دفتر مشق

روزهای زندگی

روزهای زندگی

دفتر مشق

* بسم الله الرحمن الرحیم
* دفتر مشق روزهای زندگـی
* نویسنده: مهندس سید ابوالفضل هاشمی
* شروع بلاگری از 18 آبان 1391 پنج شنبه

آخرین نظرات

تصاویر شیاطین جن در کتیبه های مصر باستان

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ
تصاویر زیر از وب سایت یکی از جهانگردهای خارجی گرفته شده است که به مصر سفر کرده و از اماکن مختلف تاریخی بازدید داشته و تصاویر با کیفیت و جالبی از سفر خویش را تهیه کرده است. این جهانگرد خارجی، تمام تصاویر خود از سفر به کشورهای خاورمیانه را در سایتی جمع آوری و در معرض نمایش قرار داده است. چیزی که در بین تصاویر موجود در این وب سایت قابل توجه بود، موجوداتی با سرهای «بز»گونه و رنگ ظاهری خاصشان است که همواره در پشت پادشاهان و همراه شخصیت های بزرگ حضور داشتند و به آنها خط و مشی می دادند. 
همانطور که می دانیم که فرعون های مصر باستان پایه گذار یکی از بزرگترین حکومت های فراماسونری در جهان هستند. آنها حقیقتا شیطان گرا بودند و شیاطین در محافل و جلسات آنها حضور داشته و استراتژی های کلان حکومتی را به آنها گوشزد می کردند. امروز نیز بسیاری از سران کشورهای دنیا و برخی از مسئولین فاسد و کافر کشور ما نیز فراماسونر هستند و خطوطی که شیاطین به آنها الهام می کنند را دنبال می کنند.
برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی بر روی آنها کلیک کنید.


Image- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Image
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Image
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Image
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Image
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Image
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Image
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Image
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Image
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Image
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۴
سید ابوالفضل هاشمی

فراماسونری

نظرات  (۱۱)

سلام

***اون موجودی که در تصاویر (3.4.6) گفتین با سر بز هست اشتباهه.این تصاویر مربوط به خدای مرگ در مصر باستان می باشد که با سری شبیه به "گرگ" نمایش داده میشده.
توضیح در ویکی پدیا:

آنوبیس (Anubis) خدای مرگ و مردگان و تدفین در مصر باستان بود. آنوبیس پیش از اوزیریس خدای مردگان خوانده می‌شد و به مرور زمان به نام پسر اوزیریس شناخته شد. در اساطیر مقدمتر او را فرزند ست و نفتیس می‌دانستند.

مانند دیگر خدایان مصری، آنوبیس هم صورت حیوانی داشته و هم انسان‌واره بوده است. آنوبیس با سر شغال یا سگ وحشی (اینکه کدام مورد دقیق است مشهود نیست) تصویر می‌شد. به هر صورت آنچه هست گوشت‌خوار بودن جانور مد نظر بوده است. شاید مصریان باستان از مشاهدهٔ این قبیل جانوران در کنارهٔ صحرا و رابطهٔ صحرا با مومیایی به این قرینه دست یافته باشند. به هر صورت او اکثراً به صورت سگ‌سانی سیاه رنگ یا انسان‌واره‌ای با سری سگ‌سان و سیاه و در موارد معدودی (معبد رامسس دوم در ابی‌دوس) کاملاً شبیه انسان به تصویر کشیده شده است.


***تصویر دوم هم که موجودی با سر بز رو نشون میده مربوط به الهه ماه(خنوم) در مصر باستان بوده است.


پاسخ:
سلام. الهه کنار مردم و سوار بر کشتی چکار می کنه؟ شما شک داری که اینها شیاطین جن بوده اند که خود را الهه و خدا می نامیدند؟
موضوع جالبیه... کارایی که مصریان باستان انجام میدادن واقعا عجیب بودن و فراتر از قدرت انسان، مخصوصا انسان اون موقع بودن... حتی این که میگن با فرازمینی ها هم در ارتباط بودن ، به نظر من درسته 
با سلام
در جواب آن فرد که که فرمود: «الهه کنار مردم و سوار بر کشتی چکار می کنه؟» باید گفت که آن الهه، رع خداوند خورشید و اولین خدای خدایان مصر بود که در جنگ با آمون شکست خورد و تنبیه گشت تا در میان دو جهان «جهان فانی و دنیای مردگان» همیشه در سفر باشد و روح انسان ها «مردم سوار کشتی» را به پیشگاه خدای مرگ ببرد تا بر اعمال آنان حسابرسی شود« مانند خارون در یونان باستان».
درباره این که آنان بسیاری از رفتار های مختص شیاطین را داشتند، درست. هزاران فیلم و مستند بر این اساس ساخته شده. اما لطفا یکی به من بگوید اگر انان واقعا روح شیطانی دارند اعتقادشان نسبت به جهان پس از مرگ و روز حسابرسی چیست؟ شاید هم این دسیسه سیستم دجال است تا خود را به تمدنی قدیمی ربط دهند.
با سلام عرض ادب.
تمامی این اجنه شیطانی و فرمانروای اون ها یعنی خود <شیطان> فقط و فقط یک هدف دارند و اون این که انسان هارو فریب داده و  انسانها با ایمان به شیطان و اجنه شیطانی و عبادت این موجودات.. کافر از این دنیا بروند چرا که شیطان بنا به فرموده قرآن قسم خورده که انسان رو  اغوا  کنه و کافر به خدای معبود کنه و مانند خود شیطان که از اهالی جهنم خواهد بود انسان هارو هم با خودش به جهنم ببره..این فراعنه کافر و گروه های فرامانوسری هم با ایمان و پرستش شیطان و اجنه شیطانی و انجام مراسم مختلف مانند قربانی کردن کودکان معصوم و یا دختران باکره و خوردن خون قربانی و همجنس بازی و کلی مراسمات شیطانی که اتفاقا در مصر باستان و قوم مایا و قوم بابل مرسوم بوده به عبادت شیطان میپرداختند و در عوض یکسری قدرت های مادی دریافت میکردند.

الذی ذلت له رقاب الفراعنه

سلام

یکی ابلیس رو در خواب میبینه که زنجیرهایی دستش هست ! میپرسه : زنجیرها برای چیست ؟ ابلیس میگه : با اینها انسانها رو گیر میندازم و بدنبالم میکشم ! ( گمراهشون میکنم)

طرف میگه : زنجیر من کدومشه ؟ ابلیس میگه : تو به زنجیر احتیاج نداری ، بدون زنجیر مطیع من هستی !!!!!

البته این داستانی هست که ضرب المثل شده ولی کاملا وضع حکومت ایران رو تبیین میکنه !!!

حاکمان ما کاری ندارم ماسون هستند یا نه ، خودشون بصورت داوطلب لبیک گوی ابلیسند ،

یک تعدادشون هم شاید ماسون باشند ، ولی به ماسون بودن احتیاجی ندارن ، حتی تو بعضی موارد حضرت ابلیس رو هم تعلیم میکنند !!!!!

با سلام 

چرا در قسمت نشانه های جادو و راههای قرانی باکس ارسال نظر وجود نداره و نمیشه سوال پرسید?

پاسخ:
سلام. سوالات اون قسمت زیاد بود و تخصصی. من تخصصم پاسخگویی به سوالات سحر و طلسم نیست. 

این همه سوال  پاسخ دادین میشه جواب سوال منو هم بدین ? خیلی ضروریه

پاسخ:
جهت پاسخگویی، مشخصات خودتان رو به همراه مشکل تون در بخش نظرات بفرستید. 

سلام و وقت به خیر 
آیا بیماری که دو سال هست شخص رو درگیر کرده و انواع و اقسام دکتر و آزمایشها و داروها فایده نداشته و هر دکتر نظر دکتر قبلی رو رد میکنه ولی تشخیص اون و داروهاش اثر نمیکنه چشم زخم یا سحر یا جادو یا طلسم هست ؟ بیماری در ناحیه تناسلی هست (سوزش زیاد و سوزن سوزن شدن). از نذر و نیاز و ختم قران و قربانی و ... همه انجام دادم ولی هنوز درگیر هستم . چند سال پیش هم استرس و اضطراب شدید داشتم طوری که مسافرت و جاهای شلوغ نمیتونستم برم که با داروی ارامبخش بهتر شد . چند سال بود که میخواستم اقدام به بارداری کنم ولی یا خودم یا همسرم مریض میشدیم یا به دلایل دیگه نمیشد تا این مشکل که الان دو سال هست طول کشیده .  ولی در حال حاضر باردار هستم و به خاطر بیماری خیلی سختی میکشم و نگران هستم برای زایمان و نگهداری از بچه .
لطفا راهنمایی کنید . اجرتون با خدا .
 

پاسخ:
سلام. بله. ممکنه. 
چند تا توضیح درباره بیماری و سحر و طلسم بدم:
- برای درمان بیماری باید ابتدا با توجه به نشانه های سحر و طلسم در زندگی و وجود شما، ابتدا سحر و طلسم رو برطرف کنید. یکی از آسان ترین راه ها برای دفع سحر و طلسم :
قرائت روزانه قرآن خاصا و موکدا سوره بقره هر روز یکبار.
استفاده از حرز های توصیه شده مثل حرز ابودجانه یا حرز امام جواد یا ... .
همچنین گوش دادن به فایل صوتی «الرقیه» که حدود دو ساعت هست و کار سختی هست و ترجیحا باید با نظارت استاد گوش کرد چون ممکنه وسطش غش کنید. 
مدتی که از روش های دفع سحر و طلسم که گذشت، شروع کنید به درمان. 
درمان با طب شیمیایی رو امتحان کردید جواب نگرفتید. دنبال درمان با طب سنتی از شخصیت هایی مثل استاد حسین خیراندیش، یا دکتر روازاده باشید. طب سنتی بر پایه اصلاح تغذیه و سبک زندگی هست. سعی کنید علاوه بر مشاوره گرفتن از متخصصان طب سنتی، کتب مختلف طب سنتی را خریداری و مطالعه نمایید.
دو تا منبع خوب برای درمان سحر و طلسم معرفی می کنم:
یکی وبلاگ دایی ابراهیم
یکی هم کتاب مجربات قاطع و مجربات باقر.

اینها بر پایه علوم اسلامی و قرآنی فعالیت می کنند و لذا نسخه هایشان قرآنی است. ولی انجام آنها زمانبر است. 
صبوری کنید و انجام دهید. 
ضمنا برای انجام نسخه های دفع سحر و طلسم، باید پاک باشید (یعنی حیض یا جنب نباشید). 
اگه باز هم سوالی بود بفرمایید. 

خیلی ممنون از پاسخگوییتون .

۱. چطور بفهمم سحر است یا طلسم یا چشم زخم ?

وبلاگ دایی ابراهیم رو مطالعه کردم ولی گیج شدم نمیدونم از کجا باید شروع کرد .

۲. حرزها رو از کجا باید تهیه کنم ?

۳ . کدوم الرقیه ها ? تعدادشون زیاد بود . با نظارت استاد یعنی چجوری?

حدود سه ماه با طب سنتی درمان میکردم نه تنها فایده نداشت با تشخیص اشتباه و خوردن بیش از اندازه سردی ها فوق العاده لاغر و ضعیف شدم .

۴. انجام این اعمال برا جنین ضرر نداره? 

۵ . فرمودین این اعمال تا نتیجه دهی زمانبر هست . من الان دو سال هست درگیرم خیلی اذیت میشم مخصوصا الان که مشکلات بارداری .هم هست . واقعا تحملم تموم شده . راه سریعتری نیست ? 

 واقعا ممنونم ازتون 🙏

پاسخ:
1- سحر و طلسم یکی هستند. چشم زخم ماندگار نیست. اینکه دچار بیماری واژینیسم هستید و احتمال می دهید به دلیل سحر و طلسم هست یکی از نشانه های آن می توان تشخیص دهید. نشانه هایی مثل مواردی که گفتید و همچنین نشانه های دیگری مثل احساس خستگی یا بی حوصلگی یا درگیری دائمی ذهنی یا تندی یا شلی اخلاق. همچنین در بلاگ دایی ابراهیم، دستور کشف هست. دستور کشف برای بررسی همین منظور استفاده می شود. صوت الرقیه هم با وجود داخل بودن جن در بدن شما، باعث می شود بدن شما دچار لرزش شود. مقدار و قدرت لرزش در افراد مختلف فرق دارد. 
2- حرز ها باید در ساعت و زمان مشخص نوشته شود و خودتان می توانید آنها را بنویسید. حرز امام جواد که معروف است. حرز ابی دجانه هم از پیامبر نقل شده است. خیلی موثر است.
3- نگاه کنید بعضی از افرادی که می آیند می پرسند اهل تقیدات دینی و نماز نیستند. سابقه خوبی هم در دوری از گناه ندارند. انشاالله شما اینطور نیستید ولی چون من شما را نمی شناسم به این خاطر می گویم که اگر اهل تقیدات دینی و اخلاقی هستید و حجاب و نماز و باید های دینی را رعایت می کنید کمتر تحت تاثیر قرار می گیرید ولی شنیدن «الرقیه» برای افرادی که گرفتار معاصی هستند ممکن است باعث بیهوش شدن شود.
4- ممکنه باعث سقط بشه اگه موکل جنی که داخل بدن شماست و باعث این مشکل هست مقاومت کند ممکن است برای جنین آسیب زا باشد. باید قبل از بارداری دنبال اصلاح مشکل می رفتید.
5- راه سریع تر ممکن است باشد ولی تضمینی نیست که دائمی باشد ، هزینه بر است ، و از طریق موکلین شیطانی انجام شود. 

راه های قرآنی از طریق خواص حرزها و سور قرآنی اثرگذاری می شوند. حداقل زمان اثرگذاری 4 ماه هست. به شرط یکپارچگی و بدون شل گرفتن. 
ضمنا بررسی کنید در پدر یا مادر، آیا کسی به خاطر اینکه مثلا بخت تان باز شود سحر و طلسم برایتان بریده یا نه. یا در خانواده یا غریبه دشمن دارید یا خیر. در این زمانه به هیچ کس حتی مادر یا برادر هم نمی شود اعتماد کرد. مراقب باشید اگر در خانواده یا محیط یا خاندان تان، اخلاقیات رعایت نمی شود به کسی اعتماد نکنید و درمان تان را تا زمان اثربخشی به کسی نگویید. 

به نظر من اینا فرازمینی بودن تا جن

آخه ولی کلا عجیبه

مثلا چجوری این داستانا پس براشون ساخته شده که آن بیس فرزند اوزیریس و نفیسه و اینا

مثلا اومدن به پادشاها شجره خانوادگی گفتن؟!

شاید فقط خیالات مردم مصر بوده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی