دفتر مشق

روزهای زندگی

روزهای زندگی

دفتر مشق

* بسم الله الرحمن الرحیم
* دفتر مشق روزهای زندگـی
* نویسنده: مهندس سید ابوالفضل هاشمی
* شروع بلاگری از 18 آبان 1391 پنج شنبه

آخرین نظرات
حدود یکسال پیش در حال تهیه مطلب برای تابلو مجله نگار و تحقیق درباره معجزه های علمی قرآن کریم بودم، که با کمال تعجب به چیزی برخوردم که خواندنش، لرزه بر تنم انداخت. و آن چیزی نبود جز اثبات معجزه شق القمر حضرت محمد(ص) که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است. من در اینجا قصد ندارم که به طور تفصیلی به این موضوع بپردازم. فقط می خواهم یک سری از صفحات انگلیسی که در این باره یافته ام، بصورت لینک وار بیاورم. ابتدا صفحات مربوط به معجزه شق القمر که برای تابلو مجله نگار طراحی کرده بودم را می آورم و سپس در زیر آن لینک ها را تقدیم حضورتان می نمایم. امیدوارم برایتان مفید واقع شود.

Imge

ویژه نامه نگار
برای دانلود ویژه نامه «شق القمر» تابلو مجله نگار، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

Download
رفرنس های انگلیسی:
1. صفحه ویکی پدیای انگلیسی درباره معجزه قرآنی و اسلامی شق القمر
2. تکذیب ادعای دو نیم شدن کرده ماه در سایت ناسا
3. مقاله ای علمی در بررسی شواهد و اسناد معجزه شق القمر در تاریخ
4. این هم مقاله ای از سایت qatarliving درباره شق القمر (البته من چیزی سر درنیاوردم! چند تا لینک از یوتیوب هم زیر مطلبش گذاشته است. من که VPN ندارم که ببینیم. شما اگر دارید ببینید بگویید چی هستند؟!)
5. این هم یک تایپیک(موضوع) از یک فروم(انجمن) هست که درباره اسناد علمی معجزه شق القمر بحث هایی نموده اند.
6. مقاله ای در رد ادعاها مبنی بر «تایید شق القمر کره ماه» توسط ناسا 
7. نتایج موتور جستجوی Bing در باره دو نیم شدن کره ماه
8. مقاله ای در فروم islamic-life در دفاع از دلایل علمی درباره معجزه شق القمر حضرت محمد(ص) (این یکی جداً ارزش سر زدن داره!)
9. نتایج جستجوگر Google درباره عبارت Two pieces of the moon و  The Moon was splitted into 2 NASA reported که پیشنهاد می کنم شما جستجوهای مرا ادامه دهید!
10. مقاله ای علمی در حمایت از دلایل علمی و اسناد و گزارش های ناسا درباره معجزه شق القمر (ارزش سر زدن داره!)
11. 
12. 
13. 
14. 
15. 
16. 
17. 
18.
نتیجه گیری با شما! آنچه من متوجه شدم این است که این موضوع، طرفداران و مخالفانی دارد. پس جای تحقیق بیشتری احتیاج هست. البته یادتان نرود، اگر مثل من به زبان انگلیسی مسلط نیستید، از مترجم گوگل استفاده کنید!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۰۲
سید ابوالفضل هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی