دفتر مشق

روزهای زندگی

روزهای زندگی

دفتر مشق

* بسم الله الرحمن الرحیم
* دفتر مشق روزهای زندگـی
* نویسنده: مهندس سید ابوالفضل هاشمی
* شروع بلاگری از 18 آبان 1391 پنج شنبه

آخرین نظرات

هدیه جشن تولد خواهر

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۲ ب.ظ
هفته گذشته جشن تولد خواهر کوچک ام بود. خواهری که قرار است امسال رکورد 14 ساله ی من در ته تقاری بودن را بشکند و به تنهایی رکورددار باشد. تقریبا از دو سه ماه مانده به جشن تولدش، هر بار که مرا می دید به من یادآوری می کرد که جشن تولدش را فراموش نکنم. من هم که هزار تا فکر و مشغله زندگی را داشتم این یک مسئله هم به مشکلاتم اضافه شده بود! می خواستم برایش یک جامدادی پر از لوازم التحریر بخرم که نظرم عوض شد و تصمیم گرفتم هدیه ای برایش تهیه کنم که در آینده برایش به دردش بخورد. بر روی هدیه اش نوشتم:
Imageهدیه امسال با سالهای گذشته فرق داره. نوجوان بیشتر از آنکه نیاز به کیک جشن و هدیه های چرت و پرت داشته باشه نیاز به هویت، آینده نگری و تلاش هدفمند داره. تا وقتی پا به جوانی و بزرگسالی میذاره، دچار کمبود های مختلف روحی-روانی نباشه. بهترین ایده را در کسب تخصص و مهارت دیدم. امسال بسته آموزشی خیاطی را برایت خریدم تا با تلاش خودت، یک خیاط ماهر شوی. از الآن این جمله را سرلوحه خودت قرار بده: انسان های موفق، خودشان آینده شان را می سازند و انسان های احمق منتظر می مانند تا آینده برایشان ساخته شود.
تولدت مبارک
26/آذر/93

حالا اینکه آیا از این فرصت برای تلاش بیشتر استفاده می کند و به دنیال یادگیری حرفه ای خیاطی می رود با خداست!
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۸
سید ابوالفضل هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی