دفتر مشق

روزهای زندگی

روزهای زندگی

دفتر مشق

* بسم الله الرحمن الرحیم
* دفتر مشق روزهای زندگـی
* نویسنده: مهندس سید ابوالفضل هاشمی
* شروع بلاگری از 18 آبان 1391 پنج شنبه

آخرین نظرات
فیلم سینمایی حمله به وال استریت فیلمی انقلابی و جذاب و هیجانی است که حاوی نکات آموزنده فراوانی از واقعیت های جامعه مدرن آمریکا و روابط پشت پرده اقتصاد این کشور است. این فیلم با تصویر کشیدن زندگی یک کارمند شرکت امنیتی و بیان مشکلات فراوان وی در زندگی، ذهن بیننده را به سمت و سوی شناخت ذات پلید سران کشور برده و روح آرمانگرایی و انتقام و ظلم ستیزی را در آنها تقویت می کند. 

مشخصات فیلم:  
نام فیلم : Assault on Wall Street _ حمله با وال استریت
ژانر: فیلم : اکشن ، هیجانی
کارگردان: اوان بول
سال انتشار: ۲۰۱۳
محصول : کانادا
مدت زمان: ۹۷ دقیقه
حجم: ۶۵۰ مگابایت
کیفیت: HD720p
دوبلــــه فارسی
بازیگران : دومنیک پورنسل | ارین کارپلوک | ادوارد فورلانگ
خلاصه داستان: جیم در شهر نیویورک همراه با خانوداه خود زندگی میکند نگهان اقصاد کشور نابود میشود جیم همه زندگی اش را از دست میدهد و…

لینک دانلود: 
1. پیوند دریافت اولی:  http://www.rodfile.com/qujsirtlwe7y
2. پیوند دریافت دومی: http://uploadboy.com/iddnm3au435n.htm
3. پیوند دریافت سومی: http://www.uploadbaz.com/pzfijjx3nwt2
رمز عبور: www.sepehrdownload.com می باشد.

نکات فیلم:  
1. علارغم پرداخت حق عضویت چندساله توسط جیم به بیمه، برای دریافت خدمات درمانی از بیمه با مشکل «سقف بیمه» برای تامین هزینه درمان همسرش رُزی مواجه می شود که به سرطان مغز دچار شده است. همین مسئله باعث می شود که جیم نقش اول فیلم که مردی است که در یک شرکت امنیتی مشغول کار است به فکر سرمایه گذاری در سهام بیافتد. در همین زمینه با یک مشاور فعال بورس مشورت می کند و آن مشاور با زبان چربی و وعده های سر خرمن، سرمایه چند ده هزار دلاری او را می گیرد و در یک شرکت ساختمان سازی سرمایه گذاری می کند. مدیر شرکت ساختمان سازی در همین هیاهو و در بحران اقتصادی آمریکا، به کارمندان خود دستور می دهد تا ارزش سهام را به طور کاذب و حبابی بالا ببرند و اقدام به فروش مقادیر زیادی سهام نمایند. چند ده هزار پس انداز مرد اول فیلم در این شرکت سرمایه گذاری می شود. مدتی می گذرد و سهام ارزش خود را از دست می دهد و شرکت مربوطه برگه هایی درباره لزوم واریز پول برای پرداخت حق بیمه سهام به سهامداران می دهد و تهدید می کند که باید هرچه زودتر آن را پرداخت نمایند. او درمانده می شود و به وکیل مراجعه می کند. وکیل نیز به شرط دریافت 10 هزار دلار به او قول می دهد که با شکایت در دادگاه، حق او را برگرداند ولی بعد از مدتی بدون برگرداندن پول دریافتی عذرخواهی می کند و می گوید که به علت قوانین ایالات متحده چنین چیزی امکانپذیر نیست. نقش اول فیلم دوباره ضربه می خورد.Image
2. جنایتکارهای واقعی همان کت و شلوارهای پوش ثروتمندند که با تصمیم های خودخواهانه، جامعه زیادی از انسان ها را بروز سیاه می نشانند.
3. نیروهای پلیس و قوای نظامی علارغم دفاع از حاکمیت در برابر اعتراض ها، خود دچار مشکلات خانوادگی و مالی فراوانی هستند.
4. اکثر مسئولان دولتی آمریکا قبل و بعد از دولت، متولی شرکت های بزرگ می شوند که در اختلاس ها و مفاسد مالی موثر هستند. اینها همان کسانی هستند که از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری حمایت مالی و تبلیغاتی می نمایند.
5. مشاور سرمایه گذاری در بورس در سکانسی در فیلم (پس از پایین کشیدن ارزش سهام) می گوید: من فقط یک بازیکن هستم (و نه میدان دار).
6. فیلم در بخش های متعددی به زد و بندهای پشت پرده بورس اشاره می کند.
7. بورس جای خطرناکی است، گاهی سود می کنی و گاهی نیز بازنده ای.
8. مدیر شرکت ساختمان سازی برای انتقادات مشتریان ارزشی قائل نیست و «زیر سوال بردن اعتبار شرکت» را کار همیشگی مشتریان سهام دار می داند.
9. شرکت سهام از طریق تماس تلفنی و نامه های پستی با سهامداران خود ارتباط قوی و دوسویه برقرار می کند.
10. وکیل حقوقی، هزینه توکیل خود را بر حسب ساعات لازم برای انجام پروژه محاسبه می کند. مثلا برای یک پرونده که به اذعان خودش بین 40 تا 50 ساعت وقت برای بررسی اش لازم است طلب مبلغ 10 هزار دلاری می کند.
11. اکثر پلیس ها از زنانشان ناراضی هستند.
12. کسی که ازدواج نکرده و نامزد هم ندارد دغدغه و فشار فکری و روحی کمتری در زندگی دارد.
13. قوانین همواره به ضرر قشر فقیر جامعه است و در جهت حمایت از پولدارها طراحی شده است.
14. رفاقت آنقدر هم بی سود و فایده نیست.
15. هنگام گرفتن غرامت، قدرت گروه را دست کم نگیرید.
16. در قوانین آمریکا هیچ چیز قطعیت ندارد.
17. بیمه سهام، عاملی برای پول گرفتن بیشتر از مردم.
18. نظام آمریکا پر از بی عدالتی است.
19. بانک ها با وام های سنگین و دراز مدت و قوانین جانبدارانه برای تصرف املاک خریداران نقش مهمی در به یغما بردن اموال و دارایی های مردم دارند.
20. لاپوشانی وکیل از نگفتن برخی واقعیت ها درباره نقص و کاستی قوانین و گفتن درباره چیزهای خوب(یه جوری کم فروشی).
21. اخراج شخصیت اول فیلم از محل کار به علت مقروض بودن وی و استدلال شرکت برای جلوگیری از بدبینی و سلب اعتماد مشتریان و شرکت های دیگر از آن شرکت امنیتی.
22. در جامعه آمریکا، روابط دوستانه شاید به مراتب قوی تر از روابط مردم ما در تهران باشد.
23. رزی همسر جیم شخصیت اول فیلم به دلیل ورشکستگی و بدبختی شوهرش به خاطر ناتوانی او در تامین هزینه های درمانش تصمیم به خودکشی می گیرد. رزی نقطه آرامش و امید مردش بود و با خودکشی او، جیم به فکر انتقام می افتد.
24. تبعات تصمیم گیری مدیران در سطوح بالایی برای حفظ ثروت و منفعت، منجر به نابودی یک کشور و مردمش خواهد شد.
25. پیام فیلم به مخاطبان برای دعوت از مردم به اعتراض و خشونت در برابر حاکمیت و سرمایه داران آمریکایی با بیان مثال هایی از خشونت ثروتمندان و قدرتمندان آمریکایی در عراق و سیاست های غیرعادلانه دولت در جهت حمایت مالی از بانک ها و عدم حمایت از مردم بدبخت آمریکا.
26. پیام فیلم به مخاطبان خویش بسیار انقلابی و شجاعانه است و آن عبارت است از: اگر حکومت و قوه قضائیه و دادستانی در اجرای عدالت در قبال ثروتمندان و قدرتمندان اهمال می کند خودتان عدالت را پیاده کنید و تک تک ظالمان را بکشید. جمله فیلم: «اگر دولت و دادستان و قاضی به وظایف خودشان عمل نکنند من به این وظیفه ام عمل می کنم».
27. سخن مدیر کل شرکت بزرگ ساختمان سازی: همه آنهایی که ثروت بالای 100 میلیون دلار دارند اهل چپاول و نیرنگ هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر:  
1. همچنین نگاه کنید به
http://www.google.com/search?client=opera&q=%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87+%D8%A8%D8%A7+%D9%88%D8%A7%D9%84+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AA&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=suggest 
http://www.sepehrdownload.com/tag/دانلود-فیلم-دوبله-فارسی-حمله-به-وال-است/ 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۳۰
سید ابوالفضل هاشمی

فیلم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی