-1- سامسونگ خود را مجاز می داند که هرازگاهی به اصلاح و تغییر شرایط و ضوابط بپردازد.
2-2- سامسونگ با یک اخطار قبلی حداقل 15 روزه ("دوره اطلاع رسانی")، هرگونه تغییرات اساسی در شرایط و ضوابط را به شما اطلاع داده و از طریق آدرس ایمیلی که شما در داده های ثبت نام در اختیار سامسونگ قرار داده اید یا هر طریق مناسب دیگری که به ما اطمینان دهد که شما از شرایط و ضوابط اصلاح شده، مطلع شده اید، رونوشتی از شرایط و ضوابط اصلاح شده برای شما فراهم می نماید.
2-3- بعد از اتمام دوره اطلاع رسانی، شما با کلیک کردن دکمه قبول “accept” و در صورتی که چنین عملکردی از طریق رابط کاربر خدمات مربوطه، قابل دسترسی بوده و نمایش داده شود، وادار به قبول شرایط و ضوابط اصلاح شده خواهید شد و نمی توانید به ادامه بهره برداری از خدمات بپردازید مگر در صورتی که شرایط و ضوابط اصلاح شده را قبول نمایید و آگاه باشید که با توجه به فرایند SingleSignOn (به ماد 12-2 ذیل مراجعه نمایید) تنها در صورت قبول شرایط و ضوابط اصلاح شده مجاز به ادامه بهره برداری از خدمات خواهید بود.
2-4- بعد از اتمام دوره اطلاع رسانی، در صورت ادامه استفاده از خدمات، شرایط و ضوابط اصلاح شده، از طرف شما قبول شده تلقی می گردد. در اینصورت شما ملزم و مقید به شرایط و ضوابط اصلاح شده بوده و از تاریخی که شرایط و ضوابط نافذ و لازم الاجرا می گردد، سامسونگ آن را نسبت به شما الزام آور می داند. شما در هر زمانی با قبول نکردن شرایط و ضوابط اصلاح شده، مجاز به خاتمه این موافقتنامه هستید.
3- فسخ شرایط و ضوابط و آثار آن
3-1- این موافقتنامه تا زمانی که توسط شما یا سامسونگ، حسب مورد فسخ گردد، نافذ و لازم الاجراست.
3-2- شما می توانید در هر زمان با مراجعه به آدرس https://account.samsung.com/account/legalsignoff.do یا همچنین با مسدود کردن حساب کاربری که سامسونگ برای خدمات در اختیار شما گذاشته است، موافقتنامه را فسخ نمایید.

3-3- سامسونگ می تواند در هر زمان با اخطار کتبی قبلی 30 روزه از طریق آدرس ایمیلی که شما در داده های ثبت نام برای سامسونگ فراهم کرده اید یا هر طریق مناسب دیگری که به ما اطمینان دهد که شما از فسخ موافقتنامه، مطلع هستید، موافقتنامه را فسخ نماید.
3-4- در موارد زیر سامسونگ می تواند در هر زمان بدون توجه به مهلت اخطار، موافقتنامه را فسخ نماید:
الف. در صورت تحقق نقض شرایط و ضوابط توسط شما
ب. در صورتی که شما به روشنی نشان داده باشید که قصد رعایت شرایط و ضوابط را ندارید (صرفنظر از اینکه مستقیما یا از طریق عملکرد، گفتار یا طرق دیگری آن را نشان داده اید).
پ. سامسونگ (و از جمله شرکتهای فرعی آن) یا هر یک از تامین کنندگان یا شرکای عرضه کننده خدمات به سامسونگ یا همراه با سامسونگ، تصمیم به فسخ تامین خدمات یا بخشی از آن نمایند (به صورت جهانی و یا صرفا در کشوری که شما در آن ساکن هستید یا از آنجا از خدمات بهره برداری می نمایید) یا اگر هر یک از تامین کنندگان یا شرکای سامسونگ تصمیم به فسخ رابطه با سامسونگ نمایند، صرفنظر از دلیل چنین فسخی از جمله زمانی که سامسونگ یا هر یک از تامین کنندگان خدمات یا شرکای سامسونگ، بر این نظر باشند که عرضه خدمات یا بخشی از آن به شما یا به سامسونگ یا همراه با سامسونگ، از نظر بازرگانی امکان پذیر نمی باشد؛ و
ت. سامسونگ (و از جمله شرکتهای فرعی آن) یا هر یک از تامین کنندگان یا شرکای عرضه کننده خدمات به سامسونگ یا همراه با سامسونگ، بر اساس قانون حاکم ملزم به فسخ تامین و عرضه خدمات یا بخشی از آن باشند (به عنوان مثال در صورتی که بر مبنای تغییرات قانون حاکم یا آرای قضایی، ارائه خدمات یا بخشی از آن غیر قانونی تلقی گردد).
3-5- فسخ این موافقتنامه نسبت به حقوق، تعهدات یا مسئولیتهایی که به شما یا سامسونگ در مدت موافقتنامه تعلق گرفته یا متحمل آن شده اید، اثری ندارد.
3-6- در صورتی که شرایط و ضوابط اصلاح شده را قبول نکنید یا در صورت خاتمه این موافقتنامه مثلا به دلیل فسخ توسط شما یا سامسونگ، دیگر مجاز به بهره برداری از خدمات نیستید.
3-7- به هر حال سامسونگ به شما این اختیار را می دهد که در صورت عدم قبول شرایط و ضوابط اصلاح شده و یا فسخ موافقتنامه مطابق ماده 3-2، از محتوای کاربری خود که از طریق بهره برداری از خدمات، در سامسونگ نگهداری می شود، نسخه پشتیبان تهیه نمایید و آگاه باشید که پس از سپری شدن مهلت معقول برای تهیه نسخه پشتیبان ("مهلت نسخه پشتیبان")، سامسونگ می تواند محتوای کاربری شما را حذف نماید. بسته به نوع خدماتی که دریافت می دارید و نوع اقدامی که لازم است برای تهیه نسخه پشتیبان از محتوای کاربری بخصوصی انجام دهید، مهلت نسخه پشتیبان می تواند متغیر باشد.

چگونگی بهره برداری شما از خدمات و
چگونگی استفاده سامسونگ از محتوای متعلق به شما یا چگونگی استفاده شما از محتوای متعلق به سامسونگ
4- عرضه خدمات و محدودیتهای استفاده
4-1- خدمات بوسیله سامسونگ یا شرکتهای فرعی آن به شما عرضه می شود.
4-2- به جز در مواردی که در این موافقتنامه تصریح شده است، شما فقط برای استفاده و اهداف شخصی و غیر بازرگانی، مجاز به بهره برداری از خدمات هستید و نمی بایست خدمات یا بخشی از آن را بازتولید یا کپی کرده یا به فروش، تجارت یا بازفروش آن بپردازید.
4-3- در تمام زمانی که از خدمات بهره برداری می نمایید، می بایست شرایط و ضوابط و قوانین و مقررات حاکم در کشور مربوطه از جمله کشوری که در آن ساکن هستید یا از آنجا از خدمات بهره برداری می نمایید را رعایت کنید.
4-4- سامسونگ در هر زمان و بنا به صلاحدید خود و بدون اخطار قبلی، می تواند:
الف. خدمات یا بخشی از آن را تغییر داده، معلق کرده یا ارایه آن را متوقف نماید.
ب. بهره برداری شما از خدمات از جمله دسترسی به حساب کاربری یا هر فایل یا محتوای دیگری در حساب کاربریتان را موقتا یا دایما غیر فعال یا معلق نماید.
پ. بر تعداد انتقال و مخابره هایی که از طریق خدمات دریافت یا ارسال می دارید یا بر مقدار فضای ذخیره سازی مورد استفاده برای عرضه خدمات یا بخشی از آن به شما، محدودیت اعمال نماید؛ و
ت. به پیش بررسی، مرور، علامتدار کردن، فیلتر کردن، اصلاح، رد، مسدود کردن دسترسی یا حذف هریک یا تمامی محتوای خدمات بپردازد.
4-5- سامسونگ تلاش معقول تجاری خواهد کرد برای اینکه الف) اطمینان حاصل نماید از اینکه خدمات بدون قطعی، اختلال یا تاخیر بی مورد برای شما قابل دسترسی است. ب) هر گونه قطعی، اختلال یا تاخیر در خدمات را به حداقل برساند.
4-6- به جز از طریق رابطی که بوسیله سامسونگ برای شما قابل دسترسی است، شما مجاز به بهره برداری از خدمات (از جمله هرگونه تلاشی برای این کار) نبوده و نمی توانید از طریق ابزار خودکار (از جمله نرم افزار و یا سخت افزار)، کارکردها، سرویسها یا سایر موارد (شامل خطوط یا خزنده های وب) از خدمات (و از جمله هرگونه تلاشی برای این کار) بهره برداری نمایید.
4-7- شما ملزم به رعایت و پیروی از کلیه دستورالعملهایی هستید که سامسونگ در رابطه با خدمات در دسترس شما قرار داده و در فعالیتهایی که منجر به تداخل یا قطعی خدمات یا سرور، شبکه یا سایر تجهیزات مرتبط با خدمات می شود، نمی بایست مشارکت نمایید.
4-8- بعضی از خدمات می توانند برای شبکه های موبایل مورد استفاده قرار گیرند یا اینکه به طور خاص برای چنین استفاده ای مفید می باشند. شما می بایست به این موضوع آگاه باشید که تامین کننده شبکه شما برای دستیابی شما به شبکه، مدت اتصال گوشی یا دستگاه موبایل شما به شبکه و حجم داد های استفاده شده برای بهره برداری از خدمات، ممکن است هزینه ای از شما مطالبه نماید. شما مسئول هستید که از طریق تامین کننده شبکه خود، قبل از هرگونه بهره برداری از خدمات، بررسی نمایید که آیا چنین هزینه هایی در این خصوص، اعمال می گردد یا خیر.
5- تبلیغات
5-1- شما بدینوسیله موافقت می نمایید که سامسونگ به عنوان بخشی از خدمات، به شما مواد تبلیغاتی یا هر نوع محتوا یا محصولاتی برای اهداف تبلیغاتی نمایش داده یا در اختیارتان قرار می دهد.
5-2- در هر صورت، سامسونگ تنها زمانی برای شما ایمیلها یا اخبار تبلیغاتی ارسال می دارد یا برای اهداف بازاریابی سعی در برقراری تماس تلفنی با شما می نماید که دریافت چنین اطلاعات و مکاتباتی را مثلا به هنگام ثبت نام خدمات، صریحا انتخاب نموده باشید.
6- نرم افزار، به روز رسانیهای نرم افزار و خدمات
سامسونگ می تواند به طور خودکار هرازگاهی به روز رسانیهایی را (از جمله به روز رسانیهای سخت افزارها برای دستگاههایی که شما در سامسونگ ثبت کرده اید) وارد و نصب نماید ("به روز رسانیهای نرم افزار"). این بروز رسانیهای نرم افزار ممکن است به شکلهای مختلفی یافت شوند و معمولا به هدف ارتقا کارایی، امنیت و قابلیت اطمینان خدمات یا هر نوع محصول یا دستگاهی است که برای دستیابی به خدمات از آن استفاده می شود. چنین بروز رسانیهایی می تواند شامل رفع اشکال، ارتقا خدمات یا بخشی از آن، محصولات یا دستگاهها و بروز رسانیها یا ارتقائات نرم افزارهایی که قبلا نصب شده است (از جمله کلیه نسخ جدید) باشد.
7- محتوای عرضه شده در خدمات و حقوق محتوا
7-1- کلیه محتوایی که از طریق خدمات یا به عنوان بخشی از آن یا در اثر استفاده از آن، قابل دسترس می باشد (از جمله فایلهای صوتی، فایلهای داده، تصویر، موزیک، عکس، نرم افزار، ویدئو و متون نوشته) به عنوان "محتوا" و تحت مسئولیت کامل سازنده آن محتوا می باشد. محتوا می تواند شامل مواد تبلیغاتی و یا اسناد و محتوای حمایت شده باشد.
7-2- محتوا ممکن است بوسیله حقوق مالکانه یا حقوق مالکیت معنوی اشخاص ثالث (مثل شرکاء، تبلیغ کنندگان، حمایت کنندگان و یا سایر نمایندگانی که چنین محتوایی را به سامسونگ عرضه می نمایند) مورد حمایت باشد. شما مجاز به اصلاح، اجاره، وام دادن، فروختن، توزیع یا خلق مشتقاتی بر مبنای هر یک از محتواها (به صورت کلی یا جزئی) یا اعطای امتیاز محتوا، نمی باشید.
7-3- شما باید آگاه باشید که با بهره برداری از خدمات، ممکن است در معرض خطر محتواهای مهاجم، اتفاقی یا ناخوشایند قرار بگیرید. هر گونه بهره برداری از خدمات در رابطه با چنین خطراتی، به مسئولیت خود شماست.
8 - محتوای کاربر و حق امتیاز محتوای کاربر
8-1- با وارد کردن، انتقال، ایجاد، درج پست، نمایش و یا به طور کلی ارائه هر گونه اطلاعاتی، اسناد و فایلهای رسانه ای یا سایر محتویات از طریق خدمات ("محتوای کاربر")، شما به سامسونگ، شرکتهای فرعی آن و سایر کاربران خدمات اجازه می دهید که تا جایی که برای عرضه خدمات ضرورت دارد، از محتوای کاربر استفاده کرده و در این خصوص به سامسونگ، شرکتهای فرعی آن و سایر کاربران خدمات، امتیاز غیر قابل فسخ، نامحدود، جهانی، رایگان و غیر انحصاری برای کپی کردن، بازتولید، تطبیق، اصلاح، ویرایش، توزیع، ترجمه، رقمی کردن، انتشار، اجرا و نمایش عمومی محتوای کاربر اعطا می نمایید ("حق امتیاز محتوای کاربر")، در هر صورت چنین امتیازی محدود به اهداف خدمات (این موافقتنامه) خواهد بود.
8-2- حق امتیاز محتوای کاربر، شامل حق سامسونگ و شرکتهای فرعی آن برای الف) انجام همه اقدامات فنی لازم برای پردازش و تهیه محتوای کاربر جهت استفاده در خدمات شامل هر گونه اصلاح و یا تطبیق لازمه برای عرضه خدمات به کاربران و یا انتقال یا توزیع محتوای کاربر در شبکه های عمومی و رسانه ها می باشد. ب) واگذاری مجدد حق امتیاز و قابل دسترس کردن آن به اشخاص ثالث برای استفاده از محتوای کاربر در رابطه با عرضه خدمات مربوطه بوسیله چنین اشخاص ثالثی می باشد.
8-3- سامسونگ ادعای مالکیت نسبت به محتوای کاربر نداشته و هرگونه حق مولف و سایر حقوق محتوای کاربر که توسط شما بر روی یا از طریق خدمات ما ارائه گردیده، در مالکیت شما باقی است.
8-4- مسئولیت کامل هر گونه حمایت یا اجرای حقوق مالکیت معنوی موجود یا مرتبط با محتوای کاربر با شما بوده و سامسونگ تعهدی برای حمایت و اجرای حقوق مالکیت معنوی محتوا، از طرف شما نخواهد داشت.
8-5- مسئولیت کامل تهیه نسخه پشتیبان از محتوای کاربری نگهداری شده توسط سامسونگ یا از طریق خدمات، در محلی خارج از خدمات (به عنوان مثال بوسیله ایجاد کپی های داخلی یا پشتیبانهایی با خدمات پشتیبان آنلاین ویژه) برای جلوگیری از فقدان محتوای کاربری شما و سایر داده ها، بر عهده شما می باشد.
9- حق امتیاز خدمات سامسونگ
9-1- سامسونگ، شرکتهای فرعی سامسونگ و یا هر یک از عرضه کنندگان یا اعطا کنندگان امتیاز به سامسونگ، نسبت به کلیه حقوق مالکانه خدمات شامل حقوق قانونی، حق مالکیت، منافع و کلیه حقوق مالکیت فکری در سراسر دنیا صرفنظر از اینکه ثبت شده، به نحو قانونی مورد حمایت باشند یا خیر، مالک محسوب می گردند.
9-2- سامسونگ، امتیاز جهانی، غیر قابل انتقال، غیر قابل واگذاری، غیر انحصاری، شخصی و رایگان برای بهره برداری از خدمات (شامل هرگونه نرم افزار، محصولات و یا موادی که به عنوان بخشی از خدمات به شما عرضه می گردد) و به شکلی که توسط سامسونگ برای شما عرضه می گردد ("حق امتیاز سامسونگ")، به شما اعطا می نماید. حق امتیاز سامسونگ شما را مستحق استفاده از منافع خدمات مطابق با این شرایط و ضوابط می نماید.
9-3- به غیر از حقوقی که تحت این موافقتنامه به شما اعطا گردیده است، همه حقوق ناظر یا مربوط به خدمات، در مالکیت سامسونگ باقی است.
9-4- شما مجاز نیستید که الف) به سایر کاربران یا اشخاص ثالث امتیاز بهره برداری از خدمات یا در هر صورت دسترسی به حساب کاربری خود یا خدمات را اعطا نمایید؛ ب) از خدمات برای عرضه آنها به سایر کاربران یا هر شخص ثالث دیگری بهره برداری نمایید؛ یا پ) به هر صورت دیگری، حق امتیاز سامسونگ را مجددا به اشخاص ثالث واگذار یا اعطا نمایید یا هرگونه حق وثیقه در رابطه با حق امتیاز سامسونگ یا هر حقوق دیگری ناشی از آن، اعطا نمایید، خدمات و یا امتیاز سامسونگ را اجاره یا وام دهید و یا به هر طریق دیگری امتیاز سامسونگ یا هر حقوق دیگری ناشی از آن را به هر شخص ثالثی اعطا نمایید.
9-5- شما مجاز به کپی، ویرایش، اصلاح، جایگزینی یا ایجاد آثار مشتق شده، مهندسی معکوس، پیاده سازی، یا هر گونه تلاش دیگری برای استخراج کدهای منبع خدمات سامسونگ ( یا هر بخشی از آن) نمی باشید مگر اینکه صریحا و کتبا از طرف سامسونگ اجازه داشته، یا تحت قوانین حاکم مجاز به این کار باشید. همچنین شما نمی بایست امتیاز انجام این کار را به شخص ثالثی اعطا کرده یا به وی اجازه انجام این کار را بدهید.
10- علایم تجاری
10-1- شما بدون اجازه کتبی قبلی سامسونگ، مستحق به استفاده از نامها، علایم تجاری، نامهای خدمات، نقشها، نامهای دامنه یا سایر مشخصات ویژه نشانهای سامسونگ ( و از جمله شرکتهای فرعی آن) ("برند سامسونگ")، نمی باشید. در صورتی که تحت یک قرارداد کتبی جداگانه با سامسونگ، شما مجاز به استفاده از برند سامسونگ باشید، چنین استفاده ای فقط مطابق مفاد چنین قرارداد جداگانه ای امکان پذیر است.
10-2- شما مجاز به حذف، نامفهوم، پنهان و اصلاح کردن یا جایگزینی هر گونه اخطار مربوط به حقوق مالکانه، نشانها، علایم تجاری، نامهای خدمات، نامهای تجاری، نقش ها یا سایر نشانهای سامسونگ، شرکتهای فرعی سامسونگ یا هر شخص ثالثی (شامل حقوق مولف و اخطارهای علایم تجاری) که مرتبط یا پیوسته به خدمات بوده یا خدمات متضمن آنها می باشند، نبوده و توافق می نمایید که به طریقی که مقصود از آن گمراه کردن یا مشتبه کردن دیگران نسبت به مالک یا دارنده امتیاز یا کاربر مجاز نشانها، نامها یا نقش هایی حسب مورد باشد یا احتمال چنین نتایجی را در برداشته یا چنین نتایجی از آن قابل پیش بینی باشد، از چنین نشانها، علایم تجاری، نامهای خدمات، نامهای تجاری، نقش ها یا سایر نشانهای سامسونگ و شرکتهای فرعی آن یا هر شخص ثالثی استفاده ننمایید.
آنچه باید در مورد داده های ثبت نام و داده های حساب کاربری خود و محرمانه بودن آنها بدانید.
11- داده های ثبت نام و حساب کاربری
11-1- وقتی از خدمات بهره برداری می نمایید، ممکن است نیاز باشد برای ادامه بهره برداری از آنها، اطلاعاتی در مورد خودتان ارائه نمایید ("داده های ثبت نام").
11-2- شما توافق می نمایید که داده های ثبت نام که به ما ارائه می نمایید، دقیق، جاری و کامل باشد و در مواقع مقتضی برای دقیق، جاری و کامل نگهداشتن، آنها را به روز نمایید.
12- گذرواژه و امنیت حساب کاربری
12-1- برای بهره برداری از خدمات، شما می بایست یک حساب کاربری با تعیین شناسه کاربری و گذرواژه ("داده های حساب") افتتاح کنید.
12-2- سامسونگ راهکاری یکپارچه برای ثبت نام به روش فرایند تک نشانه ای (“Single Sign On”) اجرا کرده است. Single Sign On، به این معناست که به محض گشایش حساب کاربری در سامسونگ، شما به طور خودکار برای کلیه خدمات، ثبت نام می نمایید که علاوه بر سایر مزایا، نیاز به ایجاد حساب و شناسه کاربری جداگانه برای هر یک از خدمات منفرد را نیز رفع می نماید. Single Sign On همچنین این امکان را به شما می دهد که از همه خدمات و از طریق همه دستگاهها در یک زمان واحد، وارد یا خارج شوید.
12-3- شما می بایست داده های حساب کاربری خود را همواره ایمن نگه داشته و بویژه با پرهیز از انتخاب شناسه کاربری یا گذرواژه واضح، تغییر مرتب گذرواژه و عدم افشای آن به سایر کاربران یا اشخاص ثالث یا عدم اعطای اجازه دسترسی به داده ها و حساب کاربری خود، از دستیابی غیر مجاز اشخاص ثالث به داده ها و حساب کاربریتان جلوگیری نمایید.
12-4- سامسونگ ممکن است راهنماییها و سفارشات شما را دنبال کرده و آنهایی را به عنوان سفارشات شما در نظر بگیرد که الف) از طرف کاربر یا شخص ثالثی که از داده های حساب شما استفاده یا آنها را ارائه می نماید، دریافت یا ارسال شده، یا ب) که منتسب به شما یا داده های حساب کاربریتان باشد.
12-5- شما توافق می نمایید که از داده های حساب یا حساب کاربری سایر کاربران و هر شخصی غیر از خود شما بدون اجازه کاربر یا دارنده حساب مربوطه، استفاده ننمایید.
12-6- به محض اطلاع از هر گونه استفاده غیر مجاز از داده های ثبت نام یا داده های حساب کاربری یا هر گونه نقض امنیت، می بایست فورا سامسونگ را از طریق آدرس ایمیل http://help.content.samsung.com مطلع نمایید.
12-7- شما می توانید در هر زمان از طریق نرم افزار مربوط به حساب کاربری سامسونگ روی دستگاه خود یا بازدید سایت http://account.samsung.com/membership، به داده های ثبت نام یا داده های حساب کاربری خود دسترسی داشته و آنها را تغییر دهید.
13- محرمانگی و حمایت از داده های شخصی
13-1- سامسونگ متعهد به حفظ و حمایت از داده های شخصی شما می باشد. برای آگاهی بیشتر از اینکه چگونه در موقع بهره برداری از خدمات، سامسونگ از داده های شخصی و اطلاعات شما حفاظت و آنها را مدیریت می کند، به آدرس (http://account.samsung.com/membership/pp) مراجعه نمایید. شما بدینوسیله موافقت خود را نسبت به استفاده از داده های ثبت نام، داده های شخصی و اطلاعات خود، مطابق با سیاست نامه حفظ اسرار سامسونگ اعلام می دارید.
چگونگی مسئولیت و تعهدات شما و سامسونگ تحت این شرایط و ضوابط
14- تاییدات و تعهدات شما
14-1- شما به طور کامل مسئول محتوای کاربر که ارائه می نمایید، و هر گونه آثار و عواقبی در ارتباط با محتوای کاربر مربوطه (شامل هر گونه تلف یا خسارت وارده بر سامسونگ و شرکتهای فرعی آن) می باشید. شما بویژه موارد زیر را به سامسونگ تایید و تعهد می نمایید:
الف. شما مالک همه حقوق مربوط به محتوای کاربر بوده یا در غیر اینصورت مجاز به اعطای امتیاز محتوای کاربر به سامسونگ می باشید؛
ب. محتوای کاربر هیچگونه حقوق مالکیت فکری یا حقوق سایر اشخاص ثالث را نقض نمی کند؛
پ. محتوای کاربر دربردارنده هیچگونه محتویات و مواد آسیب رسان، نادرست، جنسی و شهوت انگیز، توهین آمیز، مستهجن، تهدید آمیز، افترا آمیز یا در هر صورت غیر قانونی و یا ناسازگار با قانون حاکم و دستورالعملهای سامسونگ نمی باشد؛
ت. محتوای کاربر دربردارنده ویروس یا سایر نرم افزارهای آسیب رسان، کدها و سایر ابزار مشابهی که می توانند موجب خسارت، آسیب یا غیر فعال شدن گردد یا در هر صورت بر کارکرد خدمات یا هر دستگاهی که به محتوای کاربر دسترسی دارد، تاثیر گذاشته یا بر آن محدودیت ایجاد نماید، نمی باشد. صرفنظر از اینکه دستگاه متعلق به سامسونگ بوده یا متعلق به هر کاربر یا شخص ثالث دیگری از جمله سرور، نودهای شبکه یا هر تجهیزات مشابه دیگری؛
ث. محتوای کاربر با هر گونه مقررات و الزامات طبقه بندی سنی (از جمله رتبه بندی و طبقه بندی متناسب و دقیق محتوای کاربر حسب مورد) تحت قوانین هر کشوری از جمله کشوری که شما ساکن آن هستید یا از آنجا به بهره برداری از خدمات می پردازید، مطابقت می نماید؛ و
ج. استفاده از محتوای کاربر توسط سامسونگ یا هر یک از شرکتهای فرعی سامسونگ، تعهدی بر سامسونگ و شرکتهای فرعی آن مبنی بر پرداخت هرگونه سهمیه مالی (از جمله حق امتیاز، غرامات و غیر آن) به هیچ شخص ثالثی (به ویژه نهادهای وصول کننده بدهی) ایجاد نمی کند.
چ. شما موافقت می نمایید که سامسونگ و شرکتهای فرعی آن را از هر گونه تلف، خسارت، مسئولیت یا هزینه های متحمله توسط سامسونگ و شرکتهای فرعی آن که ناشی از نقض این تاییدات و تعهدات می باشد، مصون و مبرا دارید.
15- تاییدات و تعهدات سامسونگ
15-1- به جز در مواردی که صریحا در این موافقتنامه بیان شده است، سامسونگ و شرکتهای فرعی آن، تامین کنندگان و شرکای آن و یا اعطا کنندگان امتیاز به آن، خدمات را فقط بر مبنای حداکثر کوشش عرضه و فراهم می نمایند و هر گونه تضمین و شرایطی را از هر نوع خواه صریح یا ضمنی مستثنا می نمایند. به طور خاص ولی بدون محدودیت، سامسونگ و شرکتهای فرعی آن، تامین کنندگان، شرکا و اعطا کنندگان امتیاز به آن، تایید، تعهد و تضمین نمی نمایند که:
الف. حسب مورد، خدمات برای هر مقصودی مناسب بوده یا همه نیازهای شما را تامین می نماید یا بدون اشتباه یا نقص بوده یا اینکه با سطح کیفیت خاصی انطباق دارد؛
ب. خدمات در هر زمانی در دسترس شما بوده یا بدون قطعی، اختلال یا تاخیر عرضه می گردند.
پ. خدمات موجب نقض کپی رایت نبوده یا در کشوری که شما در آن ساکن هستید یا هر جای دیگری در دنیا، قانون را نقض ننمی نماید؛
ت. هر گونه اطلاعاتی (خواه شفاهی یا کتبی) که از سامسونگ اخذ کرده اید یا در نتیجه بهره برداری شما از خدمات حاصل شده (از جمله هر گونه مواد یا محصولاتی) مناسب، دقیق، کامل یا قابل اعتماد است؛ و
ث. هر گونه نقصی در خدمات شامل نقص در اجرا، گردش، عملکرد خدمات یا هر نرم افزار عرضه شده به شما به عنوان بخشی از خدمات، تعمیر و تصحیح شده یا به هر صورت ترمیم می گردد.
15-2- هر گونه اسناد یا موادی (شامل هرگونه به روز رسانیهای نرم افزار یا سفت افزار) که وارد یا نصب شده یا در هر صورت با بهره برداری از خدمات به دست می آیند، در وضعیت "همانگونه که هست" و به ریسک خود شما توسط سامسونگ، ارائه می گردند. بابت خسارات وارده به گوشی موبایل شما یا نرم افزارهای آن، سیستم کامپیوتر شما یا هر نوع دستگاه شما یا نرم افزارهای آن یا فقدان داده ها که ناشی از ورود و یا استفاده از چنین اسناد یا موادی باشد، سامسونگ مسئول نمی باشد.
16- مسئولیتهای شما
16-1- شما مطلقا مسئول هرگونه نقض تعهدات خود تحت موارد زیر می باشید:
الف. شرایط و ضوابط حاضر؛ و
ب. قوانین و مقررات حاکم در کشور مربوطه شامل کشوری که ساکن آن هستید یا از آنجا به بهره برداری از خدمات می پردازید.
و برای آثار و عواقب چنین نقضی شامل هرگونه فقدان یا خسارتی که ممکن است به سامسونگ یا هر شخص ثالثی وارد آید، مسئول هستید. سامسونگ هیچگونه مسئولیتی نسبت به شما و یا اشخاص ثالث در رابطه با چنین نقضی ندارد.
17- مسئولیتهای سامسونگ
17-1- مشروط به بند 17-3 این موافقتنامه، سامسونگ و شرکتهای فرعی آن، نسبت به موارد ذیل الذکر،در مقابل شما مسئولیتی ندارند صرفنظر از مبنای حقوقی مسئولیت که ناشی از قرارداد باشد یا شبه جرم (از جمله تقصیر) یا هرگونه تئوری مسئولیت، و خواه امکان خسارات یا تلفات به سامسونگ اعلام شده باشد یا خیر:
الف. هرگونه خسارات غیر مستقیم، ضمنی، ویژه یا تبعی
ب. هرگونه تلف درآمد، کسب و کار، سودهای بالفعل یا پیش بینی شده، فرصتها، حسن نیت یا شهرت (خواه مستقیم، خواه غیر مستقیم)
پ. هرگونه خسارات و یا تخریب و یا تلف داده ها (خواه مستقیم یا غیر مستقیم)
ت. هرگونه تلف یا خساراتی ناشی از :
1. نقض شرایط و ضوابط مندرج در این موافقتنامه یا هر توافق و یا رابطه قراردادی بین سامسونگ و شما که به تقصیر سامسونگ، شرکتهای فرعی آن و تامین کنندگان، شرکا یا اعطا کنندگان امتیاز به وی، منتسب است.
2. اعتماد شما نسبت به تناسب، صحت، کمال، قابلیت اطمینان یا وجود الف) خدماتی (از جمله نرم افزار، اطلاعات، اسناد، موادی که به عنوان خدمات یا در جریان بهره برداری از آنها در دسترس شما قرار گرفته است) یا ب) تبلیغات یا در نتیجه هر گونه رابطه یا معامله ای بین شما و هر تبلیغ کننده یا حمایت کننده که تبلیغات وی (از جمله هرگونه محتویات تبلیغاتی) که در دسترس شما قرار گرفته یا از طریق بهره برداری از خدمات به آن دسترسی پیدا کرده اید.
3. تغییرات، اصلاحات، تمدید یا محدودیتی (از جمله هر گونه تعلیقی در بهره برداری از خدمات، دسترسی به حساب کاربری و داده های حساب یا داده های ثبت نام شما) نسبت به خدمات، یا هر گونه توقف دائمی یا موقتی در ارائه خدمات (یا هر بخشی از آن)؛ یا
4. استفاده از داده های حساب شما بوسیله هر شخص دیگری غیر از خود شما (صرفنظر از اینکه با آگاهی یا بدون آگاهی شما صورت گرفته است). شما به طور کامل مسئول جبران سامسونگ برای هر گونه خسارت و یا فقدانی در نتیجه بهره برداری از داده های حساب کاربریتان بوسیله شخص دیگری می باشید.
17-2- در صورتی که سامسونگ یا شرکتهای فرعی آن، مسئول نقض این شرایط و ضوابط باشند، مسئولیت سامسونگ محدود به خساراتی است که می بایست نوعا در زمان انعقاد این موافقتنامه حسب شرایط شناخته شده در آن زمان، مورد انتظار سامسونگ بوده باشد.
17-3- هیچ چیزی در این شرایط و ضوابط موجب مستثنی و محدود شدن موارد زیر نخواهد بود:
الف. مسئولیت سامسونگ نسبت به مرگ، جراحت شخصی، تقلب یا تحت هر گونه قواعد مسئولیت تولید کننده در قبال محصول؛ و
ب. تضمین یا مسئولیت سامسونگ برای خسارات یا تلفاتی که قانونا غیر قابل استثنا کردن یا محدود نمودن تحت قانون حاکم می باشند. چنانچه قوانین کشور کاربر، مستثنی کردن بعضی از تضمینها، شرایط و ضوابط یا محدود کردن یا استثنا کردن مسئولیت خسارات و تلفات ناشی از تقصیر، نقض قرارداد یا نقض شروط ضمنی، یا خسارات تبعی و ضمنی را اجازه ندهد، تنها محدودیتهایی که در کشور مربوطه قانونی محسوب می گردند، قابل اعمال به کاربر و مسئولیت سامسونگ بوده و تضمینات، حداکثر به اندازه ای که قانون حاکم اجازه می دهد، محدود می گردند.
18- قوه قاهره (فورس ماژور)
18-1- سامسونگ مسئول شکست یا تاخیر در اجرای هیچیک از تعهدات سامسونگ تحت این موافقتنامه که ناشی از حوادث خارج از کنترل معقول سامسونگ باشد ("حوادث قوه قاهره") نیست، بویژه (و بدون محدودیت) الف) عدم دسترسی به شبکه های ارتباط از راه دور خصوصی یا عمومی. ب) اقدام، فرمان، قانون، مقررات یا محدودیتهای وضع شده توسط هر دولتی؛ یا پ) اعتصابات، تحریم یا اقدامات صنعتی، اغتشاشات مدنی، آشوب، تهاجم، حملات یا تهدیدات تروریستی، جنگ (خواه اعلان شده خواه اعلان نشده) یا هر گونه بلایای طبیعی.
18-2- تعهدات سامسونگ تحت این موافقتنامه برای دوره ای که حوادث فورس ماژور ادامه می یابد، معلق گشته و سامسونگ برای اجرای موافقتنامه در دوره فورس ماژور، از تمدید زمانی بهره خواهد برد.
18-3- سامسونگ برای خاتمه دادن به وضعیت فورس ماژور یا یافتن راه حلی برای اجرای تعهدات خود تحت این موافقتنامه علیرغم حادثه فورس ماژور، تلاش معقولی به عمل خواهد آورد.
19- پیوند به سایتهای اشخاص ثالث و سایر محتویات
19-1- خدمات ممکن است متضمن پیوند به منابع محتوا یا خدمات اشخاص ثالث از جمله سایر وبسایتها ("منابع خارجی") باشند. سامسونگ مسئولیت و کنترلی نسبت به محتواهای عرضه شده و در دسترس قرار گرفته یا نمایش داده شده تحت منابع خارجی (از جمله تبلیغات، محصولات و سایر محتویات) نداشته و مسئول خسارات و تلفات وارده به شما به دلیل یا ناشی از محتویات عرضه شده، در دسترس قرار گرفته یا نمایش داده به شما تحت منابع خارجی (از جمله هرگونه اعتماد شما بر قابلیت دسترسی، صحت، قابلیت اجرا یا کامل بودن محتوا) نمی باشد.
19-2- هرازگاهی ممکن است شما در نتیجه یا از طریق بهره برداری از خدمات، کالاها یا نرم افزارهای عرضه شده توسط اشخاص ثالث را خریداری کرده یا قبول نمایید. استفاده شما از چنین خدمات، کالاها یا نرم افزارهایی ممکن است تابع شرایط و ضوابط جداگانه بین شما و شخص ثالث مربوطه باشد. این موافقتنامه تاثیری بر رابطه حقوقی شما با آن شخص ثالث نداشته و سامسونگ نسبت به خدمات، کالاها یا نرم افزارهای عرضه شده توسط شخص ثالث به شما به هیچ وجه مسئول نمی باشد.
سایر مواردی که لازم است از آن آگاه باشید.
20- شرایط و ضوابط خصوصی
20-1- هنگامی که شما برای خدمات خاصی ثبت نام می کنید، ممکن است شرایط و ضوابط خصوصی نیز به شما ارائه گردد که در کنار سایر موارد، به توصیف ویژگیهای بخصوص آن خدمات و تصریح مقررات حقوقی مضاعفی می پردازد. (که رویهم رفته "شرایط خصوصی" نامیده می شود).
20-2- هرگونه شرایط خصوصی به همراه و در کنار این شرایط و ضوابط اعمال می گردد. در صورت وجود تناقض بین این شرایط و ضوابط و هرگونه شرایط خصوصی، مفاد شرایط خصوصی بر مفاد این شرایط و ضوابط، اولویت خواهد داشت.
21- زبان موافقتنامه
سامسونگ ممکن است ترجمه ای از نسخه انگلیسی این موافقتنامه برای شما فراهم نماید. این ترجمه فقط تسهیلاتی برای شما محسوب می گردد و در صورت وجود تناقض بین نسخه انگلیسی و نسخه ترجمه این شرایط و ضوابط، تا جایی که قانون حاکم اجازه می دهد، نسخه انگلیسی به نسخه ترجمه اولویت دارد.
22- روند طرح دعوا و اخطار در مورد حقوق مالکیت معنوی و سایر حقوق
22-1- سامسونگ می تواند به اخطارهای مربوط به ادعای نقض حقوق مالکیت فکری یا نقض هر قانون دیگری مطابق با قانون حاکم پاسخ داده و دسترسی به حساب کاربری کاربرانی را که مکررا حقوق مولف یا سایر مقررات قانون حاکم را نقض می کنند (به طور موقت یا دایم) تعلیق یا مسدود نماید.
22-2- اخطارهای مربوط به نقض حقوق مولف یا سایر قوانین و مقررات در نتیجه استفاده از خدمات، محتویات عرضه شده یا نمایش داده شده در خدمات یا محتوای کاربر، می بایست به آدرس http://help.content.samsung.com فرستاده شود.
23- محرمانگی
23-1- خدمات ممکن است متضمن اطلاعاتی باشد که برای سامسونگ محرمانه تلقی می گردد از جمله (و نه محدود به) همه اطلاعاتی که به عنوان محرمانه معین شده یا به عنوان اسرار تجاری و کسب و کار شناخته می شوند یا به دلایل دیگر محرمانه شناخته شده و در دسترس شما قرار داده شده است.
23-2- به جز در مواردی که در این شرایط و ضوابط تصریح شده است شما می بایست الف) چنین اطلاعاتی را برای دوره نامحدود زمانی محرمانه نگه داشته و بدون اجازه قبلی کتبی سامسونگ آنها را افشا ننمایید و ب) مگر در مواردی که برای هدف قرارداد ضرورت دارد، اطلاعات را ضبط یا به طریق دیگری استفاده ننمایید.
23-3- در مواردی که شما ملزم به افشای اطلاعات محرمانه سامسونگ، تحت قانون حاکم هستید، بند 23-1 قابل اعمال نمی باشد. در این صورت و تا جایی که قانون حاکم اجازه می دهد، می بایست فورا سامسونگ را از هر گونه افشای اطلاعات محرمانه، مطلع نمایید.
24- مقررات کلی
24-1- سامسونگ صرفا بر شرایط و ضوابط نوشته شده اتکا می نماید. تاییدات، بیانات یا توافقاتی که در جای دیگری خواه مستقیم یا غیر مستقیم، خواه کتبی یا شفاهی یا در تبلیغات، منعقد یا عنوان شده، نسبت به سامسونگ الزام آور نمی باشد مگر اینکه صریحا و کتبا توسط سامسونگ و خطاب به شما تایید شده باشد.
24-2- سامسونگ هر گونه اخطاری (از جمله اخطارهای مربوط به تغییرات موافقتنامه یا فسخ خدمات یا بخشی از آن) را بوسیله ایمیل، پست عادی یا درج اخطار (پست) بر روی یا از طریق خدمات به شما اعلام می نماید.
24-3- چنانچه سامسونگ هر یک از حقوق قانونی یا حق خود به جبران خسارت تحت این موافقتنامه یا تحت هر قانون حاکمی را اجرا ننماید، این امر اعراض رسمی سامسونگ از حقوق یا جبران خسارت تفسیر نشده و حق سامسونگ به اجرای چنین حقوق و جبران خسارتی به قوت و اعتبار خود باقی می ماند.
24-4- چنانچه هر یک از مقررات این موافقتنامه (به صورت کلی یا جزئی) با تصمیم دادگاه صلاحیتدار، غیر معتبر، غیر قانونی یا غیر قابل اجرا اعلام گردد، اعتبار، مشروعیت و قابلیت اجرای سایر مفاد موافقتنامه را تحت تاثیر قرار نداده و خدشه ای به آنها وارد نمی نماید.
24-5- هریک از شرکتهای فرعی سامسونگ، ذینفع ثالث نسبت به این موافقتنامه محسوب شده و این حق را دارند که مستقیما مقررات این موافقتنامه را که نفع یا حقی برای آنها ایجاد می نماید، به مورد اجرا گذاشته یا بر آن اتکا نمایند. مشروط به آنچه گفته شد (حق شرکتهای فرعی سامسونگ)، هیچ شخص دیگری ذینفع ثالث نسبت به این موافقتنامه محسوب نمی شود.
24-6- بدون رضایت کتبی قبلی سامسونگ، شما مجاز به انتقال، واگذاری یا جابجایی این موافقتنامه که شخصا با شما منعقد شده است و یا حقوق و تعهدات خود تحت این موافقتنامه، نمی باشید.
24-7- برای حل اختلافات حقوقی ناشی از، یا در ارتباط با این موافقتنامه، قانون کشوری که شما در آن ساکن هستید و بدون در نظر گرفتن قواعد تعارض قوانین آن و مشروط به غیر انحصاری بودن صلاحیت دادگاههای چنین کشوری، بر موافقتنامه و رابطه شما با سامسونگ تحت این موافقتنامه حاکم بوده و بر اساس آن مورد تفسیر قرار می گیرد. علیرغم این، برای درخواست قرار منع (یا هر نوع ترمیم فوری قانونی معادل) سامسونگ می تواند از طریق هر کشوری اقدام نماید.

منبع:
http://static.bada.com/contents/legal/432/all/allinone.txt
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۲
سید ابوالفضل هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی