دفتر مشق

روزهای زندگی

روزهای زندگی

دفتر مشق

* بسم الله الرحمن الرحیم
* دفتر مشق روزهای زندگـی
* نویسنده: مهندس سید ابوالفضل هاشمی
* شروع بلاگری از 18 آبان 1391 پنج شنبه

آخرین نظرات
 یکی از مشکلات افرادی که دائم در حال سفر هستند تهیه بلیت در موعد مقرر است که نیازمند مراجعه حضوری به ترمینال های جنوب، غرب، تهرانپارس و بیهقی است. هر بار می بایست چند ساعت را صرف رفت و آمد به ترمینال های فوق کرد تا بلیت سفر خویش را تهیه کرد. برای سهولت کار تصمیم گرفتم اینبار لیست کامل تمام تعاونی های ترمینال غرب را به همراه شماره تلفن های رزرو را جمع آوری کنم. بهترین کار را در این دانستم که در یکی از صفحات بلاگ خویش منتشر کنم تا هم هر وقت به آن نیاز داشتم در هر کجا، سریعا به آن دسترسی پیدا کنم و هم کمکی به هم نوعان باشد.
Image
جهان دیدار:
- 44641153

تعاونی 9 (راه پیما پارسیان):
- 44662894

تعاونی 4 (میهن نور آریا):
- 44640552
- 44654651
- 48058
- Mihannooraria.com

تعاونی 16:
- 44659878

تعاونی 5:
- 44660116

ارس پیما:
- 44666681

تعاونی 14 پارسیان:
- 44663861

سپهر آسیا:
- 44665093
- 44650230
- 44669288
- Sepehrasia.ir

سیر و سفر ایران:
- 44662866

آسیا سفر(تعاونی 13):
- 44662049

عصر ایران:
- 44662859

ایران پیمان:
- 44662744

تعاونی 15 (تی بی تی):
- 44672006
- 44662947
- 44662015

ایران پیام نو:
- 44669001
- شماره بالا الی 4

سفر طلایی:
- 44662910

تعاونی 7 عدل:
- 44660091
- 44662927
- 44644599
- 44670631
- Adl7.com

گیتی پیما ایران:
- 44632007

تعاونی 10:
- 44642027

ایران پیما(تعاونی شماره 1):
- 44663954
- 44663955
- 44659532
- 44659533
- Iranpeyma.info
- Tlco.ir

آرتا سبلان:
- 44665550
- شماره بالا الی 3

سیر گیتی:
- 44663893
- 44663894

سیمرغ جاده:
- 44663189

تعاونی 11 آریا سفر ایران:
- 44641069

تعاونی 17 پیک صبا:
- 44646049

آسوده سفر:
- 44668233

تعاونی 8 لوان نور:
- 44663221

تعاونی 6 ایمن سفر ایرانیان:
- 44644438

تعاونی 3 سفر سیر آریا:
- 44662880

سیما سفر:
- 44645632

تعاونی 12 گیتی نورد:
- 44651605

اعتماد سفر:
- 44665051
- شماره بالا الی 3

آذر آهو:
- 44695810
- 44691334

سفر گستر:
- 44696122

جوان سیر ایثار:
- Javanseir.org
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۴
سید ابوالفضل هاشمی

تلفن

نظرات  (۵۰)

سلام ببخسید میخواسم بدونم ساعات حرکت اتوبوس از تهران یه اصفهان چه زمان هایی هست و برای کی بلیط دارید
سلام خسته نیاشید میخواستم بدونم چرا جواب تلفن رو هیچ کدوم از تهاونی ها چرا نمیدن بعد بدونم برای بوکان کدام تهاونی ماشین داره ممنون میشم اگه جواب بدید
پاسخ:
سلام. حضوری به تعاونی ها سر بزنید و بلیت رزرو کنید. ضمنا از وقتی من شماره ها را اینجا گذاشتم به نظر می رسد زنگ خور تعاونی ها چند برابر شده است و توانایی حجم پاسخ ها را ندارند.
بابا جان مادراتون جواب بدید یا حداقل یه تلفن بدید که مستقیم باشه من بتونم سوال کنم که جواب بدن
ممنونم.خیلی به دردم خورد
سلام چرا اینترنتی نمیشه بلیت خرید؟؟
پاسخ:
سلام. برخی از طریق سایت هایشان امکان خرید اینترنتی را ایجاد کرده اند و می توان پیش خرید اینترنتی نیز داشت.
سلام .میشه از امروز برای 28اسفند حضوری اومد و بلیط تهیه کرد؟
پاسخ:
سلام. زنگ بزنید بپرسید. من خبر ندارم.
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۱۲ پویا خلیلیان
سلام میخواستم بدونم اتوبوس های تهران. خدافرهنگ تعاونی چنده 
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم واسه ۲۹اسفندجادارین واسه بخشایش یا  تبریز واسه یه نفردارین.

سلام خسته نباشید اتوبوس برای مهران می خواستم باید به کدوم تعاونی تماس بگیرم؟
سلام خسته نباشید برای اخذ بلیط مهران به کدام تعاونی باید تماس بگیریم؟؟؟
دستتون درد نکنه.این شکاره ها رو از 118 میخواستم بگیرم پیر میشدم.خدا خیرتون بده
سلام.خسته نباشید.از ترمینال غرب برای چمخاله اتوبوس هست یا نه؟
سلام میخواستم بدونم اتوبوسای تهران-تنکابن(شهسوار)باید از کدوم تعاونی ساعت های حرکتشو پرسید
سلام .امروز برای شهر کرمان اتوبوس در چه ساعتهای دارید متشکرم
سلام می خواستم ببینم بلیت اتوبوس شهر بانه را دارید چه روزهایی و چه ساعتی ممنون
سلام.تا وقتی بلیط به صورت حضوری فروش میره مطمئن باشید هیچ پیشرفتی نخواهید داشت.دیگه آدامس هم بخواهید خرید کنید اینترنتی میفروشن اما اینجا حتما باید حضوری خریداری بشه.
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۸ عرفان ملکی
سلام می خواستم بدونم بلی برای آذر برای ایلام هست برای اربعین
پاسخ:
سلام. معمولا برای زیارت اربعین اباعبدالله الحسین(ع) همه اتوبوس ها از شهرهای مختلف به این مسیر می روند. به عبارت بهتر در روزها، تنها اتوبوسی که در ترمینال هست اتوبوس ایلام هست و اتوبوس شهرهای دیگر خیلی کم وجود دارند.
سلام کدام شرکت برای مسیر متل قو بیشهناهد میکنید
مرسی خیلی خوب بود که همه تعاونی ها رو یه جا گذاشتین
سلام خسته نباشید برای اهر روز 26 ساعت چند اتوبوس دارید؟

۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۰۹ حسین نوروزی
مهندس جان درودبرتو
امامهمترین مشکل مسافران،دزدی تعاونی هاست. همین دیشب تعاونی شاهین سفرپایانه غرب تهران مسافران رادرساعت۲۱به مقصدرشت سوارمردولی درمنجیل دبه درآوردبرای اینکه میخواست ازهرنفر۵۰۰۰تومان بیشتر بگیره.البته یادآوری میکنم درهرمجموعه ای مدیرش میتونه زیرمجموعه اش رابه عرش اعلاببره یابه خاک سیاه بنشونه!!!!!!!!!
سلام ساعت حرکت اتوبوس شهرستان خوی درشب کی است واز کدوم تعاونی است؟
وقت بخیر
دست شما از زحمات گذاشتن شماره تلفنها درد نکنه،منتهاخانه از پای بست ویران است ، به هیچ وجه نمیشه یه روز جلوتر بلیط تهیه کرد ،در هر شرایطی به هریک از شماره های که میزنگی جواب میدن فردا صبح تماس بگیرید یا حضورا مراجعه کنید.اینو دیگه کجای دلمون بذاریم؟؟

سلام روزتون بخیر

من دانشجو قم هستم.میخوام بدونم همیشه اتوبوس برای قم هست؟چطور باید بلیط تهیه کنم چون هرهفته میرم قم.و برای برگشت از قم هم باید از تهران اقدام کنم؟و نمیدونم از کدوم این شماره ها استفاده کنم.ممنون میشم پاسخ بدهید.

سلام می خواستم بدونم واسه شهرستان ها هم هست؟



سلام ما دیروز مسافر به استانبول داشتیم هنوز نرسیدن ؟میشه یه جوابی بدین؟
سلام بلیط برای مهران چه روزایی دارید؟ ساعت چند حرکت میکنید؟
باسلام الان من نو اتوبوس خلخال هستم تعاونی 15  بخاری ماشین رو از تهران روشن کردن میگی گرمه بخاری رو حاموش کن میگه هواسرده با این حال راننده و کمکش اونا خلخال یخ میزنن طفلی ها، بعدش مسافر اردبیل و نمین هم سوار میکنه  امروز 7 ابان 95 ساعت حرکت ساعت 10/5 شبه لطفا به فکر رفاه و حال مسافرین هم باشید بخاریها رو در هوای سرد روشم کنید ، همه از گرما له له میزنن راننده طالبی
۱۷ دی ۹۵ ، ۱۵:۱۴ مسعود رمضانی
سلام خسته نباشید یه انتقاد از اپراتور ساعت 3 بعد از ظهر داشتم از تعاونی شماره 15
من زنگ زدم گفتم یه نفرم بین راه میخوام سوار ماشین بشم گفت جا نداریم و خیلی بد با من صحبت کرد دو دقیقه بعدش زنگ زدم گفتم 8نفریم خیلی خوب صحبت کردن و گفتن که جا داریم واقعا متاسفم واسه این آقا البته حیفه اسم آقا واسه ایشون بکار ببری09375873567اینم شمارمه
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۰۹ سمانه بیات
واقعا که هیچ کس هم ترمینال غرب و هم ترمینال جنوب واقعا جواب نمی دهند همیشه که اوپراتول مشغول بعد جواب نمی ده این چه وضعی واقعا رسیدگی کنید یه ساعت تلفن می کنیم آخر هیچ جوابی نمی دهند این که نمی شه باید حتما حضوری بریم واقعا که خیلی بی لیاقت هستید که نمی تونید تلفنی جواب مردم بدید که تا ترمینال نیان 
این چ وضعیه - تعاونی 7 بلیت گرفتم کسی برنمیداره  یا برمیدارن دایورت میکنن و سرکار میزارن ادمو - بعد زنگ میزنم دفتر مرکزی بازم همینطور- بعد زنگ زدم دفتر نظاره بازم برنمیدارن - عجب 
تصمیم گرفتم همون روزی ک بلیت گرفتم برم ولی دهنشونو سرویس کنم - بغل اتوبوس وایستم اینقد جار بزنن فامیلی منو ک دهنشون سرویس بشه 
 هرگونه مشکل یا موردی در خصوص اتوبوس یا تعاونی بود با پلیس راهور( ایستگاههای ثبت ساعت اتوبوس) در میانبگذارید.
با سلام 
ضمن سپاس از حسن توجه جنابعالی،شماره های تماس شرکت  قدر و بنامی چون شرکت همسفر مستقر در پایانه غرب عبارتند از:44667812***44665549***44691900***44630705
در صورت مشاهده هر نوع بدرفتاری و بی ادبی از سوی کارکنان ترمینال ازادی به کجا باید برم؟ اون فروشگاه های داخل ترمینال فروشنده هاش بسیار بی ادبانه برخورد میکنن. به کجا باید برم

پاسخ:
با سلام. مطمئنا مدیر ترمینال یا سامانه 1888 شهرداری انتخاب مناسبی هستند.
با سلام ببخشید میدونین کدوم تعاونی در ترمینال غرب به سمت کلاردشت اتوبوس داره ؟
سلام  میدونید کدوم تعاونیها برای تفلیس بلیط دارند؟ ممنون
سلام خسته نباشید
۱۴ آذر ۹۶ ، ۱۱:۴۹ حمید یازی قره بابا
سلام بنده یک کیف در اتوبوس تهران به تبریز جا گذاشتم چطور میتونم پیدا کنم

پاسخ:
سلام. تعاونی و راننده. 
با سلام ....
من از ترمینال غرب ( آزادی ) در مورخه ۲۱/ ۹ / ۹۶ ساعت ۲۶، ۵۴: ۲۰ بمن بلیط ساعت  ۱۰ شب حرکت به رشت رو خریدم . بماند که مسئول فروش با چه زبون بازی من راض
ی کرد که سر ساعت حرکت میکنه و بین راه نگه نمی داره.  مستقیم می ره رشت و زودتر از اینکه الان بخوای بری میرسی یدونه بلیط  تک صندلی جلو بهت میدم تا رشت راحت بشین و برو ....و و بالاخره من با نا باوری قبول کردم و مبلغ ۲۵۰۰۰ تومان دارم و بلیط گرفتم ....واما بعد ... 


۱_ برخورد کارکنان و پرسنل بسیار بد بوده ...
۲_ اتوبوس با تاخیر اومد یعنی تازه  ساعت ۱۷ : ۲۲
۳ _ کسی جوابگو نبود و هرکسی منو به کس دیگه پاس میداد و حسابی تحقیر شدم ( جالب این بود که پرسنل فروش و کار کنان پشت میز با هم شوخی میکردن و منو دست مینداختن)
 ۴ _ بالاخره اتوبوس اومد با ظاهری بزک شده ..‌‌. تک صندلی بود ولی  vip نبود .... فکر میکنم دست ساز بود . خودشون صندلیهای عوض کردن.  
در نهایت  هدف کل عوامل ( تعاونی ۷) با هر طرفند و کلک ... فقط فروش بلیط .. که به این باورم صد در صد مدیران این شرکت مسافر بری خدمت رسانی نیست . فقط فروش و کسب در آمد بوده همین ...
از اینکه با تعاونی ۷ ترمینال غرب ( آزادی ) سفر میکنم خیلی پشیمانم
در هر حال این آخرین سفر با این شرکت بوده ...  به همه هم میگم این اشتباه منو تجربه نکن ...
امیدوارم مسئولین این شرکت کمی بفکر مردم باشند 
مسافر تهران به رشت
شماره بلیط ۱۷۷۴۰۴۰۷۸۱۶
شماره صندلی ۱۶
بهرام
 
برای رفتن به نجف اشرف برای شب های قدر حرکت دارید به سمت مرزهای عراق؟
سلام ، میخواستم بدونم ترمینال ویلچیر داره ؟
پاسخ:
سلام. نه. فکر نکنم مگر اورژانسش البته اگه باشه.
سلام کدوم تعاونی ب سمت مریوان  ماشین داشته دیروز تاریخ ۲۰ شهریور
با سلام. چند شب پیش داشتم از تهران به شهرم برمیگشتم. سوار یکی از اتوبوس های ترمینال غرب شدم. دیروز متوجه شدم که یکی از وسیله های چمدون مسافرتی بنده داخل کیف نیست. شماره اتوبوس رو دارم ولی نمی دونم از کجا باید پیگیر بشم. لطفا راهنمایی بفرمایید.
ممنون
پاسخ:
سلام. بعید می دونم بتونید پیگیری کنید. باید قفل می زدید یا اگر چیز مهمی بود برمی داشتید. 
سلام اگه میشه شماره ترمینال تهران را واسم بزارید مم
ننون 
سلام من مسافر ارمنستان هستم اتوبوس شرکت آذر آهو وای فای قطع هستش و هر چی هم به راننده میگم انگار نه انگار
۰۲ بهمن ۹۷ ، ۲۲:۰۷ رعناباحجب حبیبی
۴دی اتوبوس آقاکشاورزارمنستان اومداینترنتی ازمجیدعزیزی چهل گزمیخاستم بپرسم کِی میان ایروان وسیماسفرکجاس
۰۲ فروردين ۹۸ ، ۰۶:۴۶ مجتبی فراهانی
با عرض سلام و خدا قوت
به فرموده شما حجم تماس ها زیاده و قادر به پاسخگویی نیستند. اگه این همه تماس گیرنده حضوری مراجعه کنند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ دولت الکترونیک یعنی کاهش سفرهای درون شهری به هزار و یک دلیل که شما حتما از بنده لایق تر و باتجربه تر هستید. تمام سایت ها قسمت سولات متداول درند که شما ندارید؟ و حداقل یه اپراتور با یک دستگاه سانترال داخل هر شرکت کوچکی میدا میشه شما که قدرتی هستید. ثواب گره از کار خلق باز کردن رو فقط خدا داند و بس. یا علی 
پاسخ:
سلام
برادر
اینجا وبلاگ هست نه سایت ترمینال.
رویال سفر پس چی شد چرا هیچ شماره ای نداره

با سلام در تاریخ 8 شهریور یک بلط به مقصد تکاب به تاریخ 17 شهریور ساعت 20 رزرو کردم از تعاونی ماهان سفر ایرانیان. بعد از 2 روز تماس گرفتند و گفتند به علت خرابی ماشین کنسل هستش ولی وقتی دو باره مراجعه کردم در وب سایت خبری از کنسلی نبود .الان تکلیف چیه . بلیط منو دادن به اشناشون . ممنون اگه رسیدگی کنید. مهدی علیزاده. 09196170201

سلام، میخواستم بدانم در سفر اربعین ، شهر بدره را نوشته، بدره آیا شهرعراق هست؟ ودیگر اینکه از تهران به مرز مهران یا مرز خسروی برویم راحترهست

پاسخ:
سلام. اتوبوس ها باید قبل از مرز نگه دارن. اتوبوس های اونور جدا هستند. مراحل عبور از مرز خودش نصف روز وقت می گیره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی