دفتر مشق

روزهای زندگی

روزهای زندگی

دفتر مشق

* بسم الله الرحمن الرحیم
* دفتر مشق روزهای زندگـی
* نویسنده: مهندس سید ابوالفضل هاشمی
* شروع بلاگری از 18 آبان 1391 پنج شنبه

آخرین نظرات
مسلما بارها برای شما پیش آمده است که خواسته باشید که نوشته یا مقاله ای بنویسید که در مجلات معتبر علمی یا رسانه های پر بازدید منتشر شود ولی نمی دانستید که باید چگونه به نوشته خود سر و سامان دهید تا هم آن را نظام مند کنید و هم مهیای انتشار در مجامع معتبر علمی نمایید به گونه ای که موجب آبروریزی نشود!

Imageدر این مطلب فایلی را به دست آورده ام که استاندارد IEEE را به صورت یک نمونه واقعی و همراه با توضیحات برای شما تهیه نموده است. شما می توانید با الگوگیری از این فایل MSword ، پژوهش خود را ساماندهی کنید و سپس آن را با اعتماد به نفس منتشر نمایید! این استاندارد مورد تایید واحد های دانشگاهی بوده و تمام تحقیقات و پروژه ها باید با این استاندارد مکتوب و ارائه شوند. 

در استفاده از این استاندارد توصیه می کنم به اندازه و نوع قلم (Font) استفاده شده نیز دقت فرمایید و بی جهت آن را عوض نکنید. فقط این نوع فونت و اندازه اش، مورد تایید و استاندارد مجامع علمی است.

برای دانلود این فایل بر روی لینک زیر فشار دهید. امیدوارم این فایل برای شما مفید واقع گردد.
(با تشکر از استاد عزیز خانم مهندس سیادت برای در اختیار قرار دادن این فایل در اختیار دانشجویان) 


برای مطالعه بیشتر (از سایت های دیگر):
1.  PDF: شیوه مقاله نویسی به قلم کریمه الهی تبار (به صورت نظری توضیح داده است. چیز خوبی است! پیشنهاد می کنم بخوانید!). 
2. چهارچوب مقاله و قواعد مقاله نویسی (این هم مثل همان منبع بالایی است! نظری توضیح داده است).
3. وبلاگ خوبی در زمینه اصول و آموزش چگونگی مقاله نویسی (سر بزنید ضرر نمی کنید).
4. آموزش نویسندگی از سایت آفتاب (البته این صفحه که من لینک می کنم چیزی ندارد ولی پایینش، مطالب مرتبط زیادی دارد. البته باز هم توصیه می کنم زیاد وقت خودتان را صرف خواندن این چیزها نکنید و بجای آن بروید مقاله های واقعی را گیر بیاورید و بخوانید و به صورت عملی نمونه گیری کنید. این طوری سریع تر یاد می گیرید).

من چند جستجوی ساده با کلمات کلیدی آموزش مقاله نویسی، آموزش مقاله نویسی ISI، آموزش نویسندگی در Google انجام دادم. توصیه می کنم شما جستجوهای بیشتری انجام دهید و اگر به مطلب جدید و بسیار خوبی برخوردید مرا هم مطلع کنید. البته توصیه می کنم در هنگام جستجو از عملگرهای جستجوگر گوگل نیز استفاده کنید تا بتوانید جستجوهای تخصصی تر و بهتری را انجام دهید و به نتایج بهتری برسید.
موفق و سربلند باشید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۲
سید ابوالفضل هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی