دفتر مشق

روزهای زندگی

روزهای زندگی

دفتر مشق

* بسم الله الرحمن الرحیم
* دفتر مشق روزهای زندگـی
* نویسنده: مهندس سید ابوالفضل هاشمی
* شروع بلاگری از 18 آبان 1391 پنج شنبه

آخرین نظرات

گوشی Samsung Galaxy Ace 3 Dual Sim S7272

دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۰۴ ب.ظ
مشخصات کلی:    
دو سیم کارته - وزن : 115 گرم
پردازنده:Broadcom BCM21664 Chipset Dual Core Cortex-A9 CPU
صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی - سایز صفحه نمایش: 4 اینچ - دارای رزولوشن 800 × 480 - تراکم پیکسلی: 233 پیکسل بر اینچ - قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
حافظه:حافظه داخلی 4096 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت - قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD
شبکه های ارتباطی:3G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - بلوتوث
دوربین:5.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
صدا:فیش 3.5 میلیمتری هدفون
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android 4.2 Jelly Bean - پشتیبانی از جاوا - نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس - نمایش فایلهای PDF
سایر مشخصات:رادیو - قطب نما - باتری 1500 میلی آمپر ساعتی
Image
ارزیابی این گوشی (به نقل از سایت دنیای کامپیوتر):    
Samsung Galaxy Ace 3 یک گوشی ارزون قیمته که از ارتباطات 4G هم پشتیبانی می کنه و تحت سیستم عامل Android 4.2 اجرا میشه و برای افرادی که بزرگ نبودن صفحه نمایش اهمیت چندانی براشون نداره گزینه ی بسیار مناسبی برای خریده.

سری Galaxy Ace سامسونگ از قیمتی مناسب و سخت افزاری قدرتمند و کاملا معقول با توجه به قیمت برخوردارند که Ace 3 هم از این قضیه مستثنی نیست . صفحه نمایشش 4 اینچه و همونطور که گفتیم تحت سیستم عامل اندروید نسخه ی 4.2.2 اجرا میشه و برای کسانی که به اتصالات LTE نیاز دارند یک گوشی بسیار مناسبه .

طراحی:    
Ace 3 در واقع از نظر طراحی میتونه نسخه ی کوچیکتر گوشی محبوب سامسونگ یعنی Galaxy S4 باشه ، سرتاسر بدنه ی اون از پلاستیک پوشونده شده که سامسونگ سعی کرده با آوردن نواری نقره ای رنگ بر لبا لب بدنه ی گوشی تازگی و زیبایی رو به اون هدیه کنه . اما با اینکار باز هم حس یک گوشی هوشمند واقعی رو در Ace 3 زنده نمی کنه .

این مورد ، به خصوص در مورد صفحه نمایش 4 اینچی اون خیلی جلب توجه می کنه . رزولوشن صفحه ی نمایش تنها حدود 800 * 480 پیکسله که وجود این میزان وضوح تصویر حاکی از اینه که ما با یک نمایشگر شارپ و شفاف رو به رو نیستیم . صفحه نمایش اون از رقیبای بزرگترش کوچیکتره به خاطر همین ما نمی تونیم قول داشتن تجربه ای دلچسب رو هنگام تماشای فیلم بر روی این نمایشگر 4 اینچی به شما بدیم .

 مثل تمام گوشی های سامسونگ که تحت سیستم عامل اندروید اجرا می شن ، Galaxy Ace 3 هم به یه دکمه ی سخت افزاری پایین صفحه ی نمایش مجهز شده که دو کلید لمسی back و menu هم در طرفین اون قرار گرفته اند . قاب پشتی کوشی قابل جابه جاییه که به این ترتیب شما می تونید خیلی راحت به باتری 1500 میلی آمپری اون دسترسی داشته باشید .

ویژگی ها:   
Ace 3 برروی جثه ی کوچک خودش به اتصالات بسیاری از جمله 4G LTE ، بلوتوث ، NFC و Wi-Fi مجهز شده که استفاده از این امکانات در کنار سیستم عامل اندروید نسخه ی 4.2.2 تجربه ی خوبی رو از وب گردی برای شما به ارمغان میاره .

وجود اندروید در کنار رابط کاربری TouchWiz همراه با یسری ویژگی های نرم افزاری دیگه که اونا رو توی گوشی های رده ی بالا هم میبینیم مثل S Voice و Motion UX محیط جذاب و کاربر پسندی رو فراهم کرده .

مسلما از یه گوشی با این رنج قیمتی و رده ای که توش قرار داره سنسوری بالاتر از 5 مگاپیکسل برای دوربینش انتظار نمیره و احتمالا با تاخیر هنگام عکسبرداری روبه رو باشید .

عملکرد:     
نیروی لازم برای اجرای کلیه ی ویژگی هایی که پیش تر خدمتتون عرض کردیم توسط یه پردازنده ی دو هسته ای با سرعت کلاک 1.2 گیگاهرتز تامین می شه که با این وجود می تونیم اعتراف کنیم که Ace 3 جزو سریعترین گوشی های هوشمند سامسونگ به شمار نمیره و تا حدودی با تاخیر هم روبه رو میشه اما از طرفی این نوید رو هم بهتون میدیم که برای اجرای کارهای روزمره یک گوشی بسیار مناسبه .

کیفیت صدا و حجم صوتی که ارائه می کنه خیلی خوبه و به نظر برای یک گوشی رده ی متوسط عالی محسوب میشه .

عمر باتری Ace 3 هم برای دست کم کمتر از یک روز و انجام کارهای معمولی کفاف میده . اگه موارد و ویژگی هایی که ذکر کردیم خیلی برجسته نبودن کاملا طبیعیه مسلما ما نباید از یه گوشی که خودش داره میگه من توی رنج متوسط قرار می گیرم و به خاطر همین هم هست که قیمتم مناسبه انتظار کارایی یه ابر گوشی مثل سری آیفون اپل یا نوت سامسونگ رو نداشته باشیم .

 در نهایت اینکه Samsung Galaxy Ace 3 برای افرادی که می خوان یه گوشی ارزان قیمت همراه با LTE رو داشته باشند یه انتخاب بسیار جذاب و کارآمده و درسته که Ace 3 سریعترین و یا باریکترین گوشی هوشمند محسوب نمیشه اما برای افرادی که بودجه ی زیادی رو برای خرید یک دستگاه تلفن همراه ندارن کاملا مناسبه .

شناسنامه محصول:   
پردازنده : پردازنده ی دو هسته ای Cortex-A9 با سرعت 1 گیگاهرتز
صفحه نمایش: صفحه نمایش 4 اینچی از نوع TFT
حافظه ی داخلی: 4 گیگابایت
دوربین : 5 مگاپیکسل
سیستم عامل : Android 4.2
 باتری : باتری 1500 میلی آمپری

پرسش و پاسخ:   
آیا امکان اجرای بازی های HD روی Samsung Galaxy Ace 3 وجود دارد ؟ متاسفانه خیر ، فراموش نکنید که جی پی یو این گوشی Broadcom VideoCore IV بوده که اگر گوشی ای با این جی پی یو بخواهید باید بدانید که بازی های اچ دی بر روی آن اجرا نخواهد شد.

پاورقی:   
S voice: با گوشی خود حرف بزنید دستورات لازم بدهید سوال کنید و جواب دقیق بگیرید...گوشی سامسونگ گلکسی اس 3 دارای امکانات جدید بسیار زیادی می باشد.یکی از این امکانات S voice می باشد که رقیب اصلی برنامه Siri در گوشی های آیفون 4s است.برنامه s voice انحصاری محصول سامسونگ بوده و فقط در گوشی جدید این شرکت نصب می باشد.

TFT: یکی از بهترین تکنولوژی‌های صفحات کریستال مایع (LCD) می‌باشد که کیفیت تصویر و سرعت پاسخ دهی بسیار بالایی را ارائه می‌دهد. اما این تکنولوژی نقاط ضعفی نیز دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مصرف انرژی و قیمت بالای این نوع صفحات اشاره کرد.TFT همانند صفحات TFD، از تکنولوژی شبکه-فعال استفاده می‌کند. این بدین معناست که در کنار هر پیکسل یک دیود قرار دارد و به کمک آن‌ها پیکسل‌ها می‌توانند به صورت جداگانه خاموش یا روشن شوند که باعث افزایش کنتراست و سرعت پاسخ دهی صفحه می‌شود.

امکانات و اطلاعات تکمیلی درباره این محصول: 
معرفی این محصول در دیجی کالا:
http://www.digikala.com/Product/DKP-23326/Samsung-Galaxy-Ace-3-Dual-Sim-S7272/گوشی-موبایل-سامسونگ-گلکسی-ایس-3-دو-سیم-کارت-اس-7272 
معرفی این محصول در سامسونگ:
http://www.samsung.com/sa_en/consumer/mobile-phones/duos/duos/GT-S7272WRAKSA
حافظه میکرو اس دی 32 گیگی برای این محصول:
http://www.digikala.com/Product/DKP-22814/Silicon-Power-microSDHC-32GB-Class-10-With-Adapter/کارت-حافظه-میکرو-اس-دی-سیلیکون-پاور-32-گیگابایت-کلاس-10-با-آداپتور
برچسب صفحه نمایش:
http://www.digikala.com/Product/DKP-35060/Spigen-Screen-Guard-For-Samsung-Galaxy-Ace-3/محافظ-صفحه-نمایش-اسپیگن-مخصوص-گوشی-موبایل-سامسونگ-گلکسی-ایس-3
http://www.digikala.com/Product/DKP-44423/Zenus-Screen-Guard-For-Samsung-Galaxy-Ace-3/محافظ-صفحه-نمایش-زیناس-مخصوص-گوشی-موبایل-سامسونگ-گلکسی-ایس-3
http://www.7mobile.ir/samsung-lcd-protector-mobile-accessories/2272-buff-lcd-protector-samsung-galaxy-ace-3-s7272.html
محافظ بدنه پلاستیکی:
http://www.digikala.com/Product/DKP-24055/Samsung-Galaxy-Ace-3-Dual-Sim-S7272-7270-Silicon-cover/کاور-سیلیکونی-گوشیSamsung-Galaxy-Ace-3-Dual-Sim-S7272-7270
http://www.digikala.com/Product/DKP-15760/Samsung-Galaxy-Ace-Silicone-Cover/کاور-سیلیکونی-گوشی-سامسونگ-گلکسی-Ace
http://www.digikala.com/Product/DKP-15757/Samsung-Galaxy-Ace-Duos-Silicone-Cover/کاور-سیلیکونی-گوشی-سامسونگ-گلکسی-Ace-Duos
http://shop.digizar.ir/product/2144
http://shop.digizar.ir/product/2143
http://shop.digizar.ir/product/2093
http://shop.digizar.ir/product/2092
کاور چرم:
http://bestook.com/mobile-cover/761-کیف-و-محافظ-فلیپ-گلکسی-ایس-3-دوئال-سیم-s7272.html
طریقه قرار دادن حافظه میکرو اس دی در گوشی (How To Insert A Micro SD Memory Card - Samsung Galaxy)
http://www.samsung.com/us/support/faq/FAQ00057313/74397/SM-N900VWDEVZW




خدمات نرم افزاری:    
- نرم افزار Samsung Android USB Driver for Windows
http://developer.samsung.com/technical-doc/view.do?v=T000000117 
- نرم افزارهای Samsung Mobile Phone USB Driver
http://www.usb-drivers.org/samsung-mobile-phone-usb-driver.html 
- طریقه روت کردن گلکسی ایس 3
http://forum.p30download.com/showthread.php?51554-Samsung-Galaxy-Ace-3
- آموزش روت کردن گالکسی ایس 3 مدل 7270
http://www.kord-gsm.ir/thread22961.html
- نصب ریکاوری و روت کردن گلکسی ایس 3
http://forum.and-roid.ir/thread175188.html
- بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه
http://androidiha.com/help/چگونگی-بازگردانی-گوشی-به-تنظیمات-کارخ/ 





موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۱۲
سید ابوالفضل هاشمی

موبایل

نظرات  (۱)

۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۱ روح اله فراهانی
با عرض سلام و خسته نباشید
لطفا نحوه اندازه گیری sar گوشی های سامسونگ را برای بنده ارسال نمایید.
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی