دفتر مشق

روزهای زندگی

روزهای زندگی

دفتر مشق

* بسم الله الرحمن الرحیم
* دفتر مشق روزهای زندگـی
* نویسنده: مهندس سید ابوالفضل هاشمی
* شروع بلاگری از 18 آبان 1391 پنج شنبه

آخرین نظرات
 در این مطلب با استناد به کلیپ های منتشر شده از سخنرانی های دکتر روازاده در سایتهای آپارات و سایت رسمی ایشان، نکات ارائه شده توسط این دانشمند عزیز کشورمان بیان می گردد.
Image
0. برای تمیز کردن گوش، روغن زیتون را گرفته و هر شب دو سه قطره در گوش می ریزیم. خود بخود بعد از یک هفته هر قدر آشغال داشته باشه بیرون می آید. اگر هم می خواهید گوشتان قوی شود دو سه شب عسل در آن می ریزیم. برای افزایش شنوایی چند شب دو سه قطره سرکه انگور در آن می ریزیم تا شنوایی آن زیاد شود.

1. بهترین درمان جوش صورت، استفراغ است. چربی بخورید (آب آبگوشت با دمبه و نان بخورید) نیم ساعت پس از خوردن، تمام مواد فاسد و مضر کبد بر روی آن می ریزد. در همین حین با انگشت یا با پر مرغ، داخل گلو را تحریک کنید تا هرچه در شکم تان هست بالا بیاورید. همچنین زاج سفید را بر روی پوست نیز مالیده و باعث اصلاح پوست می شود.

2. گیاه، کره ندارد. کره گیاهی از بازیافت فاضلاب شهری تهیه شده است و شامل مواد شیمیایی است. برخی ها می گویند آن را با مارگارین قاطی می کنند. بیایند بگویند مارگارین چیست؟ کسانی که می گویند ما این کره های غیر طبیعی را می خوریم سوداگر هستند و عقل ندارند. انسان قابلیت تشخیص گندم و برنج فاسد را ندارد ولی گنجشک از بالای درخت تشخیص می دهد که گندم های تراریخته (لیزری) تولید کشورهای خارج ناسالم و مضر است.

3. شیر را با میوه نخورید. شیر، میوه را فاسد و معده را تباه می کند. شیر کاکائو به دلیل مخلوط شدن کاکائو(به عنوان یک میوه) برای سلامتی بسیار خطرناک است. عسل را در دوران بارداری بسیار تناول کنید. هنگامی که بچه به دنیا می آید در کام او عسل بگذارید.

4. نوشیدنی های موجود در بازار، همه اش کذب و دروغ است. ماء الشعیر موجود در بازار -ابدا- از جو ساخته نمی شود و با افزودنی های شیمیایی ساخته می شود. همچنین به دلیل وجود گاز CO2 برای سلامتی بسیار خطرناک است.

5. مغز گردو با پنیر بسیار برای سلامتی مغز بسیار مفید است. یادتان باشد که مغز گردوی تازه بخورید زیرا گردو طبق آخرین تحقیقات علمی، گردو باید قبل از خوردن در جای تاریک و خنک نگه داشته شود زیرا گردو در داخل پوسته محکمش خنک و تاریک می ماند و وقتی از آن بیرون می آید خواصش را از دست می دهد. اصولا تمام میوه هایی که خداوند، بسته آفریده است باید بسته بخورید و اگر مدتی از باز بودنشان بگذرد فاسد شده و ارزش غذایی شان را از دست می دهند.

6. اهمیت حجامت در کلام رسول خدا(ص) و توصیه ملائکه الهی به پیامبر گرامی اسلام(ص) در شب معراج. آنهایی که می گویند به جای حجامت، خون بدهید آدم های ساده لوح هستند. حجامت به هیچ وجه قابل مقایسه با خونگیری نیست. هر وقت بچه مریض شد مثلا آبله مرغون یا اوریون یا سرخچه یا ... گرفت، بچه را در هر حالی که هست عصر ببرید حجامت کند بنده تضمین می کنم که بچه طی 24 ساعت خوب می شود و آثار بیماری نیز به سرعت از بین می رود. در حالی که اگر بخواهد طبق گفته برخی پزشکان عمل کند مجبور است حداقل دو هفته زجر بکشد. حالا همین بچه را ببرید خون بدهد ببینید چه بلایی سرش می آید. آن وقت ببینید آیا خون دادن با حجامت یکسان است؟

7. ما گفته ایم آب را بجوشانید و بخورید. این سخن با استناد به طب الرضا(ع) و سخن امام رضا(ع) است. جوشیدن آب باعث می شود سنگینی ها و املاح مخفی آب از آن کسر می شود. املاح موجود در آب باعث گرفتگی عروق قلب و مغز و باعث سکته می شود. همچنین اگر آب بدن، آب سبک باشد پوست بدن براق و با طراوت جلوه می نماید.  

8. در قرآن کریم در دو جا به کلمه «شفا» اشاره شده است. که یکی برای عسل (شفا برای عموم) و یکی برای قرآن (شفای برای عمومین). چیزی که شفا در آن هست در آن مرض نیست. این در حالی است که وزیر بهداشت ما می گوید هر کس باردار است در دوران بارداری و تا دو سال پس از زایمان عسل نخورد! یا می گویند کسی که دیابت دارد عسل نخورد ولی من می گویم هر کس مرض قند دارد عسل بخورد. عسل جزء غذای قدیمی ایرانی هاست.قدیم در فسنجون عسل می ریختند. مربا درست می کردند با عسل. کمپوت درست می کردند با عسل. اصلا شکر جزء غذای سنتی ما نبوده است. از ماست هر کس کره بگیرد هر کس بخورد چربی اش پایین می آید. 

9. ویژگی نشستن در تووالت معمولی با تووالت فرنگی: هنگام نشستن در توالت معمولی فشار بر قسمت چپ بدن می آید تا مدفوع راحت تر از روده خارج شود و فشار ماهیچه ها در جهت دفع راحت تر مدفوع عمل می کند در حالی که تووالت فرنگی چنین خاصیتی ندارد. همچنین ویژگی دیگر تووالت های معمولی این است که می توانید مدفوع خودتان را ببینید تا اگر رگه خونی در آن بود به آن توجه کنید. به عنوان مثال بیماری هایی مثل سرطان راست روده از طریق مدفوع قابل شناسایی است. در حالی که در تووالت های فرنگی چنین است و شما می نشینید و مدفوع می کنید و سیفون را هم می کشید و اصلا نمی بینید چه از بدن تان خارج می شود.   

10. برای درمان تهوع زمان بارداری از گلپر(بدون اسفنج) در آب جوش بریزید تناول کنید که خیلی موثر است، آب سیرابی هم موثر است. اگر خیلی اذیت می کند محل حجامت را بادکش (مکش) کنید تا تهوع زمان بارداری کم شود. 

11. اگر در بین غذا از آب جوشیده سرد شده تناول کنید ضررش کمتر است ولی اصلا از آب سرد استفاده نکنید (به علت تفاوت آب موجود در غذا با آب نوشیدنی). علت جویدن غذا صرفا به دلیل سهل الهضم شدن غذا برای دستگاه گوارش نیست بلکه بزاغ دهان به منزله سیستم کامپیوتری است که وقتی شما غذایی می خورید دهان شما و بزاغ آن به معده کمک می کند تا تشخیص دهد که چطور این غذا را هضم کند؟ (مثلا چه درصد اسید یا باز  برای هضم ترشح کند؟) . ولی وقتی کسی آب می خورد این خاصیت را از بین می برد و کمرنگ می کند به همین دلیل معده در هضم غذا به مشکل بر می خورد و اختلال در روند هضم ایجاد می شود.  

12. خبری چند وقت پیش اتفاق افتاده بود که مسئولین تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا خبر جایی درز نکند ولی اگر یک مشکلی یا مسئله ای اتفاق بیافتد که مربوط به جامعه اسلامی یا مسلمانان باشد آنگاه در تمام روزنامه ها و شبکه های ماهواره ای منتشر می شود که این از معایب دین داری  و اسلام و مسلمانان است. آن خبر این بود که مسئولین تراز بالای کشور در حال پیگیری هستند که ببینند چه کسی آمده فیلمبرداری کرده که این خبر منتشر شده است و می گویند که ما نمی خواهیم که این خبر از استان بیرون رود. اصل خبر این بوده است که وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی در کهگیلویه و بوبر احمد تبلیغ کرده برای دامدارها که نمک یدیدار به گوسفندان بدهید. یکی از اینهایی که پیش قراول بوده می رود شهر 25 کیلو نمک یددار می گیرد در غذای گوسفندان می ریزد که 60 تا از گوسفندانش بچه هایشان را سقط می کند و نصف اینها (30 تا) مادرانشان نیز می میرد، سی تا از گوسفندانی که باردار نبودند نیز کور می شوند، آنهایی که هستند نیز وقتی پشمشان را می کشید پشمشان کنده می شود. حالا ما بر این اساس می توانیم یک نظریه (غیر قطعی) بدهیم و آن اینکه در نمک  ید شیمیایی ریخته اند تا ما را بکشنند. به این علت که سوسیس و کالباس در منازل علما سخت است ورود پیدا کند ولی نمک که راحت می رود. حالا ما این را امتحان می کنیم. میاییم نمک ید یدار را در غذای گروهی از گوسفندان می ریزیم و در برخی نمی ریزیم. ببینید اگر گوسفندان سقط کردند و بیمار شدند دیگر از نمک ید دار استفاده نکنید.  ولی اینها نمی گذارند چنین تحقیقی در کشور انجام شود و خبر آن منتشر شود زیرا خودشان می دانند و تبعات تصمیمات شان را می دانند و فقط به اخباری اجازه انتشار می دهند که در جهت منافعشان باشد.

13. چند سال از عمر ایرانی ها را چای از بین می برد. از وقتی چای وارد ایران شد سن عمر ایرانی ها از 120 سال به 80 سال رسیده است. یعنی چای، 40 سال از عمر ایرانی ها را گرفته است. چای سم خطرناکی است که به طور مداوم وارد بدن می شود. چای عامل سودا و سودا عامل سرطان است. اگر مقداری چای در حوز بریزید تمام ماهی ها از بین می روند. برای معدوم کردن چای فقط باید آن را آتش زد و هیچ کاری نمی توان کرد، حتی در دریا هم نمی توان ریخت. 

14. در هر بیماری که به سراغ انسان می آید ما (پزشکان) ابتدا معده را تطهیر می کنیم. همه فسادها از معده است. دشمن هم این را فهمیده است و همه بلاهایی که می خواهد سر ما بیاورد از معده در می آورد. انسان ذاتا گوشتخوار است. نشانه آن هم این است که وقتی سیرابی بخورید سریع و راحت می توانید بخوابید ولی اگر کوکو سبزی بخورید و شب بخوابید تا صبح چهل بار اینور و آنور می شوید. ما به همین خاطر توصیه می کنیم که کودکان تا 4 سالگی سبزی نخورند چون عمرشان کم می شود چون روده توانایی هضم سبزی را در آن سنین ندارد. لذا دشمن با فهم این موضوع، چیپس را طراحی کرده است که ده برابر بدتر از آن است و به خورد بچه ها داده اند. سیب زمینی را اگر روی ذغال بگذارید و بخورید نیم ساعته هضم می شود. ولی همین سیب زمینی را در قابلمه ریخته تا با آب بپزد و بعد بخورید 2 ساعت طول می کشد تا هضم شود. همین روند برای سیب زمینی سرخ کرده 8 ساعت طول می کشد تا هضم شود. چیپس که اصلا هضم نمی شود و بچه را نابود می کند. 

15. درمان را به چند قسمت تقسیم کرده اند. یکی از درمان ها استفراغ کردن است. شما امتحان کنید! حالتان بدن است. نیم ساعت چربی بخورید و نیم ساعت بعد استفراغ کنید. حالتان خوب می شود. اصولا در طب سنتی باید حداقل دو بار در سال استفراغ کرد و این روند برای صحت بدن، اجباری است. 

16. روغن دمبه خیلی مهم است. دمبه انسان را لاغر می کند. آنهایی که در کله پزی کار می کنند را ببینید، شما یک آدم پاچه خور نمی بینید که چاق باشد. ولی در چلوکبابی ها آدم های چاق می بینید. دمبه اعصاب را آرام می کند. صورت را زیبا می کند و زیبایی می دهد. اگر چهل سال به بالا باشد تاکید شده است که دمبه را لای نان نگذارند.

17. خانم ها دور و بر ماهی نروند بهتر است. چون ماهی رطوبت تان را زیاد می کند. چاقتان می کند. چربی ماهی زیاد است. اگر کسی هوس کرد ماهی بخورد ماهی ختما باید ماهی دریا باشد نه ماهی پرورشی! و اینکه حامله نباشد(یعنی تخم در شکم اش نباشد). اگر هم ماهی خوردید -چه ماده باشد چه نر- باید بعد از آن 7 تا خرما بخورید تا سردی اش را از بین ببرد.  خوردن گوشت حیوان باردار کلا مکروه است و توصیه آن است که نخورند. 

18. از جنگ جهانی دوم، اقدام به دست بردن در اغذیه مردم نمودند. و استراتژی خود را نیز چنین چیدند تا در صورت اطلاع و آگاهی مردم از نقشه آنها، با استفاده از دانشمندانشان، اقدام به توجیه طرح و استراتژی خود نمایند. دانشمندانشان چگونه توجیه می نمایند؟ از آن طرف دنیا در کتاب های فوق تخصصی رشته پزشکی می نویسند نمک نخورید، چون فشار خونتان بالا می رود. از آن طرف بدون آنکه متخصص ما اطلاع داشته باشد دستگاهی وارد کشور می کنند که نمک خوراکی مردم کشور ما را تصفیه کند و ماده ای از آن خارج کند که خودشان کیلیویی 300 هزار تومان خریدار آن هستند. صنعتگر ما هم می خواهد قسط دستگاهش را بدهد و مجبور است این ماده را به آنها بفروشد. این را آقای دکتر ایرانی ما خبر ندارد ولی صهیونیستی که در آنسوی دنیا در بالای برج نشسته و دارد هر دو سو (پزشکی و صنعتی) را هدایت می کند این را می داند. وقتی شما این نمک 300 هزار تومانی را جدا کردید، نمک فشار را می برد بالا. از آن طرف هم در کتاب می نویسند که نمک فشار را بالا می برد. دکتر ما هم که گناهی ندارد می بیند نمک را که به مریض می دهیم فشار را بالا می برد. حالا ما می آییم تحقیق می کنیم. بنده دو سال تحقیق کردم و با مدارک حرف می زنم. در دانشگاه تهران نیز -نتایج این تحقیقات- ثبت شده است. آزمایش گرفتیم دیدیم نمکی که قبل از ورود به کارخانه چه موادی در آن هست و در کارخانه چه اتفاقی بر سر آن می افتد. وقتی منیزیم نمک سفت می شود نمک فاسد می شود. دیدیم در کارخانه منیزیم نمک را صفر می کنند. ما قرار است در کارخانه نمک را تصفیه کنیم و مقداری ید شیمیایی بزنیم؟ یا قرار شده است آن را به کارخانه ببریم که این گندکاری را بکنیم؟ کی (چه کسی؟ کدام نهاد؟) باید نظارت داشته باشد؟ ربطی به آن پزشک ندارد. نمک فشار خون را پایین می آورد. نمک خوب تشنگی را برطرف می کند. هنوز هستند پیرمردانی که می گویند یک مقدار نمک بلورین در جیبت بگذار، هر وقت بیرون رفتی آب گیرت نیامد یک مقدار نمک بخور، نمک را لیس بزن. نمک ورم بدن را کم می کند. نمک به شما قدرت می دهد. نمک مهریه حضرت فاطمة الزهرا(س) است. نمک در حروف ابجد 110 است. نام مبارک «علی(ع)» نیز ابجدش 110 است. رسول خدا(ص) را می گویند ملیح بود، یعنی نمکی بود. حال اینکه در اسرار چه ارتباطی بین اینهاست (خدا می داند). ایشان می فرماید مثل من به اصحاب من به مانند نمک است. امکان ندارد غذا اصلاح شود مگر آنکه نمک در آن بریزید، همانطور که امت من اصلاح نمی گردد اگر من نباشم. چگونه است که ما اجازه می دهیم عده ای خودی های بی سواد و یا دشمن دانا بیاید نمک -این ماده گرانبها- را به هروئین مساوی کند و در باور مردم جا بیاندازد و بگوید دو چیز سفید را نباید مصرف کرد یکی هروئین، یکی نمک. شما به هر بیمار فشار خونی نمک دریا بدهید، فشار خونش پایین می آید. نمک دریا را هم برخی از عطاری ها دارند. همه نمک های سنتی خوب هستند ولی نمک ها کامل نیستند. وقتی کسی وارد بحث تغذیه شد، تازه اسلام برایش شیرین تر می شود. تازه خواندن احادیث -که حدود یک سوم کل احادیث مربوط به تغذیه است- که لحمدالله الآن شاگردان و پزشکان ما شروع کردند روی این احادیث کار نمایند که مدتی قبل، کسی (از پزشکان) اصلا آنها را نگاه نمی کردند. نمک را وقتی در احادیث اشاره می کنند که اگر کسی مسافرت می رود اگر چیزی نیافت، چند تکه سنگ با خود برای خانواده خود سوغاتی بیاورد منظور از سنگ، «سنگ نمک» است. چرا باید سنگ نمک را آورد؟ قدیم اگر کسی از مشهد به فردوس می رفت و از فردوس به مشهد باز می گشت، هر کس می رفت مهمانی، صاحبخانه به دست میهمان نگاه می کرد و می دید آیا مهمان با خودش نمک آورده است یا نه؟ و اگر نیاورده بود به شوخی می گفت بشکنه آن دستی که نمک  ندارد. برای این، این حرف را می زنند که نمک های کل کشور در دست مردم رد و بدل شود تا بشود یک «نمک کامل». حالا مگر تکنولوژی رشد نکرده است؟ بیایید این آرزوی دیرینه رسول خدا(ص) را عینیت ببخشید. بیایند چند تا کارخانه در سراسر کشور بزنیم - سه تا هم کافیه - مرکزیت بدهیم با شهرها، تمام نمک های موجود در کشور را بیاوریم در این کارخانه با نسبت مخلوط کنیم یک نمک کامل درست کنیم. این نمک دریا را که ما آزمایش کردیم با اطلاعاتی که قبلا هم داشتیم این نمک را می بردند برای انگلیس، الآن هم احتمالا قاچاقی می برند. برای ملکه انگلیس -در زمان شاه- از این نمک می بردند. بیاییم این نمک کامل (مثل نمک دریا) را استفاده کنیم و نتیجه اش را ببینیم. 

19. نشسته در حمام سرتان را بشویید. قابل توجه کسانی که موخوره دارند، یا موی های کم پشتی دارند. و نشسته موهایتان را شانه کنید. طراحی دوش، نقشه دشمن است. ما در تاریخ ایران، دوش داشته ایم که آب را به طبقه سوم می فرستادند و آب از آنجا با فشار از لوله ها خارج می شده است. وقتی دانشمندان کشور ما می توانستند با یک شمع، آب یک حمام را گرم کنند و هنوز هم علم نتوانسته است علت و چرایی و دلایل آن را کشف کند، فکر می کنید نمی توانستند دوش طراحی کنند؟ ولی علت در آن است که نباید ایستاده دوش گرفت. وقتی آب گرم به بدن می خورد با نشسته باشید. علت آن این است که وقتی آب گرم به بدن می خورد رگ های بدن گشاد می شوند و وقتی رگ ها گشاد می شوند، خون کمتری به زیر پوست سر می رسد. در این هنگام اگر با پوست موی سر بازی کنید، مو سست بوده و میریزد. یا موخوره پیدا می کند و می ریزد.

20. ظروف کریستال را برای خوردن تایید نمی کنیم. ظروف چینی را برای پختن تایید نمی کنیم ولی برای خوردن غذا در داخل آن تایید می کنیم. ظروف ملامینی را تایید نمی کنیم. ظروف سفالی که سنتی باشد را قبول داریم. ظروف روسی، مسی، چدنی و برنج را قبول داریم و می توانید اینها را استفاده کنید.

21. اگر می خواهید سیر بخورید و دهانتان بو نگیرد این راهکار ها را امتحان کنید: سیر پخته بو ندارد، سیر را با آب پرتقال بخورید، اگر سیر سنتی (که خیلی کوچک است و گیرتان نمی آید) بخورید آنها بو ندارند، همچنین پس از خوردن سیر میخک (دو سه تا) در دهانتان مزمزه کنید تا پس از نیم ساعت بوی آن از دهانتان گرفته می شود.

22. آقا امام رضا(ع) فرموده اند اگر توانستید هر روز نوره(واجبی) بگذارید، نتوانستید یک روز درمیان، نتوانستید دو روز درمیان، نشد هفته ای یکبار، نشد تا ماهی یکبار. من در اینباره تحقیق کرده ام. اگر یک ماه گذشت و پول نداشتید قرض کنید و واجبی استفاده کنید. حالا به شما می گویم چرا. باید رفت دنبال این چراها تا فهمید که اینها چی می فهمیدند و چرا ما را به برخی از امور توصیه می کردند. من دنبال علت این سخن رفتم. حمامی که اینها درست می کردند اگر نو بود تا هفت سال می ماند و بعد از گذشت مدت فوق الذکر از آن برای حمام کردن استفاده می کردند.  که مبادا در این حمام، تازگی این حمام اثر منفی بر بدن شما بگذارد. چیزی که امروزه می بینیم کار بسیار غلطی است که طرف در خانه نشسته است و می آیند سقف آن را رنگ می کنند. در قدیم یک اتاقک کوچک درست می کردند دربش را می بستند و می رفتند آنجا واجبی می گذاشتند که بوی این واجبی (برخی می گویند اذیت کننده و خفه کننده است، بعد از اینکه فهمیدید می روید با لذت بو می کنید!) را تنفس کنند. وزارت بهداشت ما آمده گفته اگر واجبی آرسنیک داشته باشد این آرسنیک سرطان زاست و غیر بهداشتی است. می گویند واجبی نباید آرسنیک داشته باشد. ولی وزارت بهداشت ما نمی داند این آرسنیکی که از واجبی استخراج می کنند کجا می رود؟ این آرسنیک که کارخانجات از واجبی در می آورند به کشورهای اروپایی صادر می شود و در آنجا با فسفر و گوگرد مخلوط می شود، مجددا از اروپا به کشور ما صادر می گردد و به عنوان داروی شیمیایی «ضد سرطان خون» در کشور ما به عنوان شیمی درمانی به فروش می رود. کسی که واجبی می گذارد با استناد به کتب قدیم رماتیسم و سرطان خون نمی گیرد. پس معلوم شد واجبی که دارای گوگرد و فسفر و آرسنیک است نباید وارد خون کنند. طریق وارد کردن این مواد ضد سرطان، از طریق تنفس و پوست است. یعنی شما باید در حمام بروید و واجبی بگذارید و بنشینید و بوی آن را استشمام کنید (در همان مدت زمان که مو از بدن زائل می گردد) که این مواد از طریق پوست و ریه جذب و به خون برسد.  شما هر وقت این کار را بکنید با این کار کلی سرطان و بیماری از بدنتان بیرون می رود. حالا فکر می کنند نظر ما این بوده که موی زیر بغل را بزنید. هی تیغ می زنند و ماشین می زنند! اگر برای مو باشد که یکبار بزنید تا یک ماه نیازی به اصلاح نیست. پس چرا امام رضا(ع) می فرمایند هر روز؟         

23. درباره روغنی که مصرف می کنید یک سوال می پرسیم. این روغنی که می خورید آیا خوب است آب شود و جذب بدنتان شود یا همان جا یک سنگ شود؟ چه در جواب می گویند؟ مسلما می گویند باید در بدن آب شود. خوب این روغنی که شما می خورید می رود در بدن سفت می شود.  مگر قبلش روی گاز آشپزی تان نمی ریزد و سفت می شود، چرا این را می خورید؟ این روغن، صنعتی است. مگر روغن صنعتی را در تراکتور نمی ریزید که شماره دارد؟ 30، 40 و فلان؟ معنی آن چیست؟ معنی آن این است که وقتی به این روغن حرارت می خورد این روغن قابلیت حفظ خود را دارد تا وقتی به آن حرارت می خورد خودش را ول نکند تا پیستون و شاتون که دارند با هم کار می کنند به مشکل نخورند.  خوب این روغن صنعتی برای تراکتور است، نه برای انسان. علنا روغن نفت را تصفیه می کنند و به خورد مردم می دهند. تمام این کارها علم بسیار بزرگی می خواهد، دانشمندان بسیار زیادی می خواهد که روی این مسائل کار کنند. خوب اینها خیانت کارانند.     

24. نوع لباس در سلامت موثر است. سعی کنید لباس زیرتان به طور کامل کتان باشد. رویش هم دقت کنید از این لباس های سنتزیک نباشد. در خانه هم که می خواهید بخوابید به احاف و تشک هم خیلی دقت کنید. ما چیزی به نام پشم مصنوعی نداریم. اینها همه کلک است. چه معنایی دارد که با پشم شیشه، لحاف درست می کنند؟ اینها را -همه شان را- بریزید بیرون. پشم شتر مصرف کنید که هم تابستانش خوب است هم زمستانش، لحاف کنید و استفاده کنید. از پنبه استفاده کنید.   

25. الآن تمام ملت ما را اینها الکل داده اند خورده اند. کمتر کسی پیدا می شود که الکل نخورده باشد. در تمام داروهای شیمیایی -بلااستثنا- الکل هست. این آدامس هایی که مامان ها به بچه های کوچکشان می دهند که بجود و بعد از مدتی نمی توانید از او بگیرید به این خاطر است که این بچه تان مبتلا به الکل شده است و خبر ندارید. تمامی آدامس ها اسانس دارند. پایه و Base اصلی تمامی اسانس ها «الکل» است. همان الکلی که در ابتدای انقلاب معتاد به مشروبات الکلی بودند و آن الکل را گیر می آوردند و مصرف می کردند و کور می شدند. آن وقت این بچه ها از دو سه سالگی این آدامس ها را می جوند و وقتی کلاس اول و دوم دبستان شد، عینکی می شوند. وقتی هم 18 ساله شد و یک دوستی به وی مشروب تعارف کرد با جان و دل می پذیرد، می بیند گم گشته اش را پیدا کرده است. ولی نمی فهمد که 15 سال داشته است یواش یواش، این ماده را در دهان به وسیله آدامس مزه می کرده است. اینقدر دشمن این کارها را قشنگ انجام می دهد. آنهایی که کار فرهنگی در کشور ما انجام می دهند وقتی این چیزها را می فهمند وحشت به جانشان می افتد که می بینند آنقدر دشمن وقت دارد که اینقدر ریز دارد این کارها را می کند.

26. برای پیشگیری یرقان در جنین که بچه هایمان زردی نگیرند باید مادر باردار که وارد «ماه پنجم» بارداری اش شد را می فرستیم تا حجامت کند. مادر اگر حجامت کند بچه اش یرقان نمی گیرد. ضمنا ما برای هر کس این کار را توصیه کرده ایم، وقتی به سراغ پزشک زنان رفته است تعجب کرده است و گفته است چرا اینقدر داخل رحم تمیز است؟ (برای کسی که در ماه پنجمش حجامت می کند).

27. زن و شوهر هایی که سالم هستند و قابلیت بارداری دارند ولی باردار نمی شوند می بایست حجامت کنند، آنگاه اکثرا باردار می شوند.

28. برای درمان کهیر باید حجامت آلرژیک کنید، چای کوهی بخورید، ولی باز هم باید مراجعه به پزشک داشته باشید.

29. صابون را هر استفاده ای می کنید بکنید ولی خوردن آن ممنوع است. خوردن صابون عواقب بسیار بدی دارد. (دشمنان) هر چیزی که ما در کتب طب ایرانی - اسلامی مان به عنوان نکات خوب اشاره شده است آمده اند با آن مبارزه کرده اند و هر چیزی که در این علوم، به عنوان چیزهای مکروه و بد اشاره شده آمده اند شیوع داده اند و همه این کارها را نیز به اسم «علم» انجام می دهند. اینها آدم دارند. ابتدا طرف را به عنوان دانشمند در رسانه هایشان بزرگ می کنند و بعد به او موضوع می دهند و می گویند راجع به این بنویس. آن طرف هم می نویسد و مقاله علمی می دهد که اگر به طور مثال صابون را اینجوری بخوری خوب است! آمده اند صابون را بخورد ملت ما داده اند و مردم هم الآن دارند می خورند بدون آنکه اطلاع داشته باشند. دیدند نمی توانند که صابون را مستقیم به خورد مردم بدهند آمدند مایع ظرفشویی را ابداع کردند تا مردم برای تمیز کردن سبزی خوردن، در آب مایع ظرفشویی بریزند. خوب وقتی مایع ظرفشویی را در آب سبزی می ریزید، سریع داخل بافت سبزی می شود. می گویید نه؟ بیایید همان سبزی را که در آبش مایع ظرفشویی ریخته اید و گذاشته اید مانده، سبزی اش را از آب بگیرید و به روال همیشگی یک آب هم از رویش رد کنید و حالا بدهید به آزمایشگاه تا آزمایشگاه این سبزی را له کند و آب آن را بررسی کند و ببیند که چقدر در آن صابون وجود دارد. خوب با این حساب مردم ما روزی چقدر صابون می خورند؟ کاری ندارد که سبزی را بهداشتی کنید. اگر می خواهید سبزی را بهداشتی کنید یک مشت نمک بپاشید در داخل لگن آب، سپس سبزی را در آن بخوابانید. نمک هر چیزی که در آن باشد را از بین می برد. اگر می خواهید بهتر از این شود و سبزی تان نیز تازه و تمیز و با طراوت شود، یک لیوان سرکه خانگی نیز درون آن بریزید. بعد می بینید این سبزی را که داخل یخچال می گذارید مشاهده می کنید که یک دانه اش نیز نمی گندد و انگار تازه از بیرون خریده اید. چرا این کار را نمی کنید که مردم سر حال شوند و از آن طرف نیز رسول خدا(ص) می فرمایند سرکه بر سر هر سفره ای باشد بیماری در آن یاقت نمی شود. خوب این هم سرکه. از این طریق سرکه را می ریزید داخل سبزی و مردم هم می خورند. 

30. اولین چیزی که یهودی ها در دنیا، فاسد کردند آب خوردن بود. این نقشه یک انگلیسی به نام «مستر همفر» بود که دین وهابیت را ساخت و بنیانگذاری کرد. ایشان این طرح را داد که اگر می خواهید اینها را بکشید باید آب خوردن های اینها را مرکزیت دهید و هر کس می خواهد آب بخورد از منبع مشترک موجود در شهر آب بخورد. چون در زمان قدیم هر کس در خانه خودش آب انبار و چاه داشت. هنوز هم به برخی از روستاها که بروید هست (چاه و آب و انبارهای قدیمی). ایشان این چنین طرح داد که از آنجا (منبع مشترک آب) سم بریزیم داخل آب تا اینها بخورند و بکشیمیشان. اگر کشتن به معنی آن بود که همان روز بخورند و بمیرند، پس باید بمباران کنیم و به معنای آب خوردن نیست. منظور او این بود که به تدریج بکشیم. اگر می خواهیم جمعیت اینها (مسلمانان) کم شود باید آبشان را مشترک کنیم و داخل آن «کلر» بریزیم. بعد از آن هم یواش یواش فلوراید بریزیم. فلوراید عامل سرطان است چه به دندان بزنید و چه در آب نوشیدنی بریزید که الآن می ریزند. اینهایی که می گویند خمیردندان حاوی فلوراید، دارند سر مردم کلاه می گذارند. اینها اصلا ممنوع شده است. اولین بار این آزمایش را برای مردم مظلوم و بیچاره اروپا کردند. همیشه اولین آزمایش ها را بر روی مردم اروپا می کنند مثل تاثیرات چیپس و پفک و ... . این به دلیل آن است که اولین دشمن یهودی ها، مسیحی ها (اروپایی ها) بودند. اینها(یهودی ها) عقده شان را سر اینها(مسیحی های اروپایی) در آوردند. تلافی همه جنگ ها را سر اینها درآوردند. نابودشان کردند. نسل مسیحیت را نابود کردند. به هر حال. اینها در آب لندن این آزمایش را انجام دادند و دیدند که مقدار سرطان در لندن بالا رفته است. متوجه شدند که از این فلورایدی بوده که در آب ریختند.  حالا همان تجربه را آورده اند اینجا و به عنوان علم در مملکت ما پیاده می کنند. البته جمهوری اسلامی اینها را درست می کند و اگر تا به حال اقدامی در این راستا انجام نداده به این دلیل بوده که وقت نداشته است. اینطور نیست که شما می گویید وزارت بهداشت و فلان وزارت خانه چکار می کنند. اینطور ساده نباید موضوع را دید. 

31. صحبت ما این است که چه شد که عمر 130 و 140 ساله ایرانی ها به یکباره به 40 در حال حاضر آمده است؟ چه شده که ما اینقدر سکته ای 25 ساله و 16 ساله در حال حاضر داریم؟ چه اتفاقی افتاده؟ هنوز در همین قم حجام(کسی که حجامت می کرده) آیت الله بروجردی هنوز در همین قم زنده است. بروید تغذیه این مرجع عالقدر را بررسی کنید. چه شد که یک دفعه سنین اینقدر پایین آمد؟ در بحار الانوار در زمانی که نوشته می شده اشاره شده که فردی 320 ساله نیز زنده بوده است. بعد این فرد 320 ساله می دید که مردهای 180 ساله به حال او غبطه می خوردند که ای کاش می شد ما هم مثل او، 320 سال عمر کنیم؟ الآن جوان های 20 ساله ما غبطه می خورند که ایا می شود ما به 50 سال برسیم؟ چه شد که اینقدر یک دفعه خواسته ها نزول پیدا کرده و سقوط نموده است؟ کی باعث شد و چه باعث شد؟ یکبار من پنج شش سال پیش در جلسه کوچکی در دوران طبابت به دوستان عرض کردم که خیلی خوبه که آدم شاگرد پرورش بدهد، روحانی پرورش بدهد، خیلی خوب است. اما خیلی بد است که بعد اینها را آدم رها کند. حیف است واقعا. این همه طلبه شاید بیش از 10 هزار نفر شما پرورش می دهید ولی انگشت شمار از این تعداد به سطوح بالایی برسند. شاید ده تا از 10 هزار نفر استثنایی بشود، یعنی از هر 1000 تا یکی استثنا شود. آن وقت حیف نیست که همین فرد استثنایی در سن 40 سالگی مشکل قلبی دارد؟ اصلا سوال این است که اگر قرار است ما 40 سالگی بمیریم این همه زحمت برای چه است؟ و الآن که من خدمت شما سخنرانی می کنم سنی که دشمنان اسلام (و مسلمانان) برای جوانان 25 ساله ما تعیین کرده اند 40 سال است. برای هم دوره ای های ما 50 بوده است. که اکثرا مردند و دارند می میرند. برای نسل بعد 40 است و همین طور دارد می رود پایین. اگر قرار بود ما 40 سالگی بمیریم اسلامی وجود نداشت. رسول خدا(ص) تازه در 40 سالگی به پیغمبری مبعوث شدند. اگر قرار بود حضرت امام خمینی در 40 سالگی بمیرد انقلاب اسلامی وجود نداشت. اگر قرار بود پدران امروزی 40 سالگی بمیرند همه بچه هایشان یتیم اند. کی (چه زمانی) ما می خواهیم به فکر بیاییم؟ کی می خواهیم متوجه این موضوع باشیم؟ آن مادری که اینقدر به بچه اش حساسیت به خرج می دهد که دبستان برود، میبرد و می آورد، راهنمایی و دبیرستان و دانشگاه. خوب خانم شما اینقدر زحمت کشیدی بچه ات مثلا شد یک خانم دکتر -چیزی که خیلی ها علاقه دارند - خانم دکتر تا دوره های تحصیلاتی و آموزشی تخصصی خودش را طی کند تازه در سنین 28 و 30 سالگی تصمیم می گیرد ازدواج کند. حالا که ازدواج کرد -مثل الآن که مد هم شده- می گویند یک سه چهار سالی پیشگیری کنیم و بچه دار نشویم تا بخواهیم سر و سامان پیدا کنیم و بعد بچه دار شویم. ما آن را هم تخفیف می دهیم. می گوییم کلا خانم دکتر با درس و تحصیلات و زحمات و همه کارهایش سی سالگی بچه دار شود. خوب وقتی قرار باشد پدر یا مادر این خانواده 35 یا 40 سالگی بمیرد این بچه اش 10 سالش بیشتر نیست و یتیم است. حالا عده ای می آیند چانه می زنند که 10 سال کم است. خوب ما می گوییم 20 سال، بالاخره سقف سنی 50 سال برای جوانان امروزی را که همه قبول کرده اند. خوب اگر قرار بود 50 سالگی فوت کنی، و سی سالگی بچه دار شوی باز هم بچه ات 20 ساله یتیم می شود. حالا خودتان حساب کنید. جسم انسان تا سی و پنج سالگی رشد می کند، مدتی به طول و مدتی به عرض. از 35 سال به بعد است که روح رشد می کند. این جسم وقتی به 35 سالگی می رسد اینقدر حالش بد است که جایی برای مطرح کردن این مسائل نیست. بعد کی می خواهد از این بدن و از این فکر استفاده کند؟ این را دشمن طراحی کرده با ظرافت و دیده بهترین کار همین است. 

32. برای کسانی که کار فکری می کنند چه رژیم غذایی را پیشنهاد می کنید؟ چهار واحد ارده و یک واحد عسل را با هم مخلوط کنید. خوب که هم بزنید مثل مربا می شود و خودش را می گیرد، که می توانید برای صبحانه و شام میل نمایید.

33. علت نفخ معده این است که شما غذای خام و پخته را با هم می خورید. شما تا حالا دیده اید کسی کله پاچه را با ماست یا سالاد خیار و گوجه بخورد؟ تا حالا چنین چیزی را ندیده اید چون پخته را نباید با نپخته خورد. یعنی وقتی شما آبگوشت می خوری نباید پشتش میوه بخوری. 

34. چند نمونه از نوشیدنی های که می تواند جایگزین چای شود و طرز تهیه آن را بفرمایید؟ نوشیدنی هایی که می توانید جایگزین چای نمایید عبارتند از  1-زیرفول، 2-میوه نسترن، 3-بادرنج بویه -چای مورد علاقه حضرت علی(ع) بوده است- ، 4-چای کوهی، 5-نعنا (باید مقدار کمی نعنا را با آب جوش گذاشت تا دم بکشد بعد چند قطره آب لیمو به آن می افزاییم و سپس با عسل آن را شیرین می کنیم).

35. ببینید فضلای خیانتکار چطوری از این مطالب آگاه بودند؟ آمدند علم ما را گرفتند بردند. تازه دوستان ما فهمدیدند و بر روی دستشان می زنند و می گویند قدیم، یهودی ها می آمدند در محلات شهر داد می زدند که قرآن کهنه می خریم، در کوچه های ما هم می آمدند می گفتند کوزه شکسته و کتاب کهنه می خریم. قرآن کهنه را برای چه می خواهید؟ تازه فهمیدند چه چرا آنها دنبال قرآن های کهنه می گشتند.  علت آن این است که قرآن های قدیمی، در انتهای آنها دو تا سه تا برگ کاهی سفید و خالی بود که این کتاب ها -بعضا یک قرن دو قرن- در خانه ها می ماند و کسانی که تجربه ای کسب می کردند آن نکته مهم را در انتهای قرآن های خود می نوشتند. آنها به خاطر آنکه آن تجربه و نکته مهم را به صورت مفت و ارزان از من و شما بگیرند می آمدند آن قرآن کهنه را می خریدند. کوزه شکسته هم یعنی عتیقه جات را می گرفتند و می بردند. کتاب کهنه هم یعنی علمی که در این کتاب ها بوده است. خوب می ماند چی؟ شما چطور علم را منتقل می کنید؟ به سه طریق داشته یک کشور و یک نسل، به نسل بعد منتقل می شود: این سه طریق یکی کتابش است، یکی عتیقه جاتش است، و یکی هم سینه به سینه. مثل همین زبانی که به شما منتقل شده است. اینها آمدند عالمان و دانشمندان ما را در مقطعی به صورت کاملا استادانه زدند. آدم های خوبشان را لت و پار کردند. آن دسته دیگر از عالمان را نیز آدم های خودشان را کنارشان گذاشتند تا هرچه می دانند و بلد هستند از کنارشان یاد بگیرند. کتاب هایمان را نیز که در کوچه به عنوان کتاب های کهنه جمع کردند. عتیقه جاتشان را هم که بردند. بعد رفتند برای خودشان دستک دمبک درست کردند. بعد حالا می آیند می گویند ویلیام هارور کاشف گردش کوچک خون است! اگر جمهوری اسلامی نشده بود بدانید اینها برنده مطلق بودند. جمهوری اسلامی شد گند کار اینها را بر هوا کرد. ویلیام هایور (یا ویلیام هارور) یک دزد کلیمی است که آمده رفته حکیم قرشی مصری که گردش خون را 600 سال پیش کشف کرده است رفته است مال آن را آورده و مو به مو ترجمه کرده و خیلی راحت به نام خودش منتشر کرده و این کشف را به نام خودش زده است. الآن هم که ما می گوییم که پاک نمی کنند. یا آن جهود دیگر به نام گراهام بل،  آژانس ملی یهود آمده اختراع تلفن را از آنتونیون معود ایتالیایی که 20 سال در سازمان های جهانی دوید که تا بتواند ثابت کند که کشفیات او توسط گراهام بل دزدیده شده است. بعد حالا در دبیرستان های ما می آیند به ما درس می دهند. تا همین چند وقت پیش کتاب درسی را باز می کردیم می دیدیم ناپلئون جهود یهودی بر روی اسب نشسته با قد بلند و رشید -که وقتی دانش آموز ما آن را می بیند اینجور فکر کند که او چه آدم رشید و قدر و تنومندی است- بعد تصویر محمد علی قاجار را هم در کنج کاغذ کتاب تصویری کوچک از او با کلاه بزرگ و درازش چاپ کرده اند تا هیچ وقت کسی دوست نداشته باشد که محمد علی قاجار شود. که خواننده دوست داشته باشد برود «ناپلئون» بشود. در کتاب دانش آموزان (مسلمان) ما این دسته از افراد حکم فرما هستند (یعنی یک مشت یهودی خارجی برای دانش آموزان ما الگو شده اند). دیگر الآن باید این داستان ها تمام شود. توجه کنید با بیداری کامل هر جا هر مطلبی در اختیار شما هست شک کنید -طبق گفته اسلام-. شک کنید که این ضد ارزش است. اگر ارزشی بود که فبها ولی اگر ارزشی نبود عوضش می کنید. 

36. فوت کردن به غذا و یا آب جوش مضر است. وقتی این گاز داخل معده رود کار انسان را می سازد. آنگاه این را دشمن که بهترین مقلدین اسلام اند می بیند که این گاز چون در حد فوت کردن کراهت دارد پس این یک گاز خطرناک است برای بشر. این را بگیریم و بزنیم به نوشابه و بدهیم به خلق الله که بخورند و بمیرند. و همین هم شده. کسی که نوشابه را می بیند و با دیدن زردی و سیاهی اش دلش می رود خبر ندارد که معتاد به گاز co2 شده است. اگر همان گاز را در آب معمولی حل کنید و به نوشابه خور بدهید دیگر نوشابه نمی خواهد و همان موقع سیر می شود و می گوید نوشابه نمی خواهم و میل ندارم. آن وقت این گاز وقتی وارد بدن می شود به سه قسمت بدن حمله می کند-این را طب جدید می گوید-: می گوید حمله می کند به استخوان و کلسیم را از استخوان می کند، حمله می کند به مغز و کلسیم را از مغز می کند، حمله می کند به عضلات و کلسیم را از عضلات می کند. وقتی کلسیم را از این سه جا کند، اگر استخوان باشد پوکی استخوان را به بار می آورد، اگر از مغز باشید فراموشی حافظه را به ارمغان می آورد -قدیم طرف می رفت بی سواد می نشست در جلسات حدیث و شعر و گوش می کرد و احادیث و اشعار را یاد می گرفت، کسی که نهج البلاغه را مطرح کرد یعنی شخص سید رضی(ره) همه سخنرانی های امیر المومنین علی(ع) را به خاطرش می سپرد-  ولی جوان های امروزی را وقتی می خواهید یک شماره بدهید بارها می پرسند نود و چند؟ هشتاد و چند؟ مرتب چهل بار باید یک شماره را برایشان بگویید!!این کلیسم (از مغزش) رفته است. عضلاتش ضعیف می شود، جان ندارد و ضعیف می شود چون کلسیم اش پایین آمده است.   

37. برای رفع بی اشتهایی بچه ها، باید از دادن هله هوله (مثل چیپس و پفک) اجتناب کرد. چون نمی داند کی می خواهید به او غذا دهید. اصلا نگذارید بچه ها هله هوله بخورند و این را کلا قطع کنید. یعنی صبح که شد بچه بازی اش را بکند و ظهر که شد بیاید برای غذا. ظهر که ناهارش را خورد برود برای شب بیاید شامش را بخورد. هر وقت گرسنه اش شد به او غذا بدهید (یعنی ناهار و شام را هم تا وقی گرسنه نشده است به بچه ندهید)، مگر تنقلات سالم که آن هم به دور از وعده های غذایی (چند ساعت پس از صرف غذا) به او بدهید که به اشتها می افتد. حالا اگر عسل و آب را هم با هم قاطی کنید و اندکی آبلیمو در آن بریزید و بدهید بخورد هم موثر است به شرط آنکه آبلیمو طبیعی باشد. 

38. علت اصلی یبوست بچه ها تغذیه غلط است. به هیچ وجه مواد کارخانه ای به بچه ها ندهید. و یادش بدهید در روز چند بار آب جوشیده گرم -نه آب جوشیده داغ- بخورد. این عادت می کند. وقتی آب گرم بخورد شکمش معمولی می شود و نرم می شود. برای بزرگسالان درجه آب باد گرم گرم باشد -ولی زیر داغ- باشد. دو سه بار این کار را در روز بکنید شکمتان زینت پیدا می کند. 

39. علم امروز عفونت گوش را نمی تواند درست کند. آنتی بیوتیک های سنگین می دهد ولی باز هم به طور کامل موفق نیست. یک چیز دیگر هم بگویم که نسخه خودم است و من از جایی آن را یافته ام و هیچ جا چنین چیزی نیست: خانمی که باردار است و عفونت گوش دارد یا باید گوشش را از دست دهد یا باید بچه اش ناقص شود. یعنی اثر این دارو به این شکل است که یا گوش را از دست می دهد و یا بر روی بچه در رحم اثر بد گذاشته و او را ناقص می سازد. من موارد زیادی بوده اند که آمده اند پیش من و این مسائل را گفته اند که دکتر برایشان تجویز کرده و گفته از این دارو کم بخورید و ممکن است جواب نگیرید و ... . من به آنها گفتم اصلا نیازی به این داروها نیست و کافی است شما یک قاشق در عسل کنید و این قاشق را باند کنید. وقتی عسل موجود در قاشق شروع به پایین آمدن کرد مثل نخ مویی می شود و شما اندازه دو سه قطره در گوش بیمار می ریزید. دو بار که چنین کنید خوب می شود. حالا شما چهار شب این کار را کنید ضرر نمی کنید. این راه حل برای گوش های چرکین است. برای گوش های سالم هم می شود که راهکارش متفاوت است و باید اول روغن زیتون بریزید. باید یک هفت شب در گوشتان روغن زیتون بریزید که یواش یواش می بینید چیزهایی از گوشتان بیرون می آید که اصلا فکر نمی کردید چنین چیزهایی در گوش شما باشد. اینکه آمد بیرون گوشتان تمیز می شود بعد که تمیز شد آن وقت عسل می ریزید داخلش. که این محسنات بسیاری دارد.  

40. برای درمان و مبتلا نشدن به پوکی استخوان ابتدا توصیه می کنم که گاز CO2 را نخورید، همین گازی که به اندازه فوت کردن به غذا کراهت دارد. اگر آن را شما استفاده نکنید براحتی پوکی استخوان نمی گیرید. بعد در کنارش سعی کنید از کله جوش استفاده کنید. برای تهیه کاله جوش یا کله جوش، باید کشک محلی را در آب جوش ریخته تا نرم شود سپس در مخلوط کن می ریزیم تا له شود. آنگاه در کنارش یک پیاز داغ و نعنا داغ نیز با روغن محلی درست می کنیم که همه اینها را با هم قاطی می کنیم تا بجوشد. آب و نمک هم نمی خواهد چون برخی کشک ها شور هستند. دوست داشتید دو تا تخم مرغ هم با آن قاطی کنید که می شود اشکنه.  تخم مرغ ها را هم همین طوری می شکنید می ریزید داخلش تا سفت شود. این می شود غذای پر از کلسیم. کشک کلسیم اش بالاست. کلسیم نیز باید کنارش چربی باشد که جذب بدن شود. این قرص ها که می دهند چون شما و ما اطلاع نداریم کلاه سرمان می رود. اگر این قرص ها، کلسیم واقعی هم باشد تمام معده و روده سوراخ می شود تا این کلسیم جذب بدن شود. این قرص ها حتما باید در کنار چربی باشد وگرنه به صورتی خودی جدب بدن نمی شود. این قرص هایی هم که می دهند از نظر ما باطل است. 

41. حلوا آرامش بخش است. این را یادتان باشد. به همین خاطر در عزاداری ها حلوا می دادند. آن کسی که شکلات بر می دارد در قبرستان ها پخش می کند فاتحه اش نمی رسد. خیالتان راحت که نمی رسد. چرا؟ چون دارد یک چاقو می کند چشم طرف، بعد می گوید یک فاتحه برای بابای من بفرست! این که نمی شود. شما وقتی شکلات را به طرف بدهید یعنی کلک اش را کندید. تمام این شکلات ها به طور کامل سم است (یعنی کاملا مضر است). به طور کل سم خالص اند.

42. ظروف یکبار مصرف اگر غذای داغ در آن بریزید بسیار مضر و سرطان زاست. نباید این کار را بکنید.

43. عطسه، یک روش درمانی است. وقتی می بینید کسی عطسه نمی کند باید بفهمید که می خواهد سکته کند. آقا چند وقت است که عطسه نکردی؟ قدیم در انگشترهایشان جایی تعبیه شده بود که در آن موادی به نام «انفیه» در آن می ریختند. در انگشتر را برخی اوقات باز می کردند و بو می کردند. این ماده باعث تحریک شده و با تحریک، عطسه می کردند. حالا انگلیسی ها این را از ما یاد گرفته اند و برای آنکه ما نفهمیم می آیند می گویند دانشمندان انگلیسی به این نتیجه رسیده اند که کسانی که سکته می کنند عطسه نمی کنند. خوب به چه درد شما می خورد این حرف؟ بدرد می خورد؟ هیچ هم بدرد نمی خورد. حالا مطالبی را خدمتتان می گویم که ببینید چطوری می گویند که ما متوجه نشویم. اینها مطلب را به این شکل می گویند که «کسی که سکته می کند (مدتی است که) عطسه نکرده است» در حالی که باید به این شکل بگویند «هر کس مدتی عطسه نکرد باید نگران و مراقب باشد که سکته نکند». هر عطسه برابر با سه روز زندگی است. نه اینکه روزی صد تا عطسه کنید و ضربدر 3 کنید. منظور این است که اگر روزی عطسه کردید خیالتان راحت باشد که تا سه روز هیچ اتفاقی (سکته) برایتان نمی افتد. 

44. کسانی که قرص آهن در دوران بارداری می خورند همه شان بجه هایشان دچار بیش فعالی می شوند. برای همین است که خیلی از بچه های امروزی بیش فعال هستند. اگر قرص آهن را با ویتامین بخورید بچه هایتان هم عقب مانده ذهنی می شوند و هم بیش فعال. این را هم اگر دوست دارید می توانید امتحان کنید، اگر می ترسید نکنید. در زمان بارداری عسل بخورید و هنگامی که بچه هایتان نیز به دنیا می آیند به انواع و اشکال مختلف عسل بدهید. شربت با عسل، حلیم با عسل، فسنجون با عسل، کمپوت با عسل و ... . اینها را درست کنید و خانوادگی بروید در کار عسل. یادتان باشد که عسل، قند بدن را بسیار پایین می آورد. 

45. برای دختر بچه ها و پسر بچه های زیر 16 سالی که می خواهید قدشان بلند شود. با این روش که خدمتتان عرض می کنم قدشان بین 5 الی 10 سانت بیشتر از آن مقداری که باید بلند شود قدشان بلند می شود. و آن روش، حجامت کردن است. اگر حجامت کنند قدشان بلند می شود. از چهار ماهگی شروع می شود و می بایست سالی یکبار حجامت کنند. اگر تا 10 سالگی حجامت نکردند مجبور هستید هر سال 2 بار او را حجامت کنید. مثلا بهار و پاییز.

46. برای پر پشت شدن مو و ابرو، و اگر خواستید بیشتر بر ابرو تکیه کنید قطره روغن بادام تلخ به ابرو بمالید، با روغن زیتون اصل به ابرو می مالید.

47. کسانی که نامنظمی (قاعدگی زنان) دارند و مقدارش کم است. درمانش این است که شروع می کنید چند شب، یک قاشق غذاخوری «اسفند» می خورید. اول بریزید در چای صاف کن تا خاکش برود. بعد همینطوری می ریزید دهانتان و با آب قورت می دهید. اسفند پریود را عین ساعت میزان (منظم) می کند.  

48. اگر شما اطلاعات کاملی درباره نمک داشته باشید هیچ پزشکی جزئت نمی کند که به شما بگوید که نمک نخور. چه برسد که پا بگذارد در خانه بزرگان دین ما و بگوید نمک نخور چون فشار خونتان بالا می رود. من نمک می دهم شما بخورید قشار خونتان بالا نرود. عدد نمک در حروف ابجد 110 است. حضرت علی(ع) هم ابجدش 110 است. حالا بروید تحقیق کنید که چرا نام «علی» و اسم «نمک» ابجد یکسانی دارند. این را بزرگانی مثل علامه حسن زاده عاملی می توانند برایتان تبیین کنند که چرا ابجد هر دو این نام ها 110 است. این یک کلید. حالا بفرمایید (بگویید) که چرا اینقدر رسول اسلام(ص) توصیه می کنند که نمک را قبل و بعد از غذا بخورید؟ چرا پیامبر اسلام(ص) اینقدر بر این مسئله تاکید دارد؟ ایشان شاید از نظر «علمی» نمی دانستند! علم صهیونیستی را رسول خدا(ص) بلد نبودند که چطور می شود دکان باز کرد. این را شاید نمی دانستند!  راجع به نمک رسول خدا(ص) حدیث محکمی دارد که برایتان می گویم: «مثل الاصحابی کالملح لا یصلح الطعام الا به». می گوید «مثل اصحاب من به من چونان نمک است که غذا با آن اصلاح نپذیرد». نه اینکه به غذا نمک بزنید که خوشمزه شود. اصلا شما غذایی که می خورید، هر چه بگندد نمکش می زنند. این نمک برای این است. مرده به این خاطر می گندد که دو روز به آن نمک نمی رسد. بیماران قندی ما اگر نمک بخوردند قندشان پایین می آید می گویند نخورید! دو چیز قند خون را پایین می آورد یکی عسل، یکی هم نمک. طب جدید یا همان طب صهیونیستی دست گذاشته روی این دو تا و می گوید نمک نخورید، عسل نخورید. به همین خاطر تا می ماند و زخم می شود، دست و پای این عزیزان ما (بیماران دیابتی) را می برند بیمارستان قطع می کنند. حالا شما امتحان کنید نمکی که ما می گوییم را بخورند و عسل بخورند و اگر زخم داشتند روی زخم هایشان نیز بمالند آنگاه خواهید دید که خوب خوب می شوند. ببینید این جزئی است از کل. آیا اگر ما همه این موارد را استخراج کنیم و بگوییم آیا دکان اینها تخته نمی شود؟ در مورد نمک، شما باید نمکی را مصرف کنید که مورد تایید است. اگر خواستید نمکی که مصرف می کنید ید داشته باشد باید ید طبیعی داشته باشد. ید طبیعی یعنی یدی که اگر درش را باز کردید محیط را آلوده نمی کند. اگر خوردید و بدنتان ید نیاز نداشت بدنتان جذب نمی کند. مثل آب. الآن شما آب اضافی بدنتان دفع می شود. ید طبیعی هم همینطور است. مثل نمک دریاچه ارومیه. بنده شماره تلفن ام را می دهم -کارت هایی که اینجا هست مسئول جلسه در بین تان توزیع می کند- تا تماس بگیرید و سوال کنید که از کجا تهیه کنید تا من شما را راهنمایی کنم. اگر هیچ هم نداشتید، از نمک های سنگی استفاده کنید. اگر نبود، هنوز هم در برخی روستاها به شیوه سنتی نمک ها را می گیرند و صاف می کنند و به نحوی عالی تمیز می کنند. از آن استفاده کنید. 

49. برای آنکه موهایتان دیر سفید شود و یا اگر میخواهید موهای سفیدتان سیاه شود و رویش کار کنید می بایست روغن شنیز یا روغن سیاهدانه -اصل درجه یک- که عطاری ها دارند، این را هفه ای یکبار و دوبار که می خواهید حمام بروید، چند ساعت قبل از حمام بگذارید روی موهایتان بماند بعد به حمام بروید و بشویید. بعد حلیله سیاه می گیرید و پودرش میکنید و سپس با گلاب خمیر می کنید و به صورت نخود گردش می کنید و برای آنکه به هم نچسبد آن را داخل آرد می اندازید تا خشک شود. وقتی خشک شد هر شب دو تا سه تا بخورید و دائم این کار را تکرار می کنید. این از داخل و آن هم از خارج تا موهایتان سفید نشود.

50. وقتی به حمام می روید حتما کیسه بکشید. همه کیسه هایی که شما استفاده می کنید انگلیسی است. یعنی طرح کثافت انگلیس است. لذا این کیسه ها را بدنتان نمالید. کیسه فقط باید پشم باشد، پشم خالص. وقتی می گذارید روی پوست می چسبد. روشور هم به آن می زنید و وقتی یک تکان روی پوست دستتان می دهید تمام منافع پوست را باز می کند. حالا چه حسنی دارد؟ حسن و ویژگی آن را از بیماران آسمی بپرسید. وقتی یک بیمار آسمی را به حمام می فرستید تا کیسه بکشد تا یک هفته از اسپری (تنفسی) استفاده نمی کند. چرا؟ چون منافذ پوست بدن انسان به اندازه دهان تان است. همین قدر که از اینور نفس می کشید بدن هم از آنور نفس می کشد. وقتی شما این راه ها را می بندید باید از دهان بیشتر نفس بکشید. وقتی اینجا (روزنه های پوست) باز شد تعداد نفستان پایین می آید. علم جدید هم همین را می گوید. می گوید اگر تعداد تنفستان در دقیقه کم باشد -که با کیسه کشیدن پایین می آید- عمرش طولانی تر می شود. هر چه قدر تعداد تنفس در یک بازه زمانی بالاتر رود -اگر دقت کرده باشید آنهایی که می خواهند فوق کنند مرتب و پی در پی تنفس می کنند- تعداد تنفس که زیاد شود یعنی به مرگ نزدیک تری. این را شما باید از ابتدای عمرتان رعایت کنید تا حساب 30 سال، 40 سال و 50 سال بعد از عمرتان دست تان باشد.

51. به نظر من، شاید بین 30 تا 50 درصد از طلاق هایی که هم اکنون در کشور ما صورت می پذیرد تنها به خاطر فرم خانه است. در شکل خانه تان. اگر خانه ها اندرونی و بیرونی داشت، مردها چون رفیق باز هستند، خانم ها البته کمتر رفیق باز هستند. مرد از کار بر میگردد و سر راه رفیقش را می بیند و شروع می کند به حال و احوالپرسی کردن، بعد که وارد خانه می شد یک یا الله می گفت و وارد خانه می شد. حالا اگر یا الله هم نمی گفت و همین طوری درب را باز می کرد و وارد خانه می شد هم به خاطر فرم خاص خانه، مزاحمتی برای کسی ایجاد نمی کرد. ولی الآن شما از هر جایی که در بیایید، مهمان هایی که در خانه نشسته اند در دهانتان هستند (یعنی روبروی چشم شما هستند). از اتاق خواب در بیایید، از تووالت در بیایید، از آشپزخانه در بیایید! جاج خانم هم می خواهد غذا بپزد (جلوی مهمان های نامحرم) نوک چادر را در دهان گرفته و در دارد در روغن مایع، چیزی سرخ می کند. خوب اگر این اشکال دارد باید درستش کرد. اینکه می گویند مسائل فرهنگی چند وجهی است همین است. یکی اش این است که شما در آشپزخانه، این آسایش را بهم می زنید. یکی اش این است که بوی غذا بی اشتهایی ایجاد می کند. هر قدر بوی غذا در سالن و محل زندگی نیاید غذا با اشتهای (و آرامش) بیشتری خورده می شود. این خیلی مهم است. یکیش این است که اگر غذا خراب باشد این بوی غذا کم کم در محیط پخش می شود و شما متوجه خرابی غذا نمی شوید. مثلا شما یک مرغ را بگیرید. البته ما مرغ را ممنوع کرده ایم. چون مرغ جزء غذای بشر نیست. این در کتب قدیمی ذکر شده است. مرغ را می گذارید داخل قابله و دربش را می گذارید. حالا اگر آشپزخانه تان اپن نباشد و درب آشپزخانه تان را ببندید بعد از نیم ساعت یک ساعت که این مرغ پخته شود و شما درب آشپزخانه تان را باز کنید چنان بوی بدی فضا را پر کرده که می خواهد مغزتان بترکد! حتی برای تخم مرغ آب پز هم همینطور است. ان وقت شما خروس محلی یا تخم مرغ محلی بگذارید بپزد و درب را هم ببندید آن وقت درب را باز کنید ببینید چه بویی می آید.    بوی عطر می اید. همین آشپزخانه اپن به شما اجازه نمی دهد که متوجه شوید که اینجا چطور بود و اینجا چطور است؟ 

52. برای آرامش کسی که بی حوصله است چه کار کنیم؟ اگر کسی بی حوصله است باید برایش برنامه ریزی کرد. اولا ما می گوییم اگر طرف صفرایش بالا نباشد یعنی خوابش خوب باشد گلاب زیاد مصرف کند. اگر گلاب مصرف کند آرام می شود. بعد اگر این شکلی هست (یعنی اگر کم حوصله هست) چیزهایی مثل گشنیز نخورد. بعد هم باید یاد بگیرید که یک مراجعه به ما (دکتر روا زاده) داشته باشد تا ما به او بگوییم و از آن طریق وارد شود.

53. الآن در ایران ما، انگلیس و فرانسه آمده اند تا 10 سال آینده با قیمت 10 برابر اسانس های شیمیایی، تولیدات اسانس های طبیعی ما را پیش خرید کرده اند. آن فروشنده دارد کیف می کند (لذت می برد) و با افتخار می گوید ما داریم صادرات می کنیم و مسئول بازرگانی مان نیز لذت بیشتری می برد. در انتهای سال رقم هم می آورد و می گوید که ما اینقدر از صادراتمان به خاطر صادرات فلان چیز بوده است. ولی خبر ندارد که اینطوری نیست. نباید اجازه دهید این اسانس از کشور خارج شود. که برود دست خانواده سلطنتی انگلیس برسد و آنها استفاده کنند. شنیده ام که خانواده سلطنتی انگلیس حتی یک داروی شیمیایی هم استفاده نمی کنند و همه داروهایی که مصرف می کنند گیاهی است. و الا چطور می شود یک عده مشروب خور زناکار 90 سال عمر کنند، امکان ندارد. اینها خودشان چون از حکیمان ما اطلاعات گرفته اند دارند از اطلاعات حکمای ما استفاده می کنند و اینها بهترین مقلدین اسلام اند. همانطوری که حضرت امام (ره) فرمودند. ما اول متوجه نبودیم که منظور حضرت امام(ره) از این حرف چیست؟ بعد که متوجه شدیم فهمیدیم که منظور ایشان این بوده که هرچه ما در فرهنگ خودمان داریم به خصوص در فرهنگ اسلام داریم دشمنان ما به طور کامل آن را قبول دارند. حتی دعای قرقر شکم را هم اینها قبول دارند. اگر ما شک هم بکنیم آنها به آن شک هم نمی کنند. نشانه اش هم این است که روی هیچ کدامش، فی البداهه تحقیق نکرده اند. مثلا حجاب، هیچ نرفته اند بررسی کنند که حجاب این ویژگی های خوب را دارد و این بدی هایش (و بخواهند عادلانه تصمیم به حدف آن بگیرند). گفته اند چون حجاب برای اینهاست (متعلق به باور و فرهنگ اسلامی است) پس خوب است پس باید بی حجابی را اشاعه دهیم.  اصلا هم نرفته اند تحقیق کنند. در مراحل بعد رفته اند تحقیقاتی کرده اند اگر فرصت نموده اند. "الکل حرام است"، اشاعه بدهید. "خوک حرام است" اشاعه بدهید. "رسول خدا(ص) می فرماید گاو گوشتش مرض و شیرش دواست" مسلمانان را گاوخور کنید. که الآن همین طور شده است. ننگ بوده است برای یک نفر که اگر  می فهمیدند حتی از زور گرسنگی رفته است یواشکی گوشت گاوی را خورده باشد. یک عالم روحانی یکبار سی و دو سه سال پیش -این موضوع برای یکی دو سال پیش است که به من گفته اند- که به منزل فرزندش می رود که غذا نبوده است و فرزندش می رود بیرون گوشت پیدا نمی کند یک تکه گوشت گاو می خرد و می آورد و درست می کند. این روحانی که پدر یا پدربزرگ خانواده بوده است -در یکی از روستاهای کاشان-  می خورد و متوجه می شود گوشت گاو است. همین که لقمه اول را می خورد متوجه می شود که گوشت گاو است و به فرزندش رو می کند و می گوید این گوشت گاو بود و تو به من بد کردی، من دیگر در منزل تو غذا نمی خورم. الآن این پسر می گوید این پدر سی سال است که در خانه من چیزی نمی خورد و فقط می رود سر می زند و می آید. چون اعتماد به غذایش نمی کند. آن وقت این گاوی که مرض است اشاعه داده اند در جامعه ما و شیری که دواست از ما گرفته اند. قطره ای از این شیری که در بازار به فروش می رسد به درد سلامتی نمی خورد. مطلقا (این شیرهای بسته بندی شده در بازار) را نخورید. وزارت بهداشت ما اصلا در جریان این مسائل نیست. ما به همه مسئولین وزارت بهداشت ارادت داریم، آنها مسئولین اجرایی هستند. ولی اینکه مطالب را چه کسی/کسانی به آنها می دهند بیایند اعلام کنند. هرچه مطلب به آنها داده می شود که چی خوب است و چی بد است همه اش از غرب دارد می آید.        

54. چای اصلا نخورید. چای و قند و شکر را از خانه تان بیرون بریزید. بروید چای که حضرت علی(ع) می خورده است بخورید: بادرنج بویه. این چای ای(نوشیدنی/دم کردنی) بوده است که حضرت علی(ع) می خوردند. محسنات اش هم یک دنیاست. بروید چای به لیمو بخورید. به لیمو را اصلا شما نمی دانید چی هست؟ مریض آمده به من می گوید آیا «به» را با «لیمو» درست می کنند؟!! «به لیمو» خودش یک گیاه است عین (مثل) نعنا. دم کنید ببینید چی می خورید. یک دفعه میوه نسترن دم کنید. ببینید چی می خورید. من هر کس مهمانی پیش من آمده این را خورده حیرت زده شده است. زیرفون دم کنید و بخورید. اکثرش شباهت دارند با چای های امروزی. ولی وقتی میخورید شما را به دنیای دیگری می برند. قضیه چای های امروزی را برایتان بگویم. وقتی چای وارد ایران شد با حکومت قاجار درگیری شد. درگیری پیش آمد بین علما و حکما و دولت قاجار. حکما و علمای ما در قم -ما خیلی مدیون این قم هستیم- برداشتند نامه ای نوشتند به دولت قاجار. در این نامه نوشته بودند که چرا می خواهید در این مملکت گیاهی را باب کنید که -بلانسبت- الاغ ها به مزارع آن حمله نمی کنند. این را آخوندها نوشته اند به دولت قاجار. چای عامل سودا و سودا عامل سرطان است. اینقدر این گیاه سمی است. آن وقت بعضی آدم های ساده لوح قصه می بافند که آره! فلان کسک از هندوستان آن در عصای خود پنهان کرده بود و به ایران آورده بود! چقدر هم زحمت کشیده بود! آورده بود در ایران! هندوستان که زیر نظر انگلیس است، آن زمان هم که انگلیس در کشور ما حاکم بود. از انگلیسی ها دزدید و آورد اینجا زیر نظر انگلیسی ها اشاعه داد!! الآن هم آنها دارند هر روز برایش تبلیغ می کنند که دو تا بخور سرطانت خوب می شود، سه تا بخور هوشت اضافه می شود، چهار تا بخورد فلان می شود و حسابی دارند حمایتت هم می کنند. چطور دزدی ای بوده است این؟!! حالا اگر همان موقع فرمول ساختن یک قطعه یا ماشینی را از انگلیسی ها می دزدیدند و می آوردند اینجا، همان فردی که دزدیده بود سریع همین جا اعدامش می کردند. در همین جاده ساوه ابوی من تعریف می کردند می گفتند همین جا یک فرد ایرانی موفق شده بود کفش را با موادی به غیر از پلاستیک و ... دستگاهی ساده -با گل و مواد اولیه- ساخته بود که قالب گیری می کرد و کفش تولید می کرد. رضاقلدر متوجه شد. عوامل پشت صحنه -بهایی ها- که حکومت دست آنها بود متوجه شدند. رفتند سراغ این بدبخت تنبیه اش کنند. الآن شما بخواهید چنین کاری کنید و بخواهید تنبیه تان کنند مثلا می گویند چرا پروانه نگرفتی، سه ماه تعطیل! این آقا را گرفتند و کردند در ماده مذاب خودش. کشتنش تا برای بقیه درس عبرت شود که دیگر بدون اجازه (مجوز) حکومت چنین کاری نکنند. بعد در همچنین موقعیتی (قصه می گویند) که آن اقا رفته از هندوستان و زیر نظر انگلیسی ها چای می دزدد و می اید در ایران اشاعه می دهد؟ انگار اینجا حکومت عدل الهی بوده است که این فرد توانسته چای را در عصا بریزد و بیاورد اینجا براحتی اشاعه دهد!! این را به این خاطر می گویم که شماها که چای مصرف می کنید، چای به شدت ذهن را تحت تاثیر قرار می دهد و فکر را کوتاه می کند و قدرت را پایین می آورد و خسته تان می کند. اینکه می گویید من می خورم خستگی ام در می رود می بخشید که این مثال را می زنم مثل آن معتادی می ماند که تریاک را می کشد و می گوید سر حال آمدم! این به خاطر اعتیاد (احتیاج) شما به چای است. و چون به شما آن سم می رسد شما را راضی می کند. و الا چای کلا مضر است. در سرماخوردگی هر قدر شما چای بیشتر بخورید بدتر می شود. مطلقا در هنگام سرماخوردگی به دوستانتان بگویید که اصلا چای نخورند. 

55. می گویند بیماری های نازایی و بارداری در بین آقایان و خانم ها خیلی بیشتر شده است. علت این مسئله در درجه اول از تغذیه است. دوم از حجامت نکردن است. سوم اینکه باید با ما تماس (حضوری به مطلب دکتر بروند) بگیرند تا بانوان را مشاوره دهیم.

56. تلوزیون و سریال ها به اسم شوخی کردن و با روش های هنری، باورها و تفکرات و جملات غلط را در ذهن بچه های ما تزریق می کند. به اسم شوخی کردن به بچه ها مسخره کردن یاد می دهند که جوری شده که بچه سه چهار ساله وقتی بابای خود را می بیند چون از تلویزیون یاد گرفته، به پدر خود می گوید "تو غلط می کنی". شما به سادگی نمی توانید به اینها یاد بدهید که همه به پدر یا مادرانشان این حرف را بزنند ولی تلویزیون با ابزار هنر و بسیار ظریف، بی ادبی را یاد بچه ها می دهد. ولی آن موقع (قدیم) کسی به بچه اش این را نمی گفت. آن موقع وقتی مادر می خواست بچه اش را تربیت کند و تهدیدش کند می گفت «حر شهیدت» می کنم. یعنی هم «حر» را معرفی می کرد هم «شهادت» را معرفی می کرد و هم در عین حال بچه اش را با «حر» معرفی می کرد، هم بهش می فهماند که تو اهل توبه ای. هزار رقم در اینگونه جملات، مسائل تربیتی و فرهنگی هست. حالا دشمن می آیند با کار فرهنگی و تربیتی چکار می کند؟ می آید به مادر ها یاد می دهد که وقتی بچه ها به دنیا می آیند یاد بدهید «اتل متل توتوله» که یعنی ندونی که اینها چی چی هست؟ کار فرهنگی را ببینید چقدر قشنگ کار می کنند. این را باید روانشناس های اسلامی ما بنشینند روی اینها کار کنند. بعد می گوید «گاو حسن چجوره»، یعنی اینجا که بخواهید این مسائل را مطرح کنید امام حسن(ع) مطرح می شود. دیگر بابک و کوروش و فلان و فلان نیست. آن وقت همین امام حسن(ع) را که مطرح می کند می گوید «گاوش نه شیر داره نه پستون». اینها را نمی شود ما در اینجا (احتمالا به دلیل حضار زن) به دلیل کمبود وقت بشکافیم که اینها دارند کجا را هدف قرار می دهند.  بعد اینها را به بچه نوزاد و کودک ما یاد می دهند که گاوی که نه شیر داره نه پستون، «شیرش رو بردند هندستون». یعنی «حسن» مغزش دارد چه جوری کار می کند؟ هم گاوی را نگه داشته که شیر نمی دهد و هم خیال می کند شیرش را فرستاده است هندوستان. بعد می گوید «شیرش رو برده هندستون، یک زن کردی بستون». نمی دانم چه ربطی دارد هندوستان به کردستان. بعد زن کردی که گرفت می گوید «اسمش را بذار انغزی» که کلمه ای از دیار آذربایجان شرقی است. بعد «دور کلاش قرمزی»، که اشاره دارد به ترکمن صحرا. باید حواس جمع باشد. دشمن از ابتدا شروع می کند. 

57. کسانی که شب می خواهند بخوابند و بدخواب هستند یک پارچه را پنج شش تا بزنند و یک گلاب درجه یک را رویش بریزند و خیسش کنند تا بوی گلاب دهد. بگذارند کنار بینی شان و سرشان را هم کنارش بگذارند و بخوابند. بهترین خواب را آن شب می کنند. و دیگر نیازی به قرص های فلان و ارام بخش چی چی ندارند. بخدا اینها زشت است. یک همچنین چیزهایی آدم داشته باشد و بعد سراغ این مواد شیمیایی برود. این تازه ساده ترین شان هست.  

58. من بحثم 5 ساعته است و پنج ساعت اینجا می ایستم و صحبت می کنم بدون آنکه خسته شوم، چون روغن هایی که شما می خورید من نمی خورم. سرکه را باید بگویم، روغن را باید بگویم، اینها را باید خیلی سریع بگویم تا بدانید چرا عمر انسان ها به 40 سال رسیده است. معلوم نیست. امکان دارد ما تا 5 دقیقه دیگر نیز زنده نباشیم. همین 5 دقیقه را بگوییم تا باعث پشیمانی نشود. روغنی که شما می ریزید در ماهیتابه باید با یک قاشق از آن روغن، یک کیلو دو کیلو بادمجون با آن سرخ کنید. نباید بگذارید روغن برود در جان (داخل) بادمجون. هر چیزی که سرخ می کنید هم همینطور. اگر روغن رفت در وجود بادموجون، (بدانید که) روغن فاسد است. می رود در عروق و رگ هایتان و همه را می بندد (به اشکالی همچون کلسترول و یا واریس و ....) این روغن ها را می گویند روغن پاییزی. این دومین بار هست که من این موضوع را مطرح می کنم. حالا چند وقت دیگر می بینید که از ماهواره ها، آنها جلوتر از ما می دوند. من بچه بودم دیدم یک دفعه سی چهل نفر دارند می دوند و می گویند دزد دزد! من که نمی دانستم دزد کیست وگرنه همین که از جلویم رد می شد یک پشت پا به او می زدم تا روی زمین بیافتد. بعد که جمعیت از من عبور کردند از یکی پرسیدم چی شده و دزد کیست؟ گفت همان نفر اولی که می گفت "دزد" خودش دزد بوده است. می گفت "دزد" تا کسی نفهمد دزد کیست؟ خیلی زرنگ بود. در محله خودمان اتفاق افتاد و خودم هم آن موقع جوان بودم. حالا خود اینها می افتند جلو و شروع می کنند به ناله کردن (شبکه های رسانه ای غربی و غربگرایان داخلی)، همانطور که برای روغن نباتی جامد گفته شد. وقتی شما یک آدم را به عنوان مفسد می شناسید آیا دوباره حرفش را قبول می کنید؟ آن افراد فاسدی که روغن جامد را در این مملکت آوردند، همان ها هم روغن مایع را در این مملکت آوردند. چطور شده به یکباره، روغن جامد این همه بد شد؟ روغن جامدی که همانهایی که روغن مایع را در این مملکت آوردند و می گویند روغن جامد بد است توسط یک مهندس خارجی -این را یکی از مریضانم به خود من گفت- مسئول این پروژه بود که در زمان طاغوت او را به اینجا آوردند گفت تابستان و مرداد ماه بود که یک ماشین پنچر کرده بود که بنده رفتم کمکش کردم و دیدم چون خارجی هست و هوا هم گرم است پنچری اش را گرفتم و چرخش را عوض کردم. وقتی چرخش را عوض کردم از من تشکر کرد. چون خارجی ها مثل ما نیستند که ما به یک نفر تعارف کنیم بلکه اینطور می گویند که (مثلا) "بیا برویم من یک قهوه به تو بدهم و پولش را هم من می دهم"، ما باشیم می گوییم می خواهند منت سر ما بگذارد که یک قهوه به ما بدهد. اینها عادتشان است و می گویند. گفت "تو یک لطفی کردی و پنچری ماشین مرا گرفتی. من یک لطف بزرگتر به تو می کنم. من مسئول پروژه روغن نباتی در ایران هستم". این برای زمان طاغوت است. گفت "خودت، آشنایان و هر که از فامیل ها که داری بگو از این روغن نخورند".

59. یکی از توصیه هایی که می کنیم این است که شامپو به سر نزنید. صابون به سر، لیف به بدن. کسی حق ندارد صابون را مستقیم به پوست بزند. منافذ پوست بسته می شود و تعداد تنفس در دقیقه بالا می رود و عمر کم می شود. عرض کنم که در زیر دوش ایستاده دوش نگیرید چون باعث ریزش مو می شود و باید نشسته باشد. 

60. روغن کنجد 250 درجه حرارت را تحمل می کند و نمی سوزد. غذا را هم که در داخل آن سرخ کنید به هیچ وجه تمام نمی شود. گرانی اش را هم نبینید. اگر مثلا یک کیلوی آن را خریدید 5000 تومان به اندازه 10 کیلو روغن نباتی مایع کار می کند و خراب هم نمی شود. اینکه می گویند وقتی در روغن سرخ کردید، دوباره در آن سرخ نکنید، این افرادی که این حرف ها را می زنند اصلا از مواد غذایی سر در نمی آورند. اینها فقط تکرار می کنند. هر کس هست بیاید ما با او بحث می کنیم. دیگر بالاترین مقامی که در این زمینه اطلاع دارد بیاید. نمی دانند، اصلا در این مایه ها نیستند. آنها درباره ترانس روغن کم است، ترانس روغن زیاد است، خوب آن کسی که اینها را می فرستد پشت سرش یک سری توجیهات علمی هم می فرستد تا تو نتوانی بفهمی که در پس پرده چه خبر است. روغن کنجد بخرید و اولین غذایی که با آن درست می کنید یادتان باشد که کوکوی سیب زمینی درست می کنید. این کار را بکنید بعد یاد من می افتید که چرا؟ وقتی کوکو سیب زمینی را با روغن کنجد درست کردید و خوردید دیگر نه دوست، نه خانواده نه همکاران دیگر نمی تواند روغن کنجد را ترک کند. و سریعا به روغن کنجد علاقه پیدا می کند و احساس می کند که گم گشته اش را پیدا کرده است. 

61. پرسیده اند فریز کردن غذا چطوری است و نظر شما چیست؟ نظر ما این است که تا می توانید فریز نکنید. اگر نتوانستید و مجبور بودید دیگر اشکالی ندارد. ولی اینکه مفید نیست و یا کمتر مفید است که حرفی در آن نیست.

62. تمام مواد غذایی ما در طول تاریخ به عنوان دارو انتخاب شده است. مثلا زردچوبه. زردچوبه را برای اولین بار ایرانی ها کشف می کنند بررسی می کنند می بینند این ضد سرطان روده و ضد زخم روده است. خوب آمدند دیدند که اگر ما به مردم بگوییم روزی یک قاشق زردچوبه بخور که کسی نمی خورد. شما می خورید؟ نه! آمدند به عنوان یک شیوه تغذیه راه اندازی کردند و در غذای مردم داخل نمودند. و مردم هم بدون آنکه به این مسئله توجه داشته باشند هنگام غذا درست کردن هم در آن زردچوبه می ریزند هم نمک می ریزند. اینها همه دارو است. خوب اگر قرار باشد تداخل دارویی شود اینها را هم نباید خورد. این در جواب آن کسانی که می گویند «تداخل دارویی» می شود و (ما می گوییم که) تداخل دارویی هم نمی شود. 

63. اگر دندانتان درد می کند و داخلش خالی است کمی زنجبیل در آن بریزید تا ساکت شود. اگر احیانا با زنجبیل ساکت نشد معلوم می شود که طبیعت درد تو گرم است. لذا باید سردی داخل آن بریزید. به همین خاطر یک ذره سرکه خانگی با پنبه آغشته می کنید و در داخل دندانتان می چکانید تا خوب شود.

64. ما یک زمانی خروس، بوغلمو، قار، اردک، کبک، بلدرچین، قرقاول، گنجشک، کبوتر و امثال اینها را می خوردیم. همه اینها را کنار زدند و یک حیوانی را برای ما آوردند که وجود خارجی نداشت به نام مرغ. جالب اینجاست که خانواده ها برای فرزندانشان چشم بندی هم می کنند. می رود در آشپرخانه می آید به بچه اش می گوید مامان جان امروز مرغ دوست داری بخوری؟ بعد بچه می گوید نه. بعد دوباره مادر می گوید "خوب جوجه چی؟". سریع فرم رو عوض می کند به جوجه (یعنی برای یک اینکه یک غذایی را برای طرف مقابلش بپزد اسامی مختلفی بکار می برد).  من نمی دانم از کی اسبی را که خرد می کنند می شود کره اسب؟ (اشاره به اینکه مرغ را «جوجه» نامیده اند). خوب مرغ، مرغ است و وقتی آن را خرد کردید که جوجه نمی شود. اینها همه اش از یک کانالی به جامعه ما تزریق شده است که آن کانال مخفی است. اگرنه بیایند بگویند که ما این کار را کردیم. هیچ کس نیست که اینها را بگوید. این کارها هم اتفاقی پیش نمی آید. البته الآن هم شما اطلاع دارید. الآن «علم» رشد کرده است به این خاطر. قدیم ها اگر می خواستند از بین ببرند به سختی می توانستند مثلا گاو ها را بکشند، مرغ ها را بکشند (و کار سخت و طولانی ای بود) ولی الآن آمده اند طرح جدید ریخته اند: آنفولانزای مرغی! به اسم آنفولانزای مرغی می روند تمامی مرغ هایی که در روستاهای مردم هست را می گیرند و می کشند و از بین می برند. آن وقت جالب است که مرغ ماشینی رنگی را می آورند در روستاها می فروشند. خیلی حرف است. موضوع این است که نسلش از بین برود. آن وقت می روید ژاپن می بینید مرغ های لاری ما را آنجا پرورش داده اند دارند استفاده می کنند. خروس لاری های ما را هم آنجا برده اند و مسابقه خروس لاری در ژاپن گذاشته اند. فرهنگ ما از دست برود و دیگران بیایند از آن استفاده کنند.  

65. برای ضعف چشم و جلوگیری از پیشرفت آن باید چه کنیم؟ من یک سوال هر از گاهی می پرسم که تفننی هست. می پرسم از زمان آدم و حوا که انسان آفریده شده -اصلا می رویم در انسان های اولیه که می گویند و در تاریخ این چیزها را برای ما نوشته اند- انسان های اولیه برای بهداشت چشم شان چکار می کردند؟ هیچی! چای که سم است و تازه انگلیسی ها برای کشور ما آورده اند. برای گوش شان چکار می کردند؟ برای دماغ شان چکار می کردند؟ شما چکار می کنید؟ هیچی! پس چه فرقی بین ما و انسان های اولیه هست؟ این 124000 پیغمبر  آمدند چکار کردند؟ اینجا (ذهن) را می خواهیم یک ضربه ای بزنیم تا حواسمان جمع باشد. اینها را همه را از ما گرفته اند. حالا من چند راه حل به شما یاد می دهم. اول اینکه کسی که از بچگی چشمش را ورزش دهد هیچ وقت چشمش ضعیف نمی شود. ورزش چشم را هیچ کس به مردم ما یاد نداده است. ورزش چشم اینطوری است که وقتی می روید وضو بگیرید و دست تان و صورت تان خیس است در همچنین شرایطی پشت انگشت سبابه تان را می گذارید روی چشم تان و اینجوری می مالید به طوری که احساس می کنید در جلوی چشمتان یک سری نورهایی می بینید. در عین اینکه چشمتان بسته است. یا اینطوری به این شکل که مثل بچه هایی که گریه می کنند و چشم شان را می مالند. این باعث می شود با اشکی که از چشم می آید دیده بهتر شود و چشم تقویت شود. یکی از کارهایی که می توانید برای چشم بکنید این است که الآن یک هفته پنج روز پی در پی، بعد هفته ای یکبار، عسل را بر می دارید در یک قاشق مربا خوری -قاشق چای خوری هم کافی است- می ریزید نصفش را گوشه این یک چشم و نصف دیگر را گوشه ی آن چشمتان، موقعی که می خواهید بخوابید می ریزید بعد چشمانتان را چندین بار باز و بسته می کنید تا با هر بار باز و بسته کردن چشم ها، مقداری از آن داخل چشم تان شده و سوزشش می افتد. این کار را تکرار می کنید تا کاملا وارد چشم شما شود. اگر آبی از چشم تان آمد خشک می کنید و می خوابید. و بسیار عالی است برای تقویت چشم. اگر روغن سیاه دانه خوب پیدا کردید آن هم اگر داخل بینی بریزید خیلی سریع روی دید چشم تان اثر می گذارد. این هم درباره چشم. دستش درد نکنه کسی که این سوال را کرده بود و باعث شد که همه استفاده کنند. 

66. بهترین روغن ها روغنی است که از کره گرفته شده باشد. آن کره ای که -عرض کردم- از ماست می گیرند. آن را می ریزند در ظرف مسی و می جوشانند. و جوشانده اش روغنی می شود که به آن می گویند روغن زرد. یا می گویند روغن خوب. همین حالا که شما پیرمردی را می بینید که صد ساله اش است می گویید بله که صد سالش است به خاطر آن است که روغن خوب خورده است. خوب یکی نیست به او بگوید که تو که بلدی چرا خودت نمی روی بخوری؟ به خودش که می گویی برو بخور می گوید "نه! دکتر گفته نخور چون چربی ات می رود بالا!". اه! بالاخره آدم نمی داند قسم حضرت عباس را باور کند یا دم خروس را؟ این البته درباره روغن.

67. زمانی که حضرت ابراهیم (ع) را می خواستند آتش بزنند آن زمان حیوانات می آمدند می پرسیدند که "ما آب بیاوریم بریزیم خاموش کنیم؟". پرسیدن ندارد! ولی زنبور این کار را نمی کند. زنبورها می روند گروه گروه آب می آورند و آتش را خاموش می کنند. از آن لحظه به بعد خدا در دهان این حیوان شفا قرار می دهد. می گویند یک روزی حضرت علی(ع) در اتاقی پیش رسول خدا(ص) نشسته بودند. رسول خدا(ص) می بینند که یک زنبوری وارد اتاق شد. پیامبر گرامی اسلام(ص) از زنبور عسل می پرسد که "ای زنبور عسل، چگونه است که شهد تلخ گیاهان را می خوری و عسل شیرین می دهی؟ زنبور از جانب خدا زبان باز می کند و در جواب می گوید من در زمانی که عسل را می خواهم بسازم همان لحظه صلوات می فرستم عسل شیرین می شود.  

68. تب را چطوری کنترل کنیم؟ تب اصولا و اکثرا با خوردن گل سرخ و برگ سنا، دم کنید تا سپس شکم اسهالی شود و بدین وسیله تب برطرف می شود. با پاشویه هم برطرف می شود. با خوردن سیاه دانه هم تب برطرف می شود. اگرنه عفونی باشد «پونه» زیاد دم کند بخورد تب اش پایین می آید. 

69. درباره استفاده از عطر و ادکلن بیشتر توضیح دهید. فلسفه عطر و ادکلن را توضیح می دهم. اصلا به چه درد می خورد؟ مثلا فقط بعضی ها می توانند بگویند که بدن مان بوی عرق می دهد و عطر می زنیم تا بوی عرق نگیرد. من این را بیشتر شنیدم. در حالی که اصلا اینطور نیست. یا مثلا ما می گوییم که به عنوان مثال چرا گلاب را در عزاداری ها استفاده می کنند و در عروسی ها استفاده نمی کنند؟ یکی از دوستان یکبار گفت به خاطر بی توجهی ماست! من گفتم به خاطر این نیست [خنده دکتر] بلکه به این خاطر است که گلاب غم زداست. و در همه غذاها به یک شکلی گلاب را استفاده می کردند. خوب من در اینجا هیچ صحبتی نکنم جز اینکه این مطلب را بگویم و اگر همین را بگویم شما کلی مطلب دستگیرتان شده است. ببینید وقتی بدن انسان می خواهد یک کاری را انجام دهد مثلا شما الآن می خواهید درس حفظ کنید. یکی از مسائلی که برای شما خیلی مهم است. یا می خواهید مطلبی را به ذهن بسپارید.  یا هر چیز دیگری. اینطور نیست که وقتی شما این را گرفتید (نکته حفظی) این برود اینجا (مغز=ذهن انسان) بنشیند. این تا مطلب بیاید فرماندهی فعال می شود. بعد که فرماندهی فعال شد پیغام را می برد می دهد پیغام بر. می گوید تو این کار را بکن. یعنی مثلا رئیس جمهور می دهد به وزیر یا وزیر می دهد به مدیر کل. این پیغام را که می دهد مثلا این پیغام 10 قسمت دارد. باید تا 10 قسمتش برود و به گوش این برسد. این را می گویم کمی دقیق توجه کنید ببینید علم امروز، طب امروز، تکنولوژی امروز خوب است یا بد است؟ تکنولوژی زمانی خوب است که به نفع ما باشد. ولی اگر تکنولوژی اینطور باشد که بیاید بفهمد که اجزای بدن چه جور دارند کار می کنند بعد ما چطوری می توانیم نارو بزنیم به این انسان ها و نابودش کنیم که این تکنولوژی به درد نمی خورد. آمریکا آمده است این کار را کرده است. رفته ریز کار را درآورده که اینها چرا سرکه میخورند؟ چرا آبلیمو می خورند؟ چرا آبغوره می خورند؟ و چرا عطریات استفاده می کنند؟ و کجاها استفاده می کنند؟ ما این را توضیح می دهیم برای شما و بچه هایتان خوب است که این یافته های جدید علمی است به شرطی که استفاده صحیح از آن شود. آمده رفته این را در بدن مطالعه کردند و دیدند که وقتی این فرماندهی به آن فرمان می دهد که آقا تو مثلا یک پنجاه هزار تومان بدهکاری و باید به فلانی بدهی. به این مدیر کل می دهد که تو این را ثبت کن. این وسط دو تا پروتئین هستند به آنها «هیفتون ها» می گویند. اینها قفل این پیامند. من اگر مطلبی را زیاد توضیح می دهم ناراحت نشوید چون من دوست دارم برای من اینطور توضیح دهند. شما این را سریع می گیرید ولی من عادت دارم. پس اینها قفل این پیام هستند. وقتی مغز پیغام داد که این 50 هزار تومان را ثبت کن این بلافاصله این پیغام را منتقل می کند و بلافاصله آن را قفل می کند. بعد پیغام بعدی که می خواهد بیاید دوباره همین باز می کند و دوباره قفل می کند. اینجا که میخواهد قفل کند یک ماده ای را منتشر می کند که طب امروز آن را «استیل کوئنزیم آ» گذاشته است. این استیل کوئنزیم آ ماده اصلی اش از آبغوره و سرکه و آبلیمو گرفته می شود. حالا چرا طب قدیم سه تا درست کرده است؟ یک آبغوره فقط درست می کرد. برای اینکه ما گفتیم که 4 طبع داریم: سودایی و برقمی و صفراوی و دموی. این 4 تا اینطور نیست که هر سه تا ماده ای که گفتیم -آبغوره و آبلیمو و سرکه- را دوست داشته باشد. بعضی هایشان فقط یکی را دوست دارند. بعضی ها دوتایش را دوست دارند. بعضی ها سه تایش را دوست دارند. برای ااینکه هر 4 طبع حداقل سه تایش را دوست داشته باشد طب قدیم آمده این سه تا را درست کرده که این ماده حیاتی کلیدی را شما داشته باشید. صهیونیزم هم آمده این را شناسایی کرده و گفته آبغوره را یواش یواش از فرهنگ می زنیم بیرون. سرکه شون را هم اسید می آوریم با آب قاطی می کنیم می دهیم بهشان می گوییم سرکه است که این کار کلید را نکند. آبلیمو را هم کاه را میریزیم در استخر ها و آبش را می گیریم و جوهر لیمو به آن میزنیم و می ریزیم در شیشه ها و رویش هم می نویسیم هموژنیزه و پاستوریزه. اینها (مردم) نمی دانند که هموژنیزه و پاستوریزه چیست؟! خوب این بد است و برای ما زشت است که با ما اینجور رفتار می کنند. آن وقت شما این ماده را ندارید. بعد شما با خودتان می گویید من پنجاه میلیون بدهکار بودم یا دو تا پنجاه هزار تومان. یا اصلا بدهکار نبودم من! چون این نمی رود آنجا (ذهن) به درستی ثبت شود. با شک و تردید است. پس این کلید به این سه تا ماده بستگی دارد. همین حالت را برای شما در نظر بگیرید که غم و غصه است. یهو خبر بدی برای شما آمده است سریع می خواهد بدن دستور بدهد که آقا این خبر را بده به این مدیر کل که به اینجا فشار بیاورد که یک دفعه این غم او را نکشد. جلوی این فشار غم را بگیرد. یک دستور می دهد. این دستور که به شما گفتم می رود و با آن کلید که آبغوره و آبلیمو و سرکه هست باز می شود که شما قبلا خورید و در بدن شما به عنوان اسید کونزیما (شاید طرز نوشتن این کلمه از جانب من غلط باشد) هست. حالا این کلید را می خواهد بپیچاند و در چنین شرایط سختی این کلید نمی پیچد. به فرمانده می گوید این کلید هست ولی این نمی پیچد و خشک است. بالاخره باید گریس کاری شود. به محض آنکه بوی گلاب به مشام طرف می رسد آن زبانه کار می کند و قفل سریعا باز و بسته می شود. این برای طب جدید است که این را کشف کرده اند. حالا این بر می گردد به قدرت ما، به قدرت اسلام، به قدرت فرهنگ ما، که اینها چگونه این چیز ها را تشخیص داده بودند؟ بدون داشتن این برق و تکنولوژی و اینها، چطور می دانستند که باید چیزی بسازند که برود آن داخل به عنوان اسید کوئیزیما به عنوان کلید کار کند و چگونه می دانستند که باید یک چیزی را هم بو کند که بلافاصله این کلید راحت باز و بسته شود. حالا می آیند چه کار می کنند؟ می آیند به عنوان گلاب یا به عنوان عطر های آلی (عالی) که ما داشتیم و شما هیچ کدام را الآن نمی شناسید. شما اگر برگ درخت نارنج را اسانسش را بگیرند به عنوان عطر به شما بدهند یا نعنا را استفاده کنید یا نارنج و گلش را، استفاده کنید یا اکلیل کوهی که خیلی عالی است و خارجی ها به آن رزماری می گویند، اینها را که صدها نمونه است اینها را اگر شما بگیرید و به خودتان بزنید موقعی که از کنار یک نفر رد می شوید می بینید طرف تازه با یکی دعوا کرده است شما می رسید بهش و می گویید سلام علیکم و دو دقیقه باهاش صحبت می کنید و می بینید اخم هایش در هم است و می بینید بعد از دو دقیقه اخم هایش از هم باز می شود. سریع این بوی شما در مشام ایشان می رود و تاثیر می گذارد. الآن چی؟ الآن طرف تا وارد اتوبوس می شود می بیند چهار نفر از این در، می بیند لب هاشون سیاه شد، آن یکی دارد سرفه می کند، آسمش تحریک شد و ... خوب آقا این چه مرضی است که شما این را به خودت زده ای؟ جالب اینجاست که دشمن آمده یک طرحی ریخته می گوید آقا این مواد سمی را باید همه ایرانی ها و یا همه غیر یهود، همه باید استفاده کنند. همه باید استفاده کنند و بعدش هم باید از بین بروند. چی کار کرده؟ آمده گفته یک عده شان که اینها می خواهند خودنمایی کنند و پزی می خواهند بدهند، به اینها می فروشیم. صد و پنجاه هزار تومان یک دانه اش را می فروشیم. می آییم سراغ یک عده دیگر اینها را در مایع ظرفشویی به عنوان نرم کننده می دهیم به شان، یک عده را در مایع ظرفشویی می دهیم و یک عده را هم در نرم کننده. خانم می رود می گوید که مثلا می خواهم چادرم پرز نگیرد -می خواهی چادرت پرز نگیرد وقتی چادرت را شستی بگذار در لگن یک لیوان سرکه بریز رویش تا 10 دقیقه بماند با آب تا دیگر پر نگیرد یا در نمک و آب قرار بدهید تا پرز نگیرد-  اینها همه اش ما ماست. اینها (دشمنان) رفته اند مطالعه کرده اند و تبدیل کرده اند به یک سری مواد شیمیایی. دوباره به خورد ما داده اند. چند جانبه از ما سود می برند. آن وقت این ماده را می زنی به چادر و چادر را می زنی به دهانت که از آن آقا (خرینده ادکلن خارجی) پول گرفته اند و از تو پول هم نگرفته اند. راحت بو می کنی و سلامتی ات را به خطر می اندازی.  

70. کلاه هم خوب است هم بد است. کلاه هم می تواند باعث ریزش مو شود و هم باعث رشد مو. هر دو کار را می کند! به شرطی که بدانید چه کلاهی بر سرتان بگذارید. کلاهی که سرتان می خواهید بگذارید یا باید نخی باشد یا پشمی باشد و یا نمدی. اگر جنس شان به جز این باشد باعث ریزش مو می شود. ولی اگر از این جنسی که گفتم باشد باعث رشد مو می شود.  

71. درباره حمام هایمان (توجه داشته باشید). اینها رفتند برای ما سونا آوردند. آیا شما مضرات سونا را می دانید که چقدر بد است؟ بعد حمام های ما را (منسوخ کردند). بعد الآن که من الآن دارم برای شما صحبت می کنم حمام های ما را در انگلستان، در کانادا، در ژاپن احیا شده و کیسه می کشند و کارهایی که در حمام های ما شده است را دارند یواش یواش در حمام هایشان انجام می دهند. حمام های قدیم. بعد آن وقت برای ما سونا آوردند. شما وارد حمام های سنتی خوب که می شدید -الآن بروید حمام گنجعلی خان کرمان را ببینید- وقتی وارد حمام می شوید هر 4 تا طبع در آن هست. اگر شما بروید و تشخیص دهید که طبع تان صفراوی باشد می گویند شما این قسمت حمام می بایست بروید. اگر طبیعتان بلغمی باشد باید آن قسمت بروید. اگر (طبعتان) بهاری و تابستانی و زمستانی باشد جاهایش فرق می کند در داخل حمام. شما همین طوری نمی توانید بروید داخل. خیلی ها را داشتیم که رفتند داخل سونای خشک و سکته کرده اند. چرا؟ چون سونای خشک برای صفراوی ها بد است. کسی که صفراوی است باید برود سونای بخار و نباید به سونای خشک برود. در سونای بخار هم آنقدر مواد سمی برای خوشبو کردن زده اند که اصلا نمی شود واردش شد. بعد که شما وقتی آنجا می روید نوشته اند و می گویند که وقتی شما از سونا و سونای خشک بیرون آمدید بپرید در آب سرد تا این رگ های شما بسته شود و یک دفعه اگر گیری داشته باشید باز می شود! این حرف چیست که شما می زنید؟ مگر نمی گویید که شما علمی حرف می زنید؟ این کجایش علمی است؟ اگر ما بفهمیم که رگ یک نفر گرفته علم امروز می گوید که مبادا تکانش دهید. خیلی مراعات کنید. اگر این گرفتگی باز شود آن تکه ای که از رگ جدا می شود راه می افتد و دوباره می گردد و احتمال مرگش بسیار خطرناک است و بالای 90 درصد است. باید خیلی مراعات باشید تا یک دفعه گرفتگی باز نشود. پس چه جور شد (که این حرف ها را می زنند)؟ بعد از آن طرف امام جعفر صادق می فرماید "مبادا بدن های خود را به یکباره سرد و گرم کنید". مبادا چنین کاری کنید. بعد قدیم ها می آمدند وقتی حمام می کردند و می خواستند از حمام بیرون بیایند می آمدند یک حوضچه گذاشته بودند از آب سرد، و شما پایتان را می زدید در آن آب سرد و می رفتید آنور. (وزارت) بهداشت ما آمد اینها را بست. گفت اینها غیر بهداشتی است! ما می خواهیم بدانیم چرا غیر بهداشتی است؟ وقتی اینجا یک حوضچه گذاشته اند و آن طرف مردم خودشان را می شویند حداقل آن طرف چرک می کنند صابون می زنند حداقل وقتی با پایش می خواهد بیاید بیرون اینور رختکن است بعد می خواهد بیاید این طرف پایش را بشوید بیاید این طرف. حداقل برای شستن پای خودش این حوضچه خوب است. آب سرد هم داخلش بوده است. می توانستند آب گرم هم در آب باز کنند. ولی آب سرد باز می کردند. می شود پاشویه. به این خاطر می گوییم هر کسی سرما خورده و زود سرما می خورد اینها بیایند وقتی از حمام می خواهند بیایند بیرون شلنگ آب سرد را از مچ بگیرند به پایشان. این کار باعث می شود که براحتی سرما نخورند. البته باید سعی کنید در خانه تان «بارهنگ» را اشاعه دهید و از عطاری ها بخرید دم کنید، ژله ای می شود با عسل آماده کنید و روزانه بارهنگ بخورید چون بارهنگ جلوگیری می کند از سرماخوردگی. اگر سرما خورید با همه این حرفها شکر سیاه می خرید از عطاری با بارهنگ دم می کنید یک قاق غذا خوری دم می کنید از آن می خورید. باز هم برایتان خیلی خوب است. سرخ کردنی هم در زمان سرماخوردگی نخورید. غذاهایتان باید پختنی باشد تا زودتر خوب شوید.   

72. درباره شوینده ها چه شوینده ای را توصیه می کنید؟ ببینید من ابتدای صحبتم عرض کردم که شما هر چیزی که در زمان قدیم ساخته می شده برای بشر، اول نگاه می کردند بررسی می کردند که آیا در جهت اهداف عالیه بشر هست یا خیر؟ نمی آمدند صابون درست کنند که طرف دستش را بشوید تا چرک این دست را فقط ببرد. بعد می گفتند که وقتی این چرک دست را برد آیا ضررهایی هم وارد می کند؟ اگر ضرری داشت (با راهکارهای علمی) جلوی آن ضرر را می گرفتند. ولی الآن اصلا به این مسئله فکر نمی کنند. اما الآن کارخانه ها مسابقه گذاشته اند سر موضوعاتی مثل این که این ماده ای که این کارخانه تولید می کند زودتر لباس را تمیز می کند یا آن یکی. این (کارخانه) مواد سمی اش را زیاد می کند و آن کارخانه هم (برای اینکه از رقیبش عقب نماند) مواد سمی اش را زیاد می کند. بعد این معطر کننده ها یا به قول امروزی عطر های اسانس را که به آن (شوینده ها) می زنند و هر کس یک مدلی می زند، تمام اینها مسموم کننده است. این مایع ظرفشویی که شما استفاده می کنید -طوری هم برنامه ریزی کرده اند که می دانند که شما وقتی می خواهید ظرف بشویید دولا می شوید ظرف بشویید بینی تان نزدیک به ظرفتان است- که آن مایع ظرفشویی را می ریزید رویش و آب گرم هم باز می کنید و آب گرم باعث می شود که آن مواد سمی از آن مساعد (مصائد) (پخش) شود و صاف می رود به بینی شما. سریع و مستقیم هم وارد خون می شود. ای کاش برود داخل معده. چون اگر در معده برود ممکن است تهوع یا استفراغ دست دهد اگر در روده برود ممکن است اسهال و اگر در کبد برود ممکن است تبدیل شود و اصلا وارد خون نشود. ولی وقتی از طریق تنفس شما آن را استشمام می کنید سریع وارد خون می شود. چه معنایی دارد که شما یک ظرفی را بشویید و یک بوی سمی نیز از آن بلند شود و وارد بینی شما شود؟ نیازی ندارد که این کار را بکنید. اگر قدیم ها طرف با چوبک یا کاه گل و یا خاکستر ظرفش را می شست اشکالی داشت؟ الآن هم نجاسات و حتی بیماری هاری سگی که در ظرفی غذا بخورد الآنش هم خارجی ها می گویند که تنها چیزی که می تواند آن را پاکش کند خاک است. یعنی تمیزش بکند و از این نظر که کل میکروب را از بین ببرد. آنهایی که می دانند که (این مسائل) را می دانند. می خواهم بگویم که من یادم است وقتی بچه بودیم مادران ما وقتی می خواستند لباس بشویند در تشت می ریختند در حیاط می شستند. یک لحظه بچه گریه می کرد می خواستند بروند داخل خانه تا بجه را ساکت کنند به یکی از بچه ها می گفتند مراقب صابون باش. چون تا می رفت به اتاق برگردد کلاغ می آمد صابون را می برد. الآن بروید یک تن صابون بریزید در خیابان های قم، اگر یکیش را کلاغ برد؟!!  خوب سم اش بالاست دیگه. یعنی حتی آن صابون هم که درست می شد طوری درست می شد که مفید باشد. حالا این صابون های زیتون که الآن هست و می گوییم که برای سر استفاده کنید حتما این صابون های زیتون را اگر شما امتحان کنید و بیاندازید جلوی کلاغ، کلاغ آن را می برد.         

73. مواردی که لازم است در استفاده از شوینده ها رعایت کنیم را بفرمایید. تا جایی که می توانید استفاده نکنید. یک استکان آب خورده اید سر سفره، اینکه دیگر نمی خواهد مایع ظرفشویی سر سفره بزنید. این را با آب معمولی بشویید. چه می خواهد شود؟ مثلا یک ذره روغن به آن مانده، خوب بماند. هیچی نمی شود. مگر چه اتفاقی می خواهد بیافتد؟ مگر در قهوه خانه های ما این لیوان را در لگن نمی رود؟ ما یک قهوه خانه ای بود، لگنی بود که همانجا می شستند و دوباره چای می خوردند و بقیه می خوردند. شیر آب هم نبود که زیر شیر بشویند. هیچ اتفاقی هم نمی افتاد. این بهداشتی که شما می بینید سر ما را گرم کرده اند به اسم میکروب از آن طرف نگهدارنده می دهند ما می خوریم. شما اگر هزار بار استکان این و آن را شما بخورید، بدهند آن یکی، اصلا نشسته بخورید برابر با یک دفعه نمی شود که شما برابر یک نوک انگشت یک کاکائو بدهید به بچه تان بخورد. به خاطر نگه دارنده اش. اکثر بچه هایی که کاکائو زیاد می خورند بین 16 تا 25 سال دارند الآن سکته می کنند می میرند.     

74. پیتزا هم پنیر پخته توش هست و پنیر پخته را در طب قدیم تاکید شده است که پنیر را اگر بپزید سرطان زا می شود. سرطان معده و راست روده می آورد. این پیتزایی که اینقدر پیتزا پیتزا می کنند این پیتزا زمان حضرت علی(ع) هم بوده است. ما هم بچه بودیم پیتزا بوده، همه شما ها هم وقتی بچه بودید خوردید. بنده در ایتالیا ریشه یابی کردم دیدم پیتزا در شهر ناپل (آنها می گویند ناپولی) ایتالیا، پیتزا غذای فقیرترین افراد بوده است. کسانی که حتی پول نداشتند صبحانه خودشان را درست کنند یک تکه نان بخورند، اینها وقتی می خواستند بروند سرکار مثل این ساندویچ تخم مرغ هایی که یک زمانی دانه ای دو زار یک قرون می فروختند، اینها کنار خیایان کمی خمیر را روی وسیله گرمایی می گذاشتند بعد رویش روغن می مالیدند لوله اش می کردند می دادند دست مردم مثلا به قیمت ما در آن زمان می شود یک قرون،  می دادند می گفتند بفرما، این بابا این را می خوردند می رفت کارخانه کار می کرد. حالا اینکه این بعدا شد، همین کار را هم ما قبلا بچه بودیم می کردیم روغن محلی را می گرفتند می مالیدند به نان و لوله می کردند و  مادران می دادند دست ما و ما می خوردیم و می رفتیم در کوچه بازی می کردیم. حالا شده برای ما پیتزا. بعد کی آمد در این پنیر زد و به این صورت کرد و بعد یک عده هم سوسیس ریختند و یک عده هم کالباس ریختند و معلوم نیست که طی سالهای آینده چه چیزهایی روی آن بیاید (احتمالا) کم کم به یک برجی تبدیل می شود. بعد اسمش را هم گذاشته اند پیتزا.   

75. قدیم اگر می خواستند یک صابونی را استفاده کنند می آمدن آزمایش می کردند. یک صابونی را درست می کردند که کاملا مفید باشد. صابون مفید را بعضی ها یادتان هست. اگرنه بپرسید بزرگتر از شماها به تان می گویند. آنهایی که همسن من هستند می دانند. ما مادرانمان وقتی می خواستند در حیاط بشینند -در حیاط لباس می شستند-  در تشت می ریختند دو تا صابون می ریختند می شستند. یک وقت بچه گریه می کرد داخل اتاق. می خواستند برگردند بچه را یک سر بزنند بیایند یک لحظه می گفتند مراقب تشت باش تا ما برگردیم. چون کلاغ  می آمد صابون را می برد.  الآن کلاغ ها صابون ها را نگاه نمی کنند. چون همه اش سمی است.  ولی اگر صابون زیتون رودبار بروید الآن بگیرید برای سرتان، سرهایتان را با صابون زیتون رودبار بشویید بعد از آن هم گل سر شور بزنید تا موهایتان پر پشت شود. و آب گل (Gel) هم روی پوست تان می ریزد پوست تان هم لطیف می شود. یکبار هم امتحان کنید دیگر ول نمی کنید. همان عطاری که گفتم گل سرشور هم دارد. اینقدر گل سرشور (اندازه یک مشت) پودرش را می ریزید در یک کاسه ای نصف باشد بهتر است نبود هم اشکالی ندارد. آب جوش، زمانی که حمام تان تمام شد دیگر می خواهید بروید بیرون از حمام، آخر آخرش، می نشینید آب جوش می ریزید در این کاسه، این را گل اش می کنید، نه خیلی سفت باشد نه خیلی رقیق باشد می ریزید در سرتان -زمین نریزد- تا برود لای موهایتان. بعد قشنگ می مالید تا کامل برود کف سر، روی موی تان را هم قشنگ گلی می کنید، گل خالص مثل گذاشتن حنا بر روی سر، تا روی سرتان بماند. ده دقیقه می نشینید بیشتر هم شد اشکالی ندارد ولی خوب ده دقیقه کمتر نباشد بعد از ده دقیقه بدون اینکه صابون به خودتان بزنید همانطوری با گل زیر آب می شویید خودتان را و بیرون می آیید. بعد می بینید اینقدر این موها نرم که باورتان نمی شود. هر جا هم بریزد روی ابرو روی پوست روی دست بریزد همه را لطیف می کند.                     .                   

76. آن وقت قدیم می آمدند -کسانی که همسن من هستند می دانند- قدیم می آمدند یک کفگیر آهنی درست می کردند، وقتی قرآن اشاره به این دارد که "انزل الحدید" آهن را خداوند نازل کرده است، برای ما فرستاده است، این اهمیت آهن در کجاست؟ هیچکس نمی دانست و حالا آمریکایی ها آمده اند برای ما قرص آهن درست کرده اند؟  قرص آهن مولکولی است. این را علم امروز می گوید. (قرص آهن موجود در داروخانه ها) یون نیست. ما به یون آهن نیاز داریم. بعد اینها دارند کیلو کیلو به خانم های باردار ما مولکول آهن می دهند. من از استادترین شان در دانشگاه ها پرسیدم که آقای دکتر این دارویی که می خواهیم بدهیم به صورت یون بدهیم یا به صورت مولکول؟ سه ساعت سخنرانی می کرد ادعای علم می کرد. یک دفعه موند توش! گفت نمی دانم. یعنی وقتی شما چشم بسته در اختیار این دشمنان بشریت باشید آن کلید آخری را به شما نمی دهد. آخر آخر این همه مطالعه، این همه علم، ده سال تحقیق و فوق تخصص گرفتن ها این است که تو بدانی که باید مولکول به مریض بدهی یا یون؟ نمی دانند این را. شما می خواهید این را از هر متخصص و فوق تخصصی که می خواهید این را بپرسید. به این خاطر است که بچه های ما وقتی آهن می خورند سیاه و خراب می شود و می پوسد. به این خاطر است که ده ها ییماری دیگر در رابطه با مولکول آهن می گیرند. این را دانشمندان ما کشف کردند: یون آهن. یون وزن ندارد. الآن که شما هنوز می بینید در شمال ایران نعل اسب را داخل فسنجون می اندازند تا فسنجون مشکی شود روی سادگی فکر می کنند رنگ فسنجون خوشگل می شود. این برای این است که آهنش زیاد شود. آن نعل اسب را یکبار می خرید تا آخر عمرتان استفاده کنید و دیگر نمی خواهد پولی برای قرص آهن دهید. چرا اصلا نعل اسب آمد؟ برای این نعل اسب آمد که در زمان رضا قلدر، انگلیسی ها آن موقع گفتند حسوم (یا Hassum) -حسوم یک کفگیری بوده که اجداد ما استفاده می کردند برای هم زدن غذا. جنس این از آهن بوده است. وقتی می خواستند غذا را هم بزنند این همیشه در غذا بوده است و غذا را آهن دار می کرده و ما کمبود آهن پیدا نمی کردیم- آمدند گفتند این غیر بهداشتی است. چون مطالعه کرده بودند و می دانستند این برای آهن است. درش آوردند و مردم کمبود آهن پیدا کردند. حکیمان چون زنده بودند و هنوز نمرده بودند مثل الآن از بین رفته باشند حکیمان می نشینند فکر می کنند می بینند خوب، تنها چیزی که می شود جایگزین کرد و حکومت رضا قلدر هم نمی تواند جمعش کند نعل اسب است چون همان خاصیت را دارد و ماشین هم آن زمان نبود و همه اسب داشتند. نعل اسب هم همه جا در دسترس بود. به این خاطر نعل اسب آمد جایش را گرفت. که بعدا برای نعل اسب هم کم کم، کم کم داستان هایی گفتند و آن را هم جمعش کردند. و قابلمه مسی مان را هم همینطور. مس را تاکید می کنم اگر کسی آب در قابلمه مسی بریزد که بجوشاند شب تا صبح یا هم بزند دائم و صبح که می شود یک قاشق از آب آن را به فردی که خبر ندارد بدهد و بگوید بو کن، می گوید این سمنو است. بوی اصلی سمنو، بوی مس است. و بدن ما روزانه بیش از 600 میلیارد -صد برابر جمعیت دنیا- یون مس بکار می گیرد تا بدن مان انرژی تولید کند. این علمی است. این را دانشمندان ما می دانستند به همین خاطر همه چیزمان مس بوده است. ولی در رابطه با آهن یک کفگیر کافی بوده است. با نداشتن تکنولوژی، حتی حدودش را هم در بدن می دانستند.  آن وقت این مس را اینها از ما گرفتند. همه دچار سستی و ضعف و بی حالی شدند. بعد حالا آمده اند در کتاب هایشان برای ما نوشتند اگر دچار بیماری سندروم خستگی مزمن هستید چاره اش این است که در وان مسی بخوابید. این علم است؟ که می خواهد از طریق پوست، مثل این می ماند که بگوییم اگر گرسته هستید عسل را از گوش داخل بدنتان کنید. وقتی از لحاظ دهان هست چرا باید از طریق گوش عسل را داخل کنید؟                           

77. میگرن را ما درمان می کنیم. رژیم غذایی اش همین غذاهای سالم است و با بقیه فرق نمی کند. سیاهدانه عسل را 50 گرم سیاه دانه می کوبند، آسیاب نکنید با این دستگاه ها، با عسل قاطی کنید، یک قاشق مربا خوری صبح و شب از آن بخورید، حجامت هم بکنید، میگرن تان به طور قطعی خوب می شود اگر سینوزیت نباشد.     

78. هیچ وقت ماست را با گوشت نمی خورند. الآن مرض های (بی توجهی به این اصل غذایی) در کشورمان زیاد شده است. و در طول تاریخ نیز هیچ قومی (ماست را با گوشت) نمی خوردند. جدیدا در ایران مد شده است. سر هر غذایی که می گذارند ماست هم کنارش می گذارند. ماست با گوشت ممنوع است برای همیشه. این را اشتباه نکنید.

79. هیچ کسی را شما نمی توانید پیدا کنید که در سن مثلا 35 سالگی سکته کرده باشد بمیرد پشت این فرد علامت حجامت وجود داشته باشد. نیست! امکان ندارد کسی 35 سالگی سکته کند و حجامت هم کرده باشد. اصلا ما چنین چیزی نداریم. می توانید بروید تحقیق کنید. و نمی توانید یک نفر را هم پیدا کنید که هفتاد هشتاد سال سن دارد و فوت کرده و این شخص پشتش علامت حجامت نباشد. شاید خودش بگوید نیست ولی ما می گردیم پیدا می کنیم. و همان یکی دو بار حجامتی که کرده است تا هفتاد (سالگی) نگهش داشته است. با تمام این غذاهای فاسد. البته این در 40 سال اول عمرش -این سی سال را نه- در آن چهل سال غذای سالم خورده است. آن کسی که از الآن پفک نمکی خورده و تازه دو سالش است که دارد پفک نمکی می خورد این حجامت هم بکند و همین غذا را هم بخورد باز هم نمی رسد به آن عمرها. این هم باز تا 50 سالگی کارش تمام است. مشروط بر اینکه غذایت را درست کنی و حجامت ات را هم بکنی.     

80. اولین باری که من در دنیا الهام گرفتم -این را می گویم برای شما که وقتی مشکل پیدا کردید اینقدر این در و آن در نزنید. الهام گرفتم از حجامت و با مشکلی که در آلرژی بود و طب جدید دارند می گویند، متوجه شدم که این چیزهایی که در طب جدید می گویند درست عکس آن چیزی است که ما می دانیم. کتاب جدید می گوید درمان آلرژی، حساسیت و دوری از مواد حساسیت زاست. یعنی اگر شما به خانمت حساسیت داشتی دور شو ازش، بفرست خانه پدرش!! اگر نسبت به کشورت حساسیت داشتی ولش کن برو!! اینجا هوایش بهت نساخت از قم برو بیرون. اتفاقا طب قدیم می گوید درمان حساسیت، ارتباط نزدیک با مواد حساسیت زاست. ما آمدیم این را کار کردیم و مقاله اش را هم نوشتیم و الحمدالله برای بار اول هم دانشگاه لرستان مطرح کردند بعد از آن هم شاگردان ما، این حجامت را که ما ابداع کردیم، در حقیقت همان حجامت است بلکه یک سری تغییرات کوچک در آن دادیم و اسمش را هم «حجامت آلرژی» گذاشتیم. این است که اگر کسی حساسیت داشته باشد  می رود انجام می دهد. حجامتش یک مقدار تفاوت دارد از نظر تیغی که زده می شود خیلی سطحی تر است. در بعضی از موارد اصلا لازم نیست یک قطه خون بگیریم. ولی خراش را می دهیم. بعد که حجامتش کردیم قشنگ کارهای حجامت را انجام می دهیم. در آن ناحیه حجامت یک فراخوانی گلبولی می کنید. سرباز خبر می کنید از طریق بدن. سیستم دفاعی بدن را بیدار می کنید. می آوریم در آن ناحیه. وقتی آوردی در آن ناحیه خانم را بیدار می کنی از خانم می پرسیم خانم برای چه آمدی اینجا؟ میگوید من عسل که می خورم دهانم زخم می شود. خربزه که می خورم دهانم زخم می شود.  می گوییم هم عسل بیاورد هم خربزه. خربزه را می گیریم، خربزه را یک مقدار آبش را می مالیم روی همان محل حجامتی که کردیم. فردا صبح می گوییم برو خربزه بخور. حالا بروید کلینیک آلرژی ببینم می توانند حساسیت شما به خربزه را درست کنند. چون پول توشه! اسیری برای جامعه دارد. همه را از کار بیکار می کند این آلرژی. بسیار چیز بدی است. محل (زندگی) ات را عوض کن. از خانواده ات دور شو. نمی دانم لحافت را عوض کن. تشک ات را عوض کن.  نمی دانید چه سختی هایی دارد. وقتی می خوانیم کتابش را درباره آلرژی که چه کارهایی باید در خانه کنید، اصلا از زندگی بیزار می شوید. در صورتی که ما این کار را نمی کنیم. ما حتی به همه وسایل خانه، هر چی، جارو برقی می زنند حساسیت دارد، تمام این ها را با یک شیوه قشنگ -این ساده هایش بود که من گفتم- آلرژی را به طور کلی می کنیم و من افتخار هم می کنم که به عنوان یک مسلمان و به عنوان یک ایرانی پایش هم ایستاده ایم و الحمدالله شاگردانمان هم دارند اجرا می کنند و هیچ چیز را هم پیش خودم نگه نداشتم و سریع منتقل کرده ام.                      

81. یک خبر خوب برای مادران دارم که برایشان بگویم. برای بیهوشی، هر وقت خواستند بروند بیمارستان عمل جراحی کنند، هر وقت مجبور شدند و عمل کردند و بیهوش شان کردند ما تجربه کردیم که آن داروی بیهوشی 4 و 5 تا بیماری ایجاد می کند. 1- اول قند، 2- در برخی ها اگر قند ایجاد نکند «فشار خون» ایجاد می کند. 3- فشار خون ایجاد نکند «سکته قلبی» ایجاد می کند. 4- اگر نکند «سکته مغزی» ایجاد می کند. 5- نکند، «بیماری اعصاب و روان» پیدا می کند. باید بلافاصله پس از عمل جراحی در اولین فرصت حجامت کنید. چون مواد سمی به قول ابوعلی سینا  از بدنتان بیرون رود.      

82. برای درمان ترش کردن چه راهی هست؟ یک نصف چای خوری، جوش شیرین خوراکی که در بازار هست در یک نصف استکان آب خنک می ریزید و هم می زنید و موقع ترش کردن سریع می خورید. که بدن و معده تان ترش نباشد، آن لحظه ای که ترش شده است. این برای آن لحظه. برای درمانش نیز سعی می کنید سردی ها را برای یک مدت نخورید. ولی به جایش چوب دارچین دم کنید بخورید. زنجبیل بخورید. عسل بخورید. از این چیزها استفاده بکنید خوب می شوید.     
83. خوشگلی و زیبایی پوست اول به آب است و دوم به روغن. یادتان نرود. سوم به این است که صورت تان را نشویید مگر با آب خالی. هر کس تنبل تر است و صورتش را نمی شوید صورتش خوشگل تر از آنهایی است که روزی سه بار صورتشان را با صابون می شویند. ببینید و بروید بپرسید و می دانید و تجربه دارید. چرا؟ چون بهترین ضد آفتاب از روی پوست خودتان در می آید و پوست تان را می پوشاند و پوست را سالم نگه می دارد. این را (چربی روی پوست صورت) نشویید بریزید بیرون، این طبیعی است. همانطور که اشک چشم. اگر قرار باشد روزی سه بار داخل چشم را با صابون بشویید، داخل گوش را سه بار با صابون بشویید، داخل گردن را سه بار با صابون بشویید، همه مرض های دنیا را بگیرید. البته انگلیسی ها این کار را با ما می کنند اگر بتوانند ولی نمی توانند. یک جوری با دهان شویه دارند الآن برنامه ریزی می کنند که سرطان های مختلف را به مردم منتقل کنند. می گردند دنبال راه حل تا یک جوری مشکل شان را حل کنند. آنها، ما را مریض می خواهند. پس صورت را نشویید مگر با آب خالی. بعد با آب گرم هم بزنید به صورت تان که کمی چرب تر باشد اشکالی ندارد بعد با دستمال نخی خشک می کنید و صورت تان همیشه با طراوت می ماند.               

84. آن وقت خدا به سر شاهد است که یکی از دوستان و برادران سپاهی، همشیره شان دو سه تا مشکل داشت که یکی اش را اصلا بهش فکر نمی کرد.یکیش نازایی بود که اصلا بهش فکر نمی کرد. 40 سالش هم بود این خانم. 12 سال تحت درمان های سخت شیمیایی برای بیماری دیگری که کتاب های ترجمه شده امروزی هم می گوید غیرقابل علاج است. والله قسم سه تا قاشق غذاخوری اسفند به او در حالت ناشتا دادم چون مقدارهایش فرق می کند که کی(چه زمانی) بدهید و چقدر بدهید. سه روز پی در پی 80 درصد خوب شد، پانزده روز بعد گفتم 3 روز دیگر تکرار کن، بیماری اش که کلا خوب شد هیج، معلم مدرسه هم بود، بعد از دو سه ماه به من زنگ زدند که آقای دکتر شیرینی دارم برای شما می آوردند. ایشان باردار هم شد. 

85. من از فرصت استفاده می کنم و دوست ندارم که جلسه خسته شود. من یک درمان به شما هدیه می کنم. بروید امتحان کنید. دوست داشتید بنویسید بروید امتحان کنید. این مشکلی است که خانواده ها زیاد به آن بر می خورند. بچه تان دچار اسهال می شود. اسهال خونی هم می گیرد. الآن اسهال خونی که می گیرد باید بستری شود. همین که رگه های خون را ببینند می گوید باید بستری شود. امتحان کنید این درمانی که ما می گوییم. ببینید اصلا معالجه اساسی می شود یا نه همانطور که حضرت امام فرمودند. یا خودتان وقتی خانوادگی به مسافرت رفتید. در مسافرت پیش می آید که به دلیل تغییرات آب و هوا دچار اسهال می شوید. اسهال های مسافرتی. چکار کنیم؟ اگر در سفر بودید از بچه 5 شش ساله که یک قاشق چای خوری، اگر 12 ساله بود مربا خوری. بزرگ هم بود همان مربا خوری کفایت می کند. هرجا رسیدید همان اولین جایی که رسیدید بپرسید یک کم اسفند دارید به ما بدهید. حالا ما همین جا حدیث داریم از رسول اسلام(ص) درباره اسفند که چقدر تاکید دارند ایشان بر اسفند، بی نهایت بیماری ها را درمان می کند. یک قاشق مربا خوری اسفند می ریزی روی زبانت و با آب قورت می دهی. تمام شد! ولی یک وقتی هست که وضعیت خیلی خراب تر است. حتی اگر مادر شیر هم بدهد -بعد از اینکه مادر اسفند را خورد- بچه اش هم خورد بچه اش هم خوب می شود. حالا یک وقتی دیدید اوضاع خیلی بدتر از این حرفهاست. همین اسفندی که می خورد تهوع هم دارد می ریزد بیرون. یعنی استفراغ می کند. آنجا چکار می کنیم؟ یا رگه های خونی دارد. این فرمولی که عرض می کنم برایتان این را در ذهنتان بسپارید یا بنویسید. خیلی بدردتان میخورد. شاید هستند کسانی که امروز همین الآن به همین مشکل دچارند. دائم بیمارستان های ما مملو هستند از این مسئله. خیلی ساده هم حل می شود. نیاز نیست به طبیب هم مراجعه کنید. یک لیوان آب جوش می گیرید. سه چهارم این لیوان را آب جوش پر می کنید. یک قاشق غذاخوری گلپر. همین گلپری که روی باقالی ها می ریزند زمستان ها می خورند. بریزید داخل لیوان، یک قاشق مربا خوری هم اسفند. دو سه تا اگر بیشتر هم شود مهم نیست و اتفاقی نمی افتد. حالا با دست بردارید یا با قاشق غذاخوری (فرقی نمی کند). می ریزید در این لیوان آّب جوش. می گذارید 10 دقیقه این اسفند با این آب جوش همین طوری بماند. در لیوان. بعد از ده دقیقه صافش می کنید. صاف که کردید این آب، محتوایش هم عصاره گلپر دارد و هم عصاره اسفند. در نتیجه این آّب را در آن عسل می ریزید و شیرینش می کنید. شیرینش که کردید بقیه لیوان را تا پر شود عرق نعناع می ریزید. سخت که نبود! این را یک لیوان مادر بچه صبح می خورد و یک لیوان هم شب. تمام شد! شیری هم که به بچه می دهد بجه خوب می شود. حالا برای اطمینان بیشتر یا آنهایی که بچه شان را شیر نمی دهند. یا می دهند و می خواهند باز هم بیشتر خوب شود یک دانه از این لیوان ها را درست کنند بگذارند کنار هر یک ساعتی، یک قاشقی نسبت به سن بچه -مثلا طرف بچه دو روزه است، بچه یک ماهه است، یک ساله است، دو ساله است- یک قاشق چای خوری یک ساعت یک ساعت می ریزید در گلویش. یا یک قاشق غذاخوری می ریزید اگر بچه 5 ساله است. 24 ساعت این کار را می کنید. موقع خواب هم کاریش نداشته باشید. کاملا خوب می شود. حالا بستری کن، سرم بهش وصل کن، آن همه دل مادر ریش ریش می شود. بچه نوزاد را بیاوری آن تیغ را بکنی سوزن را بکنی داخل وریدش، اگر از دست نتوانی بگیری از پای مریض بگیری. این ها همه اش کارهای دلخراش است برای یک چیز بسیار بسیار ساده.         

86. قول داده بودم یک چیزی اینجا بگویم در حین اینکه دارید می گویید. اینهایی که اینقدر زن زن می کنند، در اروپا حقوق زن، امروز من با یکی از دوستان نشسته بودیم که برایم مطرح کرد در زبان انگلیسی به مرد Man می گویند ولی به زن می گویند WoMan. یعنی اول می گویند Wo بعد Man. Wo یعنی وسیله. اینها اصلا کلمه ای برای «زن» در فرهنگ انگلیسی نیست. Wo یعنی وسیله. یک وسیله ای برای مرد. ولی در زبان فارسی و فرهنگ ایرانی وقتی می گویید زن یعنی زندگی. یعنی شما خیلی بخواهید برای کسی احترام بگذارید می گویید تو زندگی منی. یک صلوات بفرستید. اللهم صل علی محمد و آل محمد.

87. در خشکبار و تخمه ها. می می دانم وقت تمام است ولی سخنانم دارد تمام می شود. درباره خشکبار و تخمه ها، حکیمی از یک شهری رد می شده است می گوید می بینم در این شهر بیمار یافت می شود. شاگردش می پرسد حکیم چگونه است؟ می گوید تخم هنداونه می بینم که خورد شده است. گرفتین؟ دقیقا تخم هنداونه و تخم آفتابگردان بدترین تخم های گیاهی هستندکه باید بشر از آنها دوری کند. بهترینش تخم کدو است. ولی متاسفانه تخم کدو را می گویند کرم کدو می آورد و زودی به آن انگ می زنند (تا کسی سراغش نرود و نخورد) ولی آفتابگردان را کلماتی مثل «ژاپنی» به آن می بندند تا مردم به طرفش بروند. بسیار خطرناکند و این دو تا تخم را نباید بخورید. تخم کدو هر چقدر بخواهید می توانید بخورید. البته تخم خربزه هم خوب است. یک تخم دیگر هم است که البته در ایران نیست و منسوخ شده در ایران ولی در مشهد زیاد است و افغانی ها زیاد می خورند که از «سنوبر» تهیه می شود و به آن «چلغوز» می گویند. این چلغوز که بعضی ها شوخی می کنند و بهم می گویند معنایش آن است.

88. دکتر روازاده پس از توهین غیر مستقیم مجری برنامه شبکه 3 (سید علی ضیا مجری برنامه نیمروز شبکه 3 قبل از سخنان دکتر روازاده گفت: "من مسئولیت حرف هایی که از اینجا به بعد توی برنامه زده می شود به هیچ عنوان قبول نمی کنم و به من هیچ ربطی ندارد. برنامه تهیه کننده دارد کارگردان دارد. آقا به من چه ربطی دارد. آقای دکتر سی ثانیه بیشتر فرصت نداریم با جوان ها صحبت کنید ولی جوان ها را نصیحت شان نکنید".) لبخند تلخی زد و گفت: من اتفاقا نصیحت نمی خواهم بکنم جوان ها را. اول سلام عرض می کنم خدمت همه بینندگان خصوصا جوان ها که امروز متعلق به حضرت علی اکبر(ع) است و متعلق به شماست. من خودم آن چیزی که تجربه کردم به شما منتقل می کنم. و آن اینکه هر کسی شما را نصیحت کرد که خیلی ها عادت دارند که به فشار نصیحت می کنند به هیچ وجه نپذیرید. شک کنید و در فرصت مناسب به قول خودتان بروید در فایل، در مغزتان بروید و تحلیلش کنید برای خودتان. بعد آن چیزی که در نهایت خوب و قشنگ و قابل اجرا به نظرتان می رسد آن را در زندگی تان بکار بگیرید. همین.
اینکه می گویند جوان های قدیم، این چیزی است که به اثبات رسیده که الآن هم می بینیم کسانی که یک مقدار سنشان بالا هست هر چقدر سنشان بالا هست یک قوت خاصی در امور دارند که حتی جوان ها ندارند آن قدرت را. این بر می گردد به تغزیه آن زمان. تغزیه باعث می شد که آنها در آن زمان، عمرهای بالاتر از 180 سال هم داشتند. حالا ما در کتب داریم که بالای 130 سال در کشور ما، به وفور داشتیم. الآن هم بنده شنیده ام که در یکی از روستاها، 120 ساله های فراوان زنده هستند.
بدن انسان از سه ماده اصلی که ما آن را مثلث الکیان اسم می بریم که ریشه اش از 4 ماده دیگر است که به عنوان مربع الطبایع می گوییم. این مثلث الکیان آب، روغن و نمک است. و اگر این سه ماده اساسی که سازنده جسمی به اسم انسان، شیر مادر و کره زمین است، اگر این سه تا درست باشد قطعا جوان ما همان جوان قدیم خواهد شد. ولی با توجه به اینکه الآن روغن هایی که مردم مصرف می کنند تفاوت فاحشی با روغن های قدیم دارد. به این معنا که این روغن ها طبیعتشان سرد است. حالا درست است که هی ما به اسم تغزیه می گوییم این ترانسش پایین است و ترانسش بالاست، مردم زیاد توجهی به این موضوع نمی کنند. باید به زبان ساده بهشان گفت که شما باید روغنی مصرف کنید که طبیعتش گرم باشد. چون وقتی «گرم» باشد با گرمای بدن براحتی شل می شود.
روغن حبه انگور جزء روغن های گرم نیست. روغن کنجد، روغن زیتون، روغن های محلی و روغن هایی که از ماست تهیه می شود که به آنها روغن زرد می گویند –ترک ها می گویند روغن ساره یعنی روغن زرد- اینها همه شان طبیعتشان گرم است. روغن سرد خاصیتش این است که وقتی یک دمای مثلا 40 درجه به آن می خورد شروع به سفت شدن می کند و این بد است. در کبد انسان چون دمای روغن سرد 40 درجه است، وقتی این روغن به آن نقطه (کبد) می رسد سفت می شود و در سونوگرافی هایی که ما انجام می دهیم می گویند که دارای کبد چرب است. یعنی در اصل همان روغن سوخته است. ولی وقتی شما روغن معمولی بخورید می رود در کبد آن روغن سوخته را آبش می کند و از بین می برد.
گاهی یک سری اعمالی از طرف پزشکان صورت می گیرد که ما اصلا فکر نمی کنیم. من درابتدای صحبت هایم گفتم که باید شک کنیم و فکر کنیم. پزشکان ما و فوق متخصصان قلب ما، جراحان قلب ما، اکثرا وقتی جراحی قلب می کنند حتما یک روغنی را سفارش می کنند ولی نمی دانند که وقتی (به بیمار) می گویند فلان روغن را بخور به عنوان متخصص قلب، کی به ما گفته چنین چیزی را؟ این بر می گردد به اینکه ریشه اش در طب ماست. که می گوید قلب، غذایش روغن است. کبد اساسش و اصلی ترین ماده اش نمک است. و مغز نیز اصلی ترین ماده اش آب است. یعنی اگر شما می بینید الآن حافظه ها کم شده است به خاطر آلودگی آب است. وقتی قلب ها مشکل پیدا می کنند به خاطر آن است که ما دنبال ترانس روغنیم در حالی که باید دنبال روغنی باشیم که طبیعتش گرم باشد و وقتی به عروق می رسد آنجا آب شود و نفوذ پیدا کند در بافت ها و غذای آن ناحیه شود. در صورتی که اینها با حرارت آنجا منجمد و سفت می شوند و عروق را می بندند و ما مشکل پیدا می کنیم.
آب معدنی ها در آزمایش های انجام شده و آزمایشاتی که می توان انجام داد مشخص شده که دارای مواد و نگهدارنده هایی هستند، برخی موادی میزنند که آب را بهداشتی کنند. که ما یک مقدار مشکل از این بابت داریم که ان شاء الله به امید خدا مسیری در جمهوری اسلامی باز شده که یک جوری این مسئله را حل کنند که اگر ما آمدیم میکروب را حل کنیم مشکلش را، از آن طرف شیمیایی نرود داخل بدن.
کلر وقتی در آب ریخته می شود نباید خورده شود. دلیلش را هم من خیلی واضح می توانم بگویم برایتان. بهترین دلیلش این است که در علم امروز و در رشته به اصطلاح انکلوژی (اگر اشتباه تایپ نکرده باشم) یا سرطان شناسی، رادیو تراپی، اینها همه می دانند جدیدترین مطالب علمی شان این است که التهاب های مزمن در نهایت می تواند منجر به سرطان شود. خب، التهاب مزمن وقتی شما آب کلردار می خورید این مسئله را ایجاد می کند. یا وقتی نوشابه های گازدار نیز به همین صورت. یا تغذیه ناسالم این مشکل را ایجاد می کند.
ما می توانیم براحتی مردم را به سمتی سوق دهیم که این مشکلات پیش نیاید و این خوراکی ها را بخورند. مثلا وقتی شما می خواهید شکر را مصرف کند دلیلی ندارد در آن کارخانه، در آن مرحله آخر که می خواهند این شکر را سفید کنند، که رنگ قبلی اش بسیار خوشگل است، یک قرمز یا قهوه ای بسیار خوشگلی هست، خوب در همان مرحله بیاید بازار تا مردم بخورند. چرا می خواهید فلان اسید را به آن بزنید که این را سفید کنید. ولی وقتی آن را سفید کردید این تبدیل به ماده موثره می شود. که اگر ماده موثره به تنهایی مصرف شود همان طور که عرض کردم باعث التهاب سلول های بدن می شود این التهاب به صورت مزمن که ادامه پیدا می کند باعث سرطان می شود. نوشابه هم به خاطر مواد قندی و نگه دارنده ای که دارد آن هم به همین شکل برای بدن مضر است. اگر توجه فرمایید می گویند که حد مجاز –یعنی مواد نگه دارنده ای که می زنند- می گویند که این در حد مجازش فلان اندازه است. این منظورش این نیست که وقتی شما این مقدار مصرف کنید صدمه نمی بینید. این معنایش این است که این حدی که استاندارد تعیین کرده است برای نوشابه، شما فورا نمی میرید! مثلا یک مدت طول می کشد و در دراز مدت کشته می شوی. نه اینکه برسی به بالای صد سال. حالا چهل، سی سالگی می میرید.
علم امروز با تمام زحماتی که کشیده است و خیلی مطالب خوبی هم در درون علم امروز هست یک انسجامی در ارائه اش نیست. مثال عرض می کنم مثلا اگر کسی بخواهد روانشناسی بخواند در روانشناسی یک واحدهایی درباره طبایع انسان، سردی و گرمی هست. ولی همزمان در دانشگده پزشکی که می روید نه تنها مطرح نمی شود –که اساس و بنیان طب هست- بلکه شاید یک مقدار هم مسخره شود و این موضوع به بازی گرفته شود در حالی که در آن دانشگده دارند درس می دهند. درباره همین مواد غذایی (مثل نوشابه و قرص و غذاهای فست فود) اگر اطلاعات علمی امروز را هم به مردم بدهند کافیست ولی داده نمی شود. من الآن یک نمونه مثال می زنم.
رطب خورده را منع رطب نمی توان کرد. کسی که خودش بخورد نمی تواند به دیگران بگوید که نخور! بعد علت دارد وقتی شما علت را متوجه می شوید نسبت به همان حساس می شوید. یا حتی مواد مخدر، این هم به همان شکل است. شما وقتی فکر می کنید بچه ای که می خواهد به دنیا بیاید در شکم مادرش، به قدرت الهی و تغزیه مادر، هرچقدر هم تغزیه اش خراب باشد به قدرت خداوند، می گردد یک سیستم مدبره در بدن انسان، مواد سالم را –دیدید برخی مادرها وقتی باردار می شوند یا در ماه های آخر، یک دفعه صورتهایشان لک می آورد- این بخاطر آن است که اینها آن حداقل ماده سالم مورد نیاز بدن را دارند و به قدرت لایزال الهی، آن را قوه مدبره بدن می گیرد و به بچه منتقل می کند و برای بچه یک چراغی ایجاد می کند که به آن چراغ عمر می گویند –اینکه می گویند فلانی چراغ عمرش خاموش شد آن چراغ است- و آن چراغ دارای یک روغن است. آن روغن نسبت به مواد غذایی سالمی که مادر توانسته یا از جسم مادر گرفته شده در آن قرار می گیرد و از آن چراغ روغن می آید و آن فتیله آن روشن می شود و آن نوری که از آن متساعد می شود بیانگر آن است که این فرد سالم است. حالا شما همین را کمی توجه کنید.
ما از آب چشمه و چاه های عمیق استفاده می کنیم.
من یک مطلبی درباره نوشابه بگویم. یک بخشی این است که نوشابه مواد سمی و نگهدارنده دارد و امثالهم. این بجای خود. ما اصلا بحث علمی اش را مطرح می کنیم. آیا این نوشیدنی ها گاز دارند یا ندارند؟ همان ماء الشعیری که همکاران ما می گویند برای سنگ کلیه خوب است که آن هم جای سوال دارد آیا گاز دارد یا ندارد؟ که این را علم جدید به ما یاد داده است و علم قدیم که این موضوع به صورت گوشه و کنایه گفته است. وقتی در رساله ها، مراجع ما می گویند فوت کردن به غذا کراهت دارد منظور این گاز Co2 وقتی از ریه می آید بیرون دیگر نباید وارد غذای تو شود. آن وقت این به مقدار بسیار زیادی آن گاز هست. طب جدید می گوید این گاز وقتی به مقدار زیادی وارد بدن شما شد گاز CO2 به سه نقطه حمله می کند. حیف نیست جوان های ما به همین راحتی صدمه بخورند؟ یک جایش مغز است، یک جایش استخوان است و یک جا هم عضلات است. وقتی به مغز می زند حافظه ات پایین می آید، وقتی به عضلات می زند سستی و ضعف و رخوت پیدا می کنی، وقتی به استخوانت می زند پوکی استخوان پیدا می کنی. بعد یک اتفاق بسیار ناگواری که می افتد و این بدتر از آن است. و آن این است که آن قسمت از مغز که می خواهد کمبود ها را گزارش کند با اینکه شما با کمبود کلسیم، کلسیم را این گاز می کند و داخل خون می ریزد. شما با اینکه با کمبود کلسیم مواجه می شوید، هشتاد درصد، هفتاد درصد، سی درصد، بیست درصد پوکی استخوان دارید، خب کلسیم هم دارید می خورید ولی این درست نمی شود. چرا درست نمی شود؟ چون در خون به صورت کاذب کلسیم بالا رفته است و مغز فکر می کند که شما کمبود کلسیم ندارید. دستور به روده می دهد که این جوان ما هر چقدر مواد غذایی دارد می خورد اگر یک کم هم کلسیم در آن هست آن جذب نشود. چون شما به اندازه کافی کلسیم در خون دارید و این کاذب است. و یکی از دلایل سنگ هم این کلسیم های داخل خون است که موقع خروج از کلیه گیر می کند و شکل می گیرد.
ان شاء الله که دیگر نوشابه از تلویزیون تبلیغ نشود. که این خبر خوش را به ما دادند که برای یک سری از مواد غذایی، قرار است دیگر تبلیغی صورت نگیرد. خوب به شرطی این مسئله کارامد است که در برخی سریال های تلوزیونی نیایند آنجا جوری وانمود کنند که پزشکان همه دارند نوشابه می خورند. این یک خورده بد آموزی دارد.

89. هر کاری هم که می کنند و خلاف است پشتش تحقیقات ممنوع است. آقا بیایند الآن تحقیق کنند که این یدی که به مردم داده اید چقدر مشکل حل کرده است؟ ما که هنوز کمبود ید را داریم. پرکاری اش را داریم. کم کاری اش را داریم. همه اینها هست. چه تاثیری داشته روی جامعه. بیایید بروید مرض هایی که ایجاد کرده دربیاورید. توی دهان بچه های ما فلوارید ریختید، فلورایدی که 15 سال پیش، ایرلند جنوبی کار کردند اعلام کردند؛ خود انگلیسی ها در آب لندن ریختند، دیدند سرطان زیاد شده در لندن. فهمیدند از فلوراید است. حالا تازه آمده اند در آب خوردنی های ما فلوراید می ریزند. (به بهانه اینکه) دندان هایتان خوب شود. آمار بگیرید که در این 7 هشت سال گذشته، بچه های ما را فلوراید دادید، این دندان هایشان چقدر خوب است؟ کو؟ همه، که دندان هایشان خراب تر شده است. ما که خمیر دندان از آفریقایی ها بیشتر استفاده می کنیم، یعنی آفریقایی ها از ما کمتر استفاده می کنند دندان های آفریقایی ها سالمتر از مال ماست. مال ما هم سالمتر از مال اروپایی هاست. بخاطر اینکه مسواک را معنایش را نفهمیدیم چی هست؟ بعد آن وقت می آیند سر ما را کلاه می گذارند حدیث ما را می دزدند می برند تبلیغ می کنند در تلویزیون. حدیث داریم از رسول خدا(ص) که مسواک بزنید. ما کی گفتیم که نزنید؟ کی گفته رسول خدا(ص) کره، که کره خوب است؟ کره، چربی را پایین می آورد. ولی وقتی من طبیب را، بیاورد دشمن بنشاند کنار من، بگوید آقای دکتر روازاده، ما هم دین شما را قبول داریم، ولی خوب این حدیث ها، حرمت پیغمبر شما را می برد پایین، شما استادید، دکترید، فلانید. خوب مگر ایشان نگفتند که اگر کره بخورید، چربی خون را می آورد پایین؟ این کره، این هم مریض! ما یک کار تحقیقاتی می کنیم. حالا او آگاه است. می داند این کره که دارد به من می دهد، بازیافت فاضلاب شهری است. من نمی دانم کره از کجا درست می شود چون نمی دانم آزمایش می دهد، من هم می خواهم بگویم بله عالمم، می گویم بله شما درست می گویید. پس اعلام کنیم که این حدیث را از احادیث بکشند کنار. این حدیث، حدیث مثلا مبالغه ای است! مثلا! اینجوری میشه دیگه! 

90. راجع به زردی. بچه که به دنیا آمد همه تان، (اگر) می خواهید تپل شود و حسابی سالم باشد این گوشش را می برید پیش کسانی که حجامت می کنند یا می برید پیش کسانی که ما معرفی می کنیم. به خودتان یاد می دهیم، الآن به اکثر بچه ها، حوزه ها یاد داده ایم خودشان حجامت می کنند طلاب، خودشان راه انداخته اند مثل قدیم ها حجامت می کنند. حتی در قم راه افتاده که نسخه هم می دهند. اثر این چندین سال گذشته است و الحمدالله نیازی هم به ما ندارند. این گوشش را می گیرند بر می گردانند یک تیغ نازک ریز قشنگ و استریل و تمیز را یک ذره تیغ کوچولو به آنجا می زنی، دو تا سه تا قطره خون اگر از گوشه گوش بچه تان بیاید زردی اش هر چه باشد خوب می شود. نیازی به بستری ندارد. به همین سادگی که عرض می کنم. یعنی ما خودمان صد نمونه -شخص من- و بلکه بیشتر انجام داده ام همه شان الآن از مریدان ما هستند بچه هایشان همه تپل و یکی بستری نشد در حالی که گفته بودند باید حتما بستری شود، اگر بستری نشود بچه تان می میرد. به همین سادگی. چون پولش می رود در جیب آنها. بچه تان را می برند آنجا نافش را سوراخ می کنند، خونی که یک قطره اش به لباس شما بیافتد نمازتان قابل قبول نیست و باید بروید پاکش بکنید یک لیتر، نیم لیتر، دویست سی سی یا هر چی که لازم باشد از کسی دیگر می گیرند و می زنند در بچه نوزادی که تازه به دنیا آمده است. بعد آن وقت این بچه، یک بچه نیمچه داغونی می شود. چون خون خیلی مهم است در سلامتی انسان. راجع به اینها ما باید بعد درباره اش بحث کنیم. 

.









       
.
/* این مطلب به مرور زمان کامل می شود */               



منابع:     

1. آپارات: آرشیو سخنرانی های دکتر روازاده

http://www.aparat.com/result/دکتر_روازاده

2. آپارات: آرشیو کلیپ های طب سنتی

http://www.aparat.com/result/طب_سنتی

3. سایت شخصی دکتر روازاده

http://ravazadeh.com/

http://ravazadeh.com/fa/

4. ویکی پدیا: دکتر روازاده

http://fa.wikipedia.org/wiki/حسین_روازاده

5. عطاری های همکار دکتر روازاده

http://attari-online.com/

http://attari24.ir/

6. سایت تلویزیون اینترنتی دکتر روازاده

http://ehyaclip.com/

7. جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

http://hamiyanekeshavarzi.com/

8. دانلود سخنرانی های دکتر روازاده

http://p30download.com/fa/entry/43376 

http://www.zahra-media.ir/?p=46860 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۹
سید ابوالفضل هاشمی

پزشکی

گلچین

نظرات  (۱۷)

ممنون و خدا خیرت بده که این مطالبو یک جا جمع کردید
متشکرم
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۶ سیده فهیمه فرؤدی
سلام
باتشکربسیار از شما باشناختن شما و خواندن مطالب شما 
روزنه ای جدید در زندکی ام باز شد
.خداوند به شما سلامتی و طول عمر بابرکت ارزانی کند انشاا...
خداوند دشمنان شیعیان را به حق صاحب الزمان نیست و نابود کرداند.
پاسخ:
سلام. شما محبت دارین. دعایش را نثار سلامتی دکتر روازاده و تعجیل در فرج زمان (عج) کنید تا ریشه این نابسامانی ها در حوزه سلامت و تغذیه کنده شود.
سلام نیمدونم چطوری ازتون تشکر کنم من دوستای زیادی دارم که اونارو به طب سنتی علاقه مند کردم ولی بیشترشون به اینترنت دسترسی ندارن دنبال چنین مطالبی از دکتر روازاده بودم که براشون کپی بگیرم ازتون ممنونم دعاتون میکنم دست به دست هم بدیم تا طب اسلامی رو رواج بدیم لطفا مطالب بیشتری بنویسین مخصوصا در مورد شکلات وماکارونی خواستین به منم سر بزنین با اجازه از مطالبتون تو وبم هم استفاده کردم ishaparak.blogsky.com
پاسخ:
سلام. باعث خوشحالی است. از مطالبتان استفاده می کنیم.
سلام
آفرین و دمت گرم که حوصله به خرج دادی و نشرش دادی، خدا خیرت بده
سلام کاش برا مطالبتون عنوان بنویسین مثلا برا بخش25بارنگ جداگانه ای بنویسین ادامس تا خواننده حوصلش سر نره ببخشید که اینقدر باهاتون صمیمی حرف زدم نظرم فقط بهتر شدن بود  نه جسارت
پاسخ:
سلام. ممنون از نظرات پربار تان. من خودم درصورت نیاز از جستجوی مرورگر برای پیدا کردن موضوع استفاده می کنم.
سلام وقت بخیر ازشما من 5الی 6ساله اگزما دارم و طی درمان که توسط دکتر پوست بودم به من قرص و آمپول هایی می دادن که هورمونی بوده وباعث چاقی دربدن شده تا الان به هردرزدم هیچ کس قادر به حل کردن این مریضی نبوده وچون زیاد درمورد آقای دکتر روازاده شنیدم خاستم که بدونم ایشون میتونن بهبودی رو به من ببخشن بعد 6سال درد کشیدن
ممنون از لطف تون
راستی یادمه تو سی دی هاشون گفته بودن کرمی مصرف کنن خوب میشن اونایی که اگزما دارن ولی هیچ تاثیر نداشت اگزمای من از نوع فوق حاد 
از مشهد هستم ولی اگر بدونم راه درمانی هست تا قله قاف هم خواهم رفت 
کمک ام کنید ان شاء الله خدا خیر تون بده 
پاسخ:
سلام. دوست عزیز. شما باید به مطب متخصصین طب سنتی مراجعه نمایید. می توانید آدرس مطب ایشان را از سایت Ravazadeh.com بدست بیاورید و حضورا به مطب ایشان بروید. بنده در زمینه درمان بیماری های خاص اطلاع زیادی ندارم.
ممنوم به خاطر این مطالب مفید .تنها ایراد اینه که داروهای گیاهی خیلی گرونه .تو نسخه من چوب چینی و مومیایی بود که من فقط تونستم مومیایی رو استفاده کنم . مومیایی تقریبا صد تمن در میاد سه دورش. چوب چینی حدود دویست میشد چهل روزش. باز نمک و آبو  میشه رعایت کرد ولی روغنای محلی اصل خیلی گرونن .مگر اینکه کلا دور سرخ کردنیو خط بکشی.
سلام، اقا دم شما گرم،خدا خیرت بده، واقعا ممنون
ممنونم بابت مطالبتون.خداقوت
باسمه تعالی
سپاس از اطلاع رسانی شما
سلام و خداقوت خدمت شما و ممنون از مطالب بسیار مفیدتان 
برای منافذباز پوست صورتم چه راهکاری می دهید ممنون از شما.
برای منافذ پوست صورت  شب ها ژله داخل برگ آلوورا رو مثل کرم روی پوست صورت بمالید و صبح با اب بشوید 40 روز
سلام . خدا خیرتون بده . کل صفحه رو خوندم.  حیف ام اومد تشکر نکنم
با سلام اینکه دکتر می گویند آب آلوده است واقعا چه کار می شود کرد؟
اولا تشکر  از مطالب - ثانیا باید به دین خود اسلام افتخار کنیم که یک دانشکده عالی پزشکی هم می باشد
۲۹ فروردين ۹۶ ، ۲۲:۵۴ ستاره عبداللهی
سلام و عرض ادب دارم خدمتتون ، من شدیدا حساسیت دارم و ته حلق و گوشم خارش شدید دارم ب طوری ک از زندگی خسته ام و مدام قرص حساسیت استفاده میکنم ک خودتون از عوارضش اطلاع دارید، ممنون میشم راهنمایی بفرمائید ، این مشکلم نه با گرمی خوردن حل میشه نه با سردی ، این هم عرض کنم خدمتتون ک طبعم سرد و مرطوله متأسفانه ، جدیدا با حمام رفتن عذابم بیشتر میشه ، واقعا خسته شدم . در ضمن چند ساله ک هنگام سرما بدنم رعشه میفته و سنگکوب میکنم ، وباید حتما ی نوشیدنی گرم بهم بدن ، واقعا اون لحظه فکم قفل میکنه و مرگ رو جلوی چشمم می بینم . پیشتر از راهنماییتون سپاسگزارم🙏
پاسخ:
با سلام. لطفا حضورا به مطب دکتر روازاده بروید. آدرسش در سایتشون هست. ضمنا تا کلیه هاتون از کار نیافتاده از مصرف افراطی و دائمی قرص و حتی گیاهان دارویی اجتناب کنید. عوارض دارد.
همچنین می توانید با آقای اصلانی که مشاور طب سنتی هستند نیز گفتگو نمایید. شماره تماس ایشان:
09191375708
تلگرام ایشان روی همین گوشی بالا می آید.
زنگ زدید سلام مرا هم برسانید بگویید آقای هاشمی سلام رساندند و شماره شما را دادند.
ان شاء الله خوب شوید.
۲۰ تیر ۹۶ ، ۰۸:۱۴ سید ولی اله میران

باسلام وتشکر از دکتر بزرگوار.امابعد.جهت بالابردن دانش ازطریق درست ضرورت دارد.خداوند به دکتر اجرجزیل عنایت کند انشا... کسب دانش واخذ اطلاعات انهم امروز ازکانال صحیح واجت است.پس چه خوب باخوش بینی وتشکر از صاحب کمال کسب فیض ودعا گو شان باشیم.این حداقل قردانی است.........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی