دفتر مشق

روزهای زندگی

روزهای زندگی

دفتر مشق

* بسم الله الرحمن الرحیم
* دفتر مشق روزهای زندگـی
* نویسنده: مهندس سید ابوالفضل هاشمی
* شروع بلاگری از 18 آبان 1391 پنج شنبه

آخرین نظرات
مبانی الکترونیک دیجیتال، کتابی است که به توضیح ساختار علمی مدارهای بکار رفته در سخت افزار رایانه می پردازد. این کتاب به قلم دکتر مهدی صدیقی، مهندس علی ولی زاده و مهندس فرهاد مهدی پور به نگارش درآمده است. به عقیده بسیاری از دوستان دانشجو، این کتاب بیشتر به جزوه درسی نویسندگانش شباهت دارد تا کتاب آموزشی ای که بتواند به خوبی مفاهیم و دانش را به کسانی که با مباحث آن آشنایی ندارند آموزش دهد. Imageبنا به نظر استاد گرانقدر، جناب آقای رضا فهیمی که از اساتید بااخلاق و دانشمند دانشگاه پیام نور مرکز ورامین می باشند، فصل هفت و چهار این کتاب به گروهی که بنده سرگروهش بودم داده شد. اعضای گروه ما این دوستان بودند:

1. سید ابوالفضل هاشمی (سرگروه)
2. روح الله مقیسه (مسئول فنی و محتوایی)
3. مجید تیموری (چکیده نویس صفحات 71 تا 86)
4. مهران طورانی (چکیده نویس صفحات 86 تا 106)
5. مهدی عزیزی و مجید میرحیدری (چکیده نویس صفحات 106 تا 123)
6. ابوالفضل چلاوی (چکیده نویس صفحات 123 تا 142)
7. سید منوچهر نیکبخت (چکیده نویس صفحات 265 تا 281)

تهیه و نهایی کردن این فایل حدود دو ماه و نیم طول کشید. دو ماه و یک هفته به خاطر انتظار تا همه اعضای گروه، فایل های خود را آماده کنند و بصورت PPT به ایمیل من بفرستند و یک هفته هم برای من بود تا این فایل ها را جمع بندی و یکپارچه کنم. البته کار من دو روز بیشتر طول نکشید.

برای دانلود این فایل که از حدود 100 صفحه تشکیل شده و از طراحی گرافیک منحصر به فردی نیز برخورد است، به حجم 13.3 مگابایت بر روی تصویر زیر فشار دهید.


کسب اطلاعات بیشتر:
همچنین برای این مطلب، چند فایل مرتبط با این کتاب را در زیر می آورم که می توانید از پیوند های زیر آنها را دریافت نمایید. امیدوارم برایتان مفید باشد:
1. حل المسائل مبانی الکترونیک دیجیتال (تالیف دکتر صدیقی): به حجم 3.54 مگابایت
2. جزوه کلیه فصول مبانی الکترونیک دیجیتال (فقط یک کم خواندنش برای من سخت بود): 19.3 مگابایت
3. کتاب مبانی الکترونیک دیجیتال یکی از دانشگاه های غیر انتفاعی: به حجم 11.0 مگابایت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۱
سید ابوالفضل هاشمی

نظرات  (۱۹)

خیلی ممنونم، فایل مفیدی بود، موفق باشید
پاسخ:
خواهش می کنم. مرسی از محببتون.
agha kheyli mamnoooooooooon 
damet garm bekhoda
پاسخ:
سلام. خواهش می کنم.
واقعا استفاده کردم نمی دونم چطوری باید تشکر کنم انشالله موفق باشید عالیه...
پاسخ:
با سلام. خواهش می کنم. شما لطف دارین. مرسی.
خیلی خوب بود.واقعا متشکرم...
۳۰ آبان ۹۲ ، ۲۳:۰۸ مصلح شیخ احمدی
سلام
کمال تشکر رو از جنابعالی دارم
خسته نباشی داداش از مطالبش استفاده کردم مرسی/
با سلام خدمت شما بزرگوار
با تشکر فراوان جهت تدارک جزوات و زحماتی که جهت آسایش دوستان کشیده اید

سلام

واقعا ممنون

خیر ببینی؟

دستت درد نکنه.

اجرت آقا.

سلام
 واقعا مطالبش عالی بود،خیلی مرسییییییییییییییییی
سلام این جزوه واقعا خیلی بهتر از کتاب بود. ولی من نتونستم ازش استفاده کنم. من دانشجوی دانشگاه آزاد هستم و استادمون فصل 5 و 8 رو امتحان میگیره. جزوه ای برای این فصل ها وجود نداره؟من واقعا هیچی از کتاب نمیفهمم :(

تشکر فراوان

واقعاااااااااااااا ممنون

عالی بود ممنونم. سلامتی شما را از خدا خواهانم
پاسخ:
با سلام. خواهش می کنم.
بی نهایت ممنونم کمک بزرگی بود مطالبتون .دعاگوتون هستم به خاطر این کارتون
پاسخ:
با سلام. خواهش می کنم. نظر لطفتونه.
سلام .مرسی مهندس جان زحمت کشیدی
پاسخ:
سلام. خواهش می کنم.
آقا دستتون درد نکنه خدا خیرتون بده به حق فاطمه زهرا
پاسخ:
با سلام. خواهش می کنم.
سلام
ببخشید این کتاب تغییر نکرده و میشه برای امتحان دی ماه ازش استفاده کرد؟
این جزوه کافیه یا کتاب رو بگیرم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید
پاسخ:
با سلام. من اطلاعی ندارم. این پست برای چند سال پیش است و من هم اکنون سالهاست که از مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده ام.
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۳۰ سمانه دوست محمدیان

سلام  خسته نباشید

از این که بدون هیچ چشم داشتی فایل را برای استفاده ی دانشجویان گذاشتید  ازتون تشکر  می کنم  امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید 

پاسخ:
سلام. ممنون
اه ینی دهن من برای جواب تمرینای فصل چهار و پنج اسفالت شد اهههههههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی